• شرايط فروش دنا و ثبت نام دنا پلاس در بورس کالا
  • شرايط فروش دنا پلاس

فراخوان اولویت‌های بهار 1403

شرایط فروش دنا پلاس دستی و ثبت نام دناپلاس اتومات 1403

4 اردیبهشت 1403 11:18

فراخوان واریز وجه دنا پلاس اتومات: اردیبهشت 1403

با اعلام شرکت ایران خودرو، واریز وجه ویژه منتخبین سامانه یکپارچه که نسبت به انتخاب خودرو دنا پلاس اتومات با موعد تحویل بهار 1403 اقدام کرده‌اند، در سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو، فعال شده است. متقاضیان واجد شرایط پس از دریافت پیامک اطلاع‌رسانی، امکان ثبت نام را خواهند داشت:

فروش فوق العاده دنا پلاس اتومات: اسفند 1402

فراخوان جدید برای ثبت نام از منتخبین سامانه یکپارچه اعلام شد. متقاضيانی كه در سامانه يكپارچه ثبت‌نام نموده‌اند و اسامی ايشان به عنوان اولويت بخش آخر زمستان 1402 به اين شركت اعلام شده است و برای ايشان توسط شركت ايرانخودرو پيامك ارسال گرديده و يا در سايت فروش اينترنتی ايرانخودرو، اسامی آنها درج شده است، هم‌اکنون امكان ثبت نام در اين بخشنامه را دارند:

فروش فوق العاده دنا پلاس اتومات

ثبت نام از متقاضیان واجد شرایط، از روز پنجشنبه مورخ 1402/12/10 آغاز شده و تا روز یکشنبه مورخ 1402/12/20 نیز ادامه خواهد داشت. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش فوق العاده دنا پلاس اتومات (PDF)

طرح تبدیل دنا پلاس به سورن پلاس: بهمن 1402

طی فراخوانی که از روز پنجشنبه مورخ 1402/11/12 آغاز شده است، متقاضیان دناپلاس اتوماتیک با اولویت تابستان 1403 می‌توانند با شرکت در طرح تبدیل دناپلاس، خودروی سورن پلاس را با موعد 90 روزه تحویل بگیرند:

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک

این مرحله از فروش دناپلاس اتوماتیک، حداکثر تا پایان روز دوشنبه مورخ 1402/11/23 ادامه خواهد داشت. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک (PDF)

فروش فوق العاده دنا پلاس: 28 دی 1402

فراخوان فروش دنا پلاس اتوماتیک، ویژه منتخبین سامانه یکپارچه که در بخش سوم اولویت‌بندی زمستان 1402 هستند، از روز پنجشنبه مورخ 1402/10/28 آغاز شده و تا پایان روز سه‌شنبه مورخ 1402/11/10 نیز ادامه دارد:

فروش فوق العاده دنا پلاس اتومات

براساس بخشنامه 4694 فراخوان فروش دنا پلاس، متقاضیان واجد شرایط، پس از دریافت پیامک اطلاع‌رسانی یا در صورت درج نام آنها در سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو، می‌توانند جهت انتخاب خودرو و واریز وجه اقدام نمایند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش دنا پلاس اتومات (PDF)

تمدید مجوز شماره‌گذاری خودرو دنا

دی 1402: شرکت ایران‌خودرو، اعلام کرد با مساعدت‌های صورت گرفته از سوی سازمان ملی استاندارد و بهبودهای اعمال شده در محصول دنا، بیش از 8000 دستگاه از این خودرو شماره‌گذاری و تحویل مشتریان خواهد شد.

این شرکت ضمن قدردانی از همکاری‌های صورت گرفته از سوی سازمان ملی استاندارد، از آغاز فرآیند شماره‌گذاری خانواده محصول دنا و تحویل به مشتریان در روزهای آینده خبر داده است.

با توجه به انجام پروژه بهبود قفل درهای خودرو دنا، این تغییرات و بهبودها مورد تایید سازمان استاندارد قرار گرفته و با مجوزهای صادر شده، شماره‌گذاری دنا از سر گرفته خواهد شد.

