• کاميونت هيونداي مايتي سروش ديزل

اولین رونمایی در نمایشگاه خودرو تهران

بررسی کامیونت هیوندای مایتی سروش دیزل (Hyundai Mighty)

14 بهمن 1402 14:21

رونمایی هیوندای مایتی در تهران

بهمن 1402: سروش دیزل، غرفه جذابی را برای پنجمین نمایشگاه خودرو تهران 1402 تدارک دیده و محصولات متنوعی را ارائه داده است.

(عکس: اسب بخار)

یکی از جدیدترین محصولات سروش دیزل، کامیونت برند هیوندای بوده که مایتی نام دارد و برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی شد. از آن جایی که چند سالی است تنها محصولات چینی را در این کلاس دیده بودیم، این کشنده سبک کره‌ای می‌تواند بسیار جذاب باشد و فروش خوبی را در بازار تجربه کند. سروش دیزل سابقه همکاری با هیوندای را در کارنامه خود دارد و دوباره قرار است با این برند کره‌ای با کیفیت همکاری داشته باشد.


مشخصات فنی کامیونت هیوندای مایتی

کامیونت هیوندای می‌تواند 3100 کیلوگرم بار را روی محور جلو و ۴۷۰۰ کیلوگرم بار را روی محور عقب تحمل کند. یک پیشