• دنا پلاس توربوشارژ اتومات آپشنال

اعلام قیمت جدید در بهار 1403

بررسی دنا پلاس اتوماتیک توربو آپشنال

4 اردیبهشت 1403 10:09

قیمت دنا پلاس توربو اتومات در بهار 1403

شرکت ایران خودرو در تاریخ 1402/02/03 و مطابق جدول زیر، قیمت دنا پلاس توربو اتومات را حدود 8 میلیون تومان افزایش داده است:

قیمت دنا پلاس اتومات
مدل توربو اتومات آپشنال
کد کلاس 70712
قیمت قدیم 692,166,000
قیمت جدید 700,134,000

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

اعلام قیمت دنا پلاس توربو آپشنال

آذر 1402: همزمان با اولین مرحله فروش خودرو دنا پلاس اتوماتیک آپشنال، شرکت ایران خودرو نیز قیمت دنا پلاس اتوماتیک توربو آپشنال را معادل 692 میلیون و 166 هزارتومان اعلام کرد. این محصول جدید، با کد کلاس 70712 در زمستان 1402 رسما وارد بازار کشورمان می‌شود.

زمان عرضه دنا پلاس اتوماتیک آپشنال

آذر 1402: دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال ایران خودرو، تا پایان پاییز امسال با امکانات و استانداردهای جدید تولید انبوه و روانه بازار می شود.

ویژگی‌ها و امکانات ایمنی این محصول عبارتند از سیستم ترمز ضد قفل ABS وEBD، ترمز جلو دیسکی خنک شونده، ترمز عقب دیسکی، سیستم کمکی ترمز (HBA)، سیستم کمک حرکت در سربالایی (HSA)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)  و سیستم کنترل کشش (TCS)،  چهار کیسه هوای ایمنی، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، سیستم پایش فشار و دمای لاستیک ها و اخطار کاهش باد و افزایش دمای لاستیک ها (TPMS) . همه این موارد از الزامات استانداردهای 85 گانه به شمار می رود.

سایر ویژگی‌ها عبارتند از ایموبیلایزر، فرمان قابل تنظیم زاویه ای در دو جهت، صندلی عقب مجهز به ایزوفیکس، سامانه قطع سوخت خودکار، برف پاک کن ژله ای، آیینه الکتروکرومیک، رینگ 16 اینچی آلومینیومی، کروز کنترل، سانروف برقی، سیستم روشن و خاموش و ورود بدون کلید (KEYLESS)، سیستم هوشمند نور و باران، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر دمای محیط و کانال تهویه برای سرنشینان عقب، مالتی مدیا، میرورلینک، چراغ مه شکن جلو و عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل، چراغ جلو و عقب جدید (چراغ جلو دارای لامپ LED و طرح نئون، مجهز به چراغ روز)، چراغ روشنایی فضای پایین پا در هنگام سوار و پیاده شدن، چراغ نقشه خوانی، سیستم روشنایی ترک خودرو (Follow Me Home) در کنار تزییناتی نظیر تریم مشکی، قطعات تزیینی طرح چوب، دستگیره های درها به رنگ کروم، نوار کرومی دور شیشه درها، تودوزی مخمل، کف پوش موکتی با نوار قرمز رنگ و آرم توربو، دسته دنده طرح جدید با گردگیر و دوخت قرمز و روکش پارچه ای صندلی.

دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال دارای استاندارد محافظت از عابر پیاده است. این استاندارد با ایجاد تغییراتی در قسمت سپر جلو خودرو و نیز تمهیداتی با طراحی قطعات الحاقی جدید در پشت سپر جلو، موجب می شود که در هنگام تصادفات، صدمات به عابر پیاده کاهش یابد.

نسخه جدید  دنا پلاس اتوماتیک از سیستم راهنمای تعویض دنده (GSI)  برخوردار است که با پیشنهاد تعویض دنده مطلوب به راننده در وضعیت تیپ ترونیک، سبب کاهش مصرف سوخت، کاهش آلایندگی و کاهش استهلاک موتور می شود، برخوردار است.

ارتقا با استانداردهای 85گانه

نسخه جدید خودرو دنا پلاس، با نام کامل دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک آپشنال، در نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1402 رونمایی و معرفی شد.

این نسخه درواقع همان دنا پلاس جوانان است، اما فاقد موتور EF7P بوده و همان موتور EF7 توربوشارژ را در سینه دارد. بنابراین تنها تفاوت آن‌ها در نوع پیشرانه است. این پیشرانه ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتن متر گشتاور را از طریق جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT به چرخ جلو منتقل می‌کند.