فروش دنا پلاس اتومات: 14 دی 1402

فراخوان جدید ایران خودرو، ویژه منتخبین سامانه یکپارچه که نسبت به انتخاب دنا پلاس اتوماتیک با اولویت زمستان 1402 اقدام کرده‌اند، از روز پنجشنبه مورخ 1402/10/14 و مطابق جدول زیر آغاز شده است:

فروش دنا پلاس توربو اتومات

ثبت نام از متقاضیان واجد شرایط، تا روز سه‌شنبه مورخ 1402/10/26 ادامه خواهد داشت. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش فوق العاده دنا پلاس اتومات (PDF)

فروش دنا پلاس توربو آپشنال: آذر 1402

طرح فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال، ویژه منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودرو، از سوی شرکت ایران خودرو اعلام گردید. شرکت در این طرح، صرفا برای متقاضیانی است که نام‌شان در بخش اول اولویت‌های دنا پلاس اتوماتیک با موعد زمستان 1402 قرار دارد.

ثبت نام دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال

این گروه از متقاضیان، به محض دریافت پیامک اطلاع‌رسانی، می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو، برای تکمیل مراحل ثبت نام دنا پلاس، مطابق جدول فوق، اقدام کنند.

معرفی دنا پلاس توربو ارتقا یافته

آبان 1402: شرکت ایران خودرو، با به‌روزرسانی اطلاعات خانواده دنا پلاس توربو، نسخه جدیدی از این خودروها را برای عرضه به بازار کشورمان، آماده کرده است. حتما به یاد دارید که ایران خودرو در بهار 1402، خانواده دنا پلاس توربو (مدل‌های دستی و اتومات) را به سنسورهای «نور و باران» مجهز کرد و به این ترتیب، کلاس‌های جدیدی را با کد 70410 برای مدل دستی و 70709 برای مدل اتومات ساخت.

اما در پاییز 1402 شاهد معرفی کد کلاس‌های 70411 برای مدل دستی و 70710 برای مدل اتومات هستیم که چندین تفاوت بسیار مهم را نسبت سری پیشین دارند. در جدول زیر، این تفاوت‌ها را مشاهده می‌کنید:

امکانات جدید در دنا پلاس توربو ارتقا یافته
کد کلاس 70410 70411 70709 70710
گیربکس دستی دستی اتومات اتومات
فرمان برقی دارد دارد دارد دارد
چهار ایربگ دارد دارد دارد دارد
سنسور نور دارد دارد دارد دارد
سنسور باران دارد دارد دارد دارد
سنسور باد تایر (TPMS) x دارد x دارد
کنترل پایداری (ESC) x دارد x دارد
کنترل کشش (TCS) x دارد x دارد
کمکی در سربالایی (HSA) x دارد x دارد
ترمز با نیروی کمکی (HBA) x دارد x دارد
نشانگر تعویض دنده (GSI) x دارد x دارد
استاندارد ایمنی عابر پیاده x دارد x دارد

*اطلاعات فوق از سایت ایران خودرو گردآوری شده است.

اطلاعات کامل و مشخصات رسمی دنا پلاس توربوشارژ جدید را از لینک زیر دریافت کنید:

کاتالوگ دنا پلاس توربو دستی ارتقایافته (PDF)
. کاتالوگ دنا پلاس توربو اتومات ارتقایافته (PDF)

فراخوان پیش فروش دنا پلاس: شهریور 1402

فراخوان جدید ایران خودرو ویژه خریداران دناپلاس دستی اعلام شد. متقاضيانی كه در سامانه يكپارچه خودرو ثبت نام نموده‌اند و اسامی آنها به عنوان بخش سوم اولويت زمستان 1402 به اين شركت اعلام شده است و برای ايشان توسط شركت ايران خودرو، پيامک ارسال گرديده يا در سايت فروش اينترنتی ايران خودرو به آدرس esale.ikco.ir اسامی آنها درج شده است، می‌توانند در اين بخشنامه ثبت نام نمايند:

شرایط پیش فروش دنا پلاس - شهریور 1402
مدل دناپلاس
پیش پرداخت 139.900 میلیون
موعد تحویل اسفند 1402
کد خودرو 703
سود مشارکت سالیانه 16 درصد
سود انصراف سالیانه 14 درصد

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

مطابق بخشنامه 4625 ایران خودرو، ثبت نام از متقاضیان واجد شرایط، از روز سه‌شنبه مورخ 1402/05/31 آغاز شده و در روز یکشنبه مورخ 1402/06/05 نیز به پایان می‌رسد. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

