• شاهين GL سايپا
  • شاهين GL سايپا
  • شاهين GL سايپا

قیمت جدید اعلام شد!

بررسی سایپا شاهین جی ال (GL) سقف فلزی

18 فروردین 1403 09:26

قیمت شاهین GL در بهار 1403

فروردین 1403: شرکت خودروسازی سایپا، قیمت شاهین GL مجهز به سیستم ESC را از تاریخ 1403/01/15 مطابق جدول زیر، افزایش داده است:

قیمت شاهین GL در بهار 1403
تیپ محصول GL با سیستم ESC
قیمت قدیم 418,299,000
قیمت جدید 423,742,000

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

قیمت شاهین جی ال با سیستم ESC

بهمن 1402: درحالیکه چندین ماه از تحویل شاهین GL به مشتریان می‌گذرد اما هنوز، این محصول به صورت رسمی توسط شرکت سایپا معرفی نشده است، باخبر شدیم که سری جدید دعوتنامه‌های شاهین GL مجددا از اواسط دی‌ماه 1402 درحال صادر شدن هستند.

نکته جالب توجه در دعوتنامه‌های جدید شاهین GL اینجاست که شرکت سایپا، این خودرو را به سیستم کنترل پایداری (ESC) مجهز کرده و قیمت جدیدش را معادل 418 میلیون و 299 هزارتومان اعلام کرده است.

تحویل اولین سری شاهین بدون سانروف

شهریور 1402: همانطور که می‌دانید، سازمان استاندارد از ابتدای تابستان سال جاری، خودروسازان را مجبور کرد تا برخی از آپشن‌ها را بصورت اجباری، روی محصولات‌شان نصب کنند. محصولات شرکت سایپا، از جمله خودرو شاهین نیز مشمول این فرآیند استانداردسازی بودند. به همین دلیل نیز شرکت سایپا خبر داد که از ابتدای مردادماه 1402، تولید شاهین را براساس استانداردهای 85گانه آغاز کرده و چندین «آپشن ایمنی جدید» را به این محصول افزوده است. آپشن‌هایی که علاوه بر مدل دستی، روی مدل اتوماتیک نیز قرار می‌گیرند. اما ظاهرا در این میان، اتفاقات دیگری نیز برای شاهین جی رخ داده است!

در همین برهه زمانی و بصورت دقیق‌تر از اواسط تابستان 1402، شاهد تحویل خودرو شاهین بدون سانروف بودیم؛ محصولی که با نام شاهین GL یا شاهین سقف فلزی نیز در میان مشتریان شناخته می‌شود.

تفاوت شاهین G با شاهین GL

هنوز مشخص نیست که شاهین GL، دقیقا چه چیزهای بیشتر یا کمتر از شاهین G دارد اما طبق گزارشات مشتریان، بغیر از حذف سانروف، هیچگونه تفاوت دیگری میان این دو محصول وجود ندارد. بنابراین شاهین جی ال، هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ امکانات، دقیقا مشابه شاهین جی است.

همچنین این احتمال وجود دارد که سایپا، تولید شاهین GL را بصورت موقت انجام داده باشد و پس از کسب استاداردهای لازم، به تولید شاهین جی سانروف‌دار ادامه دهد.


بررسی انواع شاهین در بازار

برای آشنایی با مشخصات فنی خودرو و تیپ‌های جدید شاهین سایپا و جهت اطلاع از تفاوت انواع خودروهای شاهین در بازار، مقالات منتخب زیر را مطالعه کنید:

همچنین اگر شما هم یکی از مالکان خودروهای شاهین هستید، احتمالا خواندن مطالب زیر نیز برای‌تان مفید خواهد بود:

 

نویسنده : مرتضی برجسته

منبع : باما

دیدگاه کاربران
ناشناس 1402/12/17
من طرح مادران ثبت نام کردم اسمم در امده بعد دو روز میخوام پول رو واریز کنم فکر کردم طرح مادران ۳ماه است حالا میبینم بهمن فقط باز از مهر تا دی پر زده فقط بهمن ۱۴۰۳ بازه یعنی سود مادران از این طرح چی بود فقط میخوان مردم رو مسخره کنن خدا نیامرزه کسانی که این کارها رو میکنن
پاسخ
0
0
1
ناشناس 1402/11/5
مادلمون به همان سانرفش خوش بود
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/11/5
من شاهین جی ثبت نام کردم ،وبرام درآمده ،حالا پیامک تکمیل وجه شاهین GL برام آمده چکار کنیم
پاسخ
0
0
1
KaMmM 1402/6/13
سلام وقت بخیر ، سایپا تو یک بازه زمانی دوماه برای تامین سانروف دچار مشکل شد از همین رو 180 دستگاه بدون سانروف تولید شد تا بار سانروف رسید و تاریخ تولید این ماشین‌ها برج دوازده چهارصد یک هست
پاسخ
0
0
0