همان طور که اشاره شد، این نسخه آپشنال بوده و ویژگی‌هایی همچون سیستم ورود بدون کلید، سنسور نور و باران، دکمه استارت، سنسور پایش فشار تایر (TPMS)، آینه الکتروکرومیک، فرمان D و سیستم کنترل پایداری را بیش‌تر از نسخه معمولی دارد.


شرایط فروش دنا پلاس

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت ایران خودرو و همچنین جهت مشاهده جدیدترین طرح پیش فروش دنا پلاس، طرح فروش نقدی دنا پلاس توربو، طرح فروش فوق العاده دنا پلاس ایران خودرو و طرح فروش اقساطی دنا پلاس، مقاله شرایط ثبت نام دنا پلاس را مطالعه کنید.

نویسنده : مریم سادات نوری

منبع : باما

دیدگاه کاربران
ناشناس 1403/1/19
سلام خدمت همگی باید عرض کنم که مطالبی که گفتید در مقایسه با دنا توربو اتوماتیک و دنا توربو اتوماتیک آپشنال، دقیق نیست. از آنجایی که یکی خودم و یکی هم برادرم داریم تنها تفاوت بین این دو نسخه در سیستم پایداری الکترونیکی esc و استارت دکمه ای و سیستم ورود بدون کلید یا همان key les می باشد و تیغه های برف پاکن ژله ای و هیچ گونه تفاوت دیگری وجود ندارد. در نسخه دنا توربو اتوماتیک معمولی ، اکثر تجهیزاتی که صرفا برای نسخه آپشنال فرمودید موجود است، از جمله سنسور نور atu lait و باران ، سنسور پایش دما و باد لاستیک ها و تغیر سپر جلو برای کاهش صدمات ناشی از تصادفات عابر پیاده.
پاسخ
0
0
1
اکبرآقو 1402/10/26
با سلام ....اگر میشود چراغ جلوی دنا پلاس ،مثل مدل فیس لیفت بزنید یا چراغ تارا بجایش بزارید ...همه چی عالی است فقط دکور جلوش جالب نیست .اصلا چراغش خیلی زیاد از حد بزرگ و زشت است .نگاه جلوی ماشینهای چینی و کره ای که می‌کنی ازچراغهای جلوش و دکور جلوش لذت میبرید .زیادی چراغهای جلو بزرگ هستند .فقط مدل فیس لیفت اسپورت قشنگتر ساختند .از ماشینهای جدید الگو برداری کنید .
پاسخ
0
0
0
مهران 1402/10/8
سلام ماشین دنا از نظر من بهترین
پاسخ
0
3
0
ناشناس 1402/9/7
لطفا با اینهمه انتقاد مردم ،بدبختی و اقتصادی که امروزه در کشور گریبانگیر مردم شده .شرکت‌های ایرانی خودرو که دولتی است و مردم دلخوش به این شرکتها و اعتمادی که متاسفانه داشتند!!!چرا چرا چرا هر روز به جای اینکه ذره‌ای دلتان به حال مردم بسوزه ،فقط به فکر گران کردم خودرو هستید!!!چرا با اینهمه فراوانی در کشور متاسفانه بعد اینهمه سال نتونستید خودرویی تولید کنید که لایق یک ایرانی باشه؟!!!بعد اینهمه سال به جای پیشرفت،می‌بینیم پسرفت کردید؟!!چرا و چرا!!!یعنی یک داشبورد چرمی که رو پارس و سمند بود چه ارزشی داره که حذف کردید و یک لاک آشغال گذاشتید که با کوچکترین گرما ترک میگیره یا بوی گندش داخل ماشین و با کوچکترین ترمز اگر بچه‌ای سرش به داشبورد بخوره درجا مرده!!!!با اینهمه آهن و فولادی که در ایران فراوانه،چرا جان مردم برای شما ذره‌ای ارزش نداره که بدنه ماشین‌ها را از پوست پیاز درست کردید و با کوچکترین تصادف مساوی با مرگ!!!!قطعات خودرو و کیفیتش پیشکشتان!!!!
پاسخ
0
0
5
ناشناس 1402/9/6
لابد تحویلیهای ۱۴۰۲ را هم آپشنال بدهید پول بیشتر میدهیم
پاسخ
0
0
0