فراخوان پیش فروش دنا پلاس: مرداد 1402

فراخوان پیش فروش دنا پلاس ویژه منتخبین سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، برای آن‌دسته از متقاضیانی که اولویت‌بندی آنها برای بخش سوم پاییز 1402 یا بخش اول زمستان 1402 است، از سوی شرکت ایران خودرو و مطابق جدول زیر، اعلام گردید:

شرایط پیش فروش دنا پلاس - مرداد 1402
مدل دناپلاس دناپلاس توربو
پیش پرداخت 139.900 میلیون 192.800 میلیون
موعد تحویل آذر و دی 1402 دی 1402
کد خودرو 703 704
سود مشارکت سالیانه 16 درصد
سود انصراف سالیانه 13 درصد

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

براساس بخشنامه فروش دنا پلاس، ثبت نام از متقاضیان واجد شرایط، پس از ارسال پیامک اطلاع‌رسانی و از طریق سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو، از روز شنبه مورخ 31 تیرماه شروع شده و تا پایان روز چهارشنبه مورخ 11 مردادماه 1402 نیز ادامه دارد. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

اختلاف قیمت دنا پلاس محاسبه می‌شود

تیر 1402: سپهر دادجوی توکلی، مدیر روابط عمومی شورای رقابت، درباره خودرو دنا پلاس گفت ایران خودرو قیمتی اعلام کرد که مرکز ملی رقابت آن را برداشت اشتباه از مصوبه شورا تشخیص داد و نسبت به آن اعتراض کرد. قیمت در ایران خودرو تعدیل شد و این شرکت مستندات جدیدی ارائه داد. این مستندات در سازمان حمایت در حال بررسی است و  به محض اینکه جزئیات قیمت‌گذاری با توجه به تغییراتی که خودروساز اعمال کرده است در سازمان حمایت بررسی شود، در کارگروه خودروی شورای رقابت مصوب خواهد شد و پیچیدگی‌های آن در شورا مرتفع و قیمت اعلام خواهد شد.

وی افزود بنابراین ایران خودرو موظف است دناپلاس را به قیمت شورای رقابت محاسبه و اختلاف قیمت را با مردم محاسبه کند. این خودرو با آن کد از زمانی که اعلام شده است باید طبق مصوبه شورا فروش رفته باشد و برود. زمانی که قیمت در سازمان حمایت بررسی  و اختلافاتی که در آپشن‌های خودرو وجود دارد تایید شود، عدد نهایی ملاک است؛ عددی که شورای رقابت تایید کند ملاک است. اگر فرد خودرو را با هر قیمتی خریده باشد قیمت شورای رقابت ملاک است؛ خودروساز در جریان این موضوع است و مشکلی ندارد.

تغییر قیمت دنا پلاس دستی

تیر 1402: براساس تجدید نظرهای اعلام شده قیمت جدید دناپلاس دستی با کاهش 61 میلیونی همراه شده است. ماجرا از این قرار است که ایران‌ خودرو به‌جای کاهش 43 میلیون تومانی قیمت این خودرو، در لیست جدید خود اعلام کرد که محصول پایه برای محاسبه قیمت این خودرو با کد کلاس 70323، خودروی دناپلاس دستی توربو با کد کلاس 70408 است که براساس ابلاغیه شورای رقابت باید مبلغ 43.8 میلیون تومان از قیمت خودروی پایه کسر شود و پس از اضافه شدن متعلقات قانونی شامل بیمه، مالیات و عوارض متعلقه، قیمت نهایی مصرف‌کننده محصول دناپلاس جدید رقمی در حدود 410 میلیون تومان خواهد شد.

این موضوع نارضایتی خریداران این خودرو را به‌دنبال داشت و اعتراضات به حدی رسید که خریداران با تجمع روبه‌روی ساختمان شورای رقابت خواستار بررسی این موضوع توسط شورا شدند که در نهایت قرار شد قیمت دناپلاس اصلاح شود.

براساس اطلاعیه ای که ایران خودرو برای مشتریان خود ارسال کرده است قیمت دنا پلاس دستی با تجدید نظر های انجام شده 349 ملیون 800 هزارتومان تعیین شده است و قرار شده است آن دسته از مشتریانی که وجوه مازاد پرداخت کرده‌اند، ایران خودرو مبالغ اضافی را به آنها برگرداند.

