• هوندا وزل بنزيني معين خودرو
  • هوندا وزل بنزيني معين خودرو

قیمت نهایی تعیین شد

بررسی هوندا وزل بنزینی معین خودرو ایرانیان (Honda Vezel)

27 فروردین 1403 09:34

قیمت هوندا وزل بنزینی اعلام شد

فروردین 1403: پس از اعلام قیمت فروش گمرکی هوندا وزل، شرکت معین خودرو ایرانیان در تاریخ 1402/01/26 برای نخستین‌بار، قیمت هوندا وزل 2023 را اعلام کرد:

قیمت هوندا وزل بنزینی در بهار 1403
مدل وزل بنزینی
ارزش گمرکی 2,035,900,000
قیمت نهایی 2,475,000,000

*قیمت‌ برحسب تومان است.

رونمایی هوندا وزل بنرینی در تهران

بهمن 1402: شرکت معین خودرو ایرانیان قصد دارد تا محصول هوندا وزل را به صورت وارداتی عرضه کند. معین خودرو هر دو نسخه برقی و بنزینی را برای بازار ایران در نظر گرفته است. این شرکت برای اولین بار هوندا وزل را در نمایشگاه خودرو تهران 1402 رونمایی کرد. هوندا وزل برقی و بنزینی در قسمت‌هایی مانند جلوپنجره تفاوت دارند.

واردات هوندا وزل بنزینی به ایران

دی 1402: شرکت معین خودرو ایرانیان، پس از واردات تویوتا کرولا 2023 که در مدل‌های 1.2 لیتری و 1.5 لیتری به کشورمان آمده‌اند، حالا خبر داده که می‌خواهد هوندا وزل بنزینی را هم به کشورمان بیاورد.

هوندا وزل (Honda Vezel) در واقع همان Honda HR-V است ولی برای بازار ژاپن، هوندا نام این خودرو را به «وزل» تغییر داده است. حالا که صحبت از نام‌گذاری این خودرو شد، بد نیست بدانید که در بازار چین، هوندا این خودرو را با نام Honda XR-V می‌فروشد.

محصول وارداتی به کشورمان، نسل دوم وزل (معادل نسل سوم HR-V) محسوب می‌شود که تولیدش از سال 2021 تا به امروز، ادامه داشته است. هوندا وزل، در گروه کراس‌اورهای کوچک (سگمنت B) قرار می‌گیرد ولی با این وجود، محفظه بار این خودرو، حدود 304 لیتر حجم دارد. البته اگر صندلی‌های عقب را هم بخوابانید، فضای بار این خودرو به 1274 لیتر می‌رسد.

 هوندا وزل بنزینی وارداتی، با موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی عرضه می‌شود. گیربکس هوندا وزل بنزینی نیز در همه بازارها، از جمله ایران، از نوع CVT است.

امکانات هوندا وزل وارداتی

طبق اطلاعات رسمی موجود از شرکت معین خودرو ایرانیان، نسخه بنزینی هوندا وزل با تجهیزات و امکانات زیر عرضه می‌شود:

. ایربگ‌های راننده و سرنشین جلو
. 4 ایربگ جانبی
. ایربگ زانو راننده
. ترمز کمکی
. کمک حرکت در سربالایی
. کنترل سرعت در سراشیبی
. سیستم نمایش فشار باد تایر
. ترمز ضد قفل
. استارت دکمه‌ای
. دو حالت رانندگی اسپرت و اقتصادی
. نمایشگر 8 اینچی لمسی
. نمایشگر 4.2 اینچی صفحه کیلومتر
. 4 اسپیکر
. نوربالا خودکار
. تنظیم برقی آینه‌های جانبی
. و ... 


فروش هوندا وزل وارداتی

برای اطلاع از قیمت خودروهای وارداتی معین خودرو و همچنین جهت آگاهی از آخرین شرایط فروش هوندا وزل و نحوه پیش فروش هوندا وزل در کشورمان، مقاله شرایط فروش معین خودرو ایرانیان را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران
ناشناس 1403/2/1
برند هوندا با کشور ژاپن هر دو عشقند
پاسخ
0
0
1