جوابیه ایران خودرو درباره قیمت دنا پلاس

خرداد 1402: گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر مطابقت قیمت‌های اعلام شده با مصوبات شورای رقابت، درخصوص قیمت محصول دناپلاس دستی شفاف سازی کرد. این شرکت در پاسخ به سوال مطرح شده از سوی مشتریان دناپلاس دستی عنوان کرده، قیمت تمامی خودروها که در سایت کدال نیز قرار گرفته، منطبق بر مصوبه شورای رقابت است.

ایران‌ خودرو درباره قیمت دناپلاس دستی با کد کلاس ۷۰۳۲۳ عنوان کرده، محصول پایه برای محاسبه قیمت این خودرو، خودروی دناپلاس دستی توربو با کد کلاس ۷۰۴۰۸ است که براساس ابلاغیه شورای رقابت باید مبلغ ۴۳۸,۶۱۳,۹۴۳ ریال از قیمت خودروی پایه کسر شود و پس از اضافه‌شدن متعلقات قانونی شامل بیمه، مالیات و عوارض متعلقه، قیمت نهایی مصرف کننده محصول دنا پلاس جدید رقم ۴,۱۰۰,۰۱۲.۴۸۴ ریال یا معادل تقریبی 410 میلیون تومان خواهد شد.

پیش فروش دنا پلاس اتومات: خرداد 1402

شرایط پیش فروش دنا پلاس اتومات، از سوی شرکت ایران خودرو اعلام شده است. براساس بخشنامه فروش دنا پلاس، ثبت نام از متقاضیان از روز دوشنبه مورخ 8 خردادماه آغاز شده و تا پایان روز پنجشنبه 11 خردادماه 1402 نیز ادامه دارد:

ثبت نام دنا پلاس توربو اتومات خرداد 1402
شرایط پیش فروش دنا پلاس توربو اتومات - خرداد 1402

در این طرح، صرفا متقاضیانی امکان ثبت نام را دارند که در مرحله اول فروش یکپارچه خودرو ثبت نام کرده باشند و نام آنها در بخش سوم اولویت‌بندی پاییز 1402 با موعد تحویل آذرماه 1402 اعلام شده باشد. این متقاضیان به محض دریافت پیامک ایران خودرو، می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir جهت تکمیل ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت، اقدام نمایند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

پیش فروش دنا پلاس: اردیبهشت 1402

طرح پیش فروش دنا پلاس ایران خودرو، از روز یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و در پایان روز پنجشنبه 28 اردیبهشت‌ماه 1402 نیز به اتمام می‌رسد. براساس اطلاعیه ایران خودرو، صرفا آن‌دسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نام کرده‌اند و در لیست اولویت‌بندی تابستان 1402 (با موعد تحویل شهریور) قرار دارند، بعد از دریافت پیامک از سوی ایران خودرو، می‌توانند به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه نموده و جهت ثبت نام نهایی خودرو و همچنین واریز وجه پیش پرداخت، اقدام کنند:

شرایط پیش فروش یکپارچه دنا پلاس - اردیبهشت 1402
مدل دناپلاس دناپلاس توربو
پیش پرداخت 133.3 میلیون 184.4 میلیون
موعد تحویل شهریور 1402
سود مشارکت سالیانه 12 درصد
سود انصراف سالیانه 9 درصد

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

براساس اطلاعیه پیش فروش دنا پلاس، علاوه بر متقاضیان طرح فروش عادی (بخشنامه 4583 ایران خودرو)، متقاضیان طرح جوانی جمعیت (بخشنامه 4584 ایران خودرو) نیز امکان ثبت نام در این مرحله را دارند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

قیمت جدید دنا پلاس اتومات در سال 1402

اردیبهشت 1402: همزمان با شروع واریز وجه برندگان اولین دوره فروش یکپارچه خودرو، شرکت ایران خودرو نیز قیمت جدید دنا پلاس توربو اتومات (کد کلاس 70709) را با افزایش قیمت 132 میلیونی، اعلام کرده است:

مدل قیمت قدیم قیمت جدید
قیمت پایه کارخانه 348 میلیون و 696 هزار 457 میلیون و 89 هزار
قیمت نهایی فروش 411 میلیون و 228 هزار 544 میلیون و 45 هزار

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

تکمیل تعهدات دنا پلاس بورسی در فروردین 1402

فروردین 1402: ایران خودرو بیش از 21 هزار دستگاه خودرو با سر رسید 1401 را در بورس کالا عرضه کرده که نزدیک به 20 هزار دستگاه از آن‌ها فاکتور شده است.

دنا پلاس بورسی ایران خودرو

اما بخشی از تعهدات خودرو دنا پلاس دستی، به علت مشکلات تحریم و تامین برخی از قطعات، به موقع تحویل نشده و از 10 هزار دستگاه، حدود هزار دستگاه به موقع فاکتور نشده است.

ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای، ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیر ایجاد شده تاکید کرده که تمام تلاش خود را برای تحویل به موقع این خودروها در اولین ماه سال 1402 انجام خواهد داد. ضمن اینکه جریمه تاخیر در تحویل خودرو این دسته از مشتریان، در زمان صدور فاکتور محاسبه و پرداخت خواهد شد.

آپشن جدید دنا پلاس اتومات برای 1402

همزمان با اعلام فروش فوق العاده ایران خودرو در تاریخ 17 اسفندماه 1401، عرضه دنا پلاس توربو اتومات با کد کلاس جدید نیز آغاز شده است. همانطور که می‌دانید، از سال 1399 تاکنون، دنا پلاس توربو اتومات فقط با کد کلاس 70702 به تولید می‌رسید. اما شرکت ایران خودرو از ابتدای سال 1402، نسخه جدیدتری از این محصول را با کد کلاس 70709 به تولید می‌رساند.

»» کاتالوگ جدید دنا پلاس توربو اتومات (PDF) ««

دنا پلاس توربو اتومات کد 70709 به لحاظ فنی، دقیقا مشابه نسخه‌های قبلی بوده اما به لحاظ تجهیزات، به دو ویژگی تازه مجهز شده که ظاهرا برای رعایت استانداردهای جدید ایمنی خودروسازان در سال 1402، به این خودرو افزوده شده‌اند. در جدول زیر، تفاوت تیپ‌های دنا پلاس اتومات را مشاهده می‌کنید:

تیپ های مختلف دنا پلاس توربو اتومات
کد کلاس 70702 70709
سنسور نور (اتولایت) x دارد
سنسور باران x دارد

*اطلاعات فوق، از سایت خودروساز گردآوری شده است. 

فروش فوق العاده دنا پلاس اتومات: اسفند 1401

طرح ثبت نام فروش فوق العاده دنا پلاس توربو اتوماتیک، از روز چهارشنبه 17 اسفندماه آغاز شده و تا پایان روز جمعه 19 اسفندماه 1401 ادامه دارد. در این طرح، مشتریانی که قصد ثبت نام در فروش عادی را دارند، الزاما باید حساب وکالتی به مبلغ 130 میلیون تومان داشته باشند. اما مشتریانی که در طرح جوانی جمعیت و طرح نوسازی خودروهای فرسوده ثبت نام می‌کنند، نیازی به معرفی حساب وکالتی ندارند.

شرایط فوق العاده دنا پلاس توربو اتومات - اسفند 1401
کد کلاس 70709
قیمت مصوب فروش 411 میلیون و 228 هزارتومان
بهای اشتراک طلایی 3 میلیون و 690 هزارتومان
موعد تحویل 90 روزه

*اطلاعات فوق، از سایت خودروساز گردآوری شده است.

براساس بخشنامه فروش دنا پلاس توربو اتومات، سند خودروها به مدت یکسال در رهن شرکت ایران خودرو می‌ماند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

»» فروش فوق العاده دنا پلاس توربو (PDF) ««

تیپ جدید دنا پلاس به آپشن های کمتر

بهمن 1401: همزمان با شروع دومین ماه فصل زمستان، شرکت ایران خودرو نیز تحویل دناپلاس‌های جدید (که چندی پیش، از طریق بورس کالا آنها را فروخته بود) را آغاز کرده است. 

همانطور که می‌دانید، در فاصله سال‌های 1397 تا 1399، تیپ‌های مختلفی از دنا پلاس معمولی، تحویل مشتریان شده بود که اکثر آنها، فاقد «کروز کنترل» و «ایربگ» و «سانروف» هستند. اما از سال 1400 تا به امروز، دنا پلاس معمولی، فقط با کد کلاس 70317 فروخته می‌شد و هیچگونه تغییر آپشنی در لیست تجهیزات آن رخ نداده بود.

ولی با شروع پاییز 1401، شرکت ایران خودرو، فروش تیپ جدیدی از این خودرو را آغاز کرد که با کد کلاس 70322 شناخته می‌شود. البته این حرکت ایران خودرو، زیرکانه بود! چراکه فروش این تیپ به اصطلاح «لوآپشن» فقط از طریق بورس کالا صورت گرفته است و با این ترفند ساده، ایران خودرو توانست در سکوت خبری، هم این نسخه جدید را وارد بازار کند و هم تحویل خودروها را زودتر از موعد مقررشان، انجام دهد. 

دنا پلاس لو آپشن با رینگ فولادی

تیپ لوآپشن دناپلاس معمولی، که تحویل آن به مشتریان از بهمن‌ماه 1401 آغاز شده، دو ویژگی مهم را ندارد که در جدول زیر، آنها را مشاهده می‌کنید:

تیپ های جدید دنا پلاس معمولی در زمستان 1401
کد کلاس 70317 70322
نوع رینگ آلومینیومی فولادی
نوع ترمز عقب دیسکی کاسه‌ای

*اطلاعات فوق، از سایت خودروساز گردآوری شده است.

تحویل سریع دنا پلاس بورسی

بهمن 1401: به دنبال شایعات منتشر شده مبنی بر تاخیر تحویل دنا پلاس‌های بورس کالایی، ایران‌خودرو اطلاعیه‌ای را منتشر کرد که به شرح زیر است:

«در پی انتشار اخبار نادرست در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تاخیر در تحویل دناپلاس‌های عرضه شده در بورس کالا، تاکید می‌شود این موضوع صحت نداشته و تمامی تعهدات در موعد مقرر انجام خواهد شد. شرکت ایران‌خودرو در تحویل تمامی تعهدات ایجاد شده از طریق بورس کالا به موقع عمل کرده و حتی زودتر از موعد نیز خودروها تحویل خریداران شده است.

تحویل دنا پلاس‌هایی که اخیرا به تعداد 10 هزار دستگاه عرضه شده نیز به‌زودی آغاز خواهد شد و تا قبل از پایان اسفند، همه تعهدات این خودرو طبق موعد تعیین شده‌ تحویل خواهند شد.»

این شایعه پس از انتشار متن یکی از قراردادهای مشتریان که موعد تحویل آن به علت اشتباه اپراتور سیستم، 95 روزه درج شده بود، در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد.

عرضه دنا در بورس کالا: 25 دی 1401

اولین مرحله فروش دنا پلاس در بورس کالا، صبح روز دوشنبه 26 دی‌ماه 1401 برگزار گردید. در این عرضه، متقاضیان امکان خریداری دنا پلاس معمولی با کد کلاس 70322 را دارند؛ یعنی با گیربکس دستی و رینگ فولادی. جزییات اولین مرحله ثبت نام دنا پلاس در بورس کالا بصورت زیر اعلام شده است:

شرایط عرضه دنا پلاس در بورس کالا - دی 1401
مدل EF7 دستی
ظرفیت عرضه 10,000 دستگاه
میزان تقاضا 16,976 دستگاه
رنگ خودرو سفید
موعد تحویل 27 اسفند 1401
مالیات و عوارض 13 درصد قیمت نهایی
پیش پرداخت 100 درصد قیمت پایه
هزینه‌های جانبی 4.371 میلیون تومان
قیمت پایه 189.5 میلیون تومان
میانگین قیمت فروش 380.8 میلیون تومان
حدود قیمت تمام شده 435 میلیون تومان

*قیمت‌ تمام شده، بدون احتساب کارمزد و بدون احتساب خواب پول است.

براساس بخشنامه فروش دنا پلاس در بورس کالا، محدودیت کد ملی، محدودیت سن بالای 18 سال و محدودیت عدم خرید از ابتدای سال 1398 تا به امروز، برای خریداران دنا پلاس وجود دارد. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

»» شرایط خرید دنا پلاس در بورس کالا (PDF) ««

پذیرش دنا در بورس کالا

دی 1401: شرکت ایران خودرو پس از عرضه‌ موفق خودروهای پژو 207 و تارا در بورس کالا، حالا سومین محصول خود را به بورس آورده است. براساس اعلام سازمان بورس، عرضه خودروهای دنا در بورس کالا، به تصویب هیئت پذیرش این سازمان رسیده و بزودی فروش دنا از طریق بورس کالا آغاز می‌شود.

براساس تعهد ایران خودرو، طرح فروش عادی دنا، متوقف شده و خریداران الزاما باید از طریق بورس کالا جهت ثبت نام خودرو دنا اقدام کنند. البته طرح‌های جایگزینی خودروهای فرسوده و جوانی جمعیت، همچنان برقرار خواهند بود. بدیهی است که فروش دنا در بورس کالا، تا زمانیکه عرضه و تقاضا برای این محصول، در بازار خودرو به تعادل برسد، ادامه خواهد داشت. 


بررسی انواع دنا ایران خودرو

برای اطلاع از آخرین خبرهای دنا و دنا پلاس در بازار کشورمان و همچنین جهت آشنایی با مدل‌های مختلف دنا، تفاوت دنا و دنا پلاس، مشخصات فنی دنا ایران خودرو و تست‌های اختصاصی از خودرو دنا، مجموعه مقالات منتخب زیر را مطالعه کنید:


شرایط فروش ایران خودرو

برای اطلاع از آخرین اخبار فروش شرکت ایران خودرو و جهت مشاهده جدیدترین طرح پیش فروش ایران خودرو، طرح فروش نقدی ایران خودرو، طرح فروش فوق العاده ایران خودرو و طرح فروش اقساطی ایران خودرو، مجموعه مقالات منتخب زیر را مطالعه کنید:

آرشیو

فروش فوق العاده دنا پلاس اتومات - فراخوان 56

12 اسفند 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ دنا پلاس EF7P

30 بهمن 1402
دانلود فایل PDF

معرفی دنا پلاس EF7P

30 بهمن 1402
دانلود فایل PDF

فروش فوق العاده دنا پلاس اتومات - فراخوان 49

30 دی 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ دنا پلاس توربو دستی ارتقایافته

15 آبان 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ دنا پلاس توربو اتومات ارتقایافته

15 آبان 1402
دانلود فایل PDF

فراخوان پیش فروش دنا پلاس دستی

1 شهریور 1402
دانلود فایل PDF

فراخوان پیش فروش دنا پلاس

1 مرداد 1402
دانلود فایل PDF

عرضه دنا پلاس در بورس کالا 1401 - مرحله 1

19 دی 1401
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران
مهدییییییی 1402/12/5
موعد تحویل زمستان 1402 دنا اتومات هستم ولی هنوز پیامکی نیومده و بعد به تابستان و مهر واریز وجه اومده. میشه راهنمایی کنید از کجا باید پیگیر بشم؟ رفتم ایرانخودرو گفتن پیامک میاد. لطفا راهنمایی کنید ممنون
پاسخ
0
0
0
Behnam98 1402/10/11
سلام وقت بخیر دنا پلاس توربو شارژ دستی موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ ثبت نام کردیم ولی هنوز هیچ پیامکی دریافت نکردیم
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/9/28
لطفا امون دنا پلاس توربو اتومات خودمون که الان یکسالی هست ثبت نام کردیم رو تحویل بدید ما آپشنال نمیخوایم و پولی هم نداریم که آپشنال بخریم جمع کردن همین ۵۴۴ هم یکسال طول کشید با پس انداز قبلی.وام.و فروش طلا تونستیم جمع کنیم و هنوزم تکمیل نیست توز ابن فرصت کم ۱۰ روز و ۵ روزی که دوباره پیام دادن هم جمع نمیشه لطف کنید ماشین ثبت نامی خودمون ر تحویل بدید و اینجوری آه مردم رو به دوش نکشید ماهم ادمیم انسانیم ارزو داریم مارو بیش از این شرمنده خانوادمون نکنید..
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/9/22
سلام وقت بخیر. من دنا پلاس توربو اتومات ثبت نام کرده بودم و الان برام دنا اتومات آپشنال پیامک اومده ، این طرح تبدیل و اختیاری هست یا خیر ؟ بعد این پیامک ، دوباره پیامک خودرو قبلی خودم برام ارسال میشه ؟
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1402/9/28
خیلی ها ثبت نام نکردند وارد بازیشون نشید
0
0
ناشناس 1402/8/16
سلام حواله دنا پلاس سامانه یکپارچه دیگه کی اعلام میشه ثبت نام مابرای همین زمستان است لطفا پیگیر شوید
پاسخ
0
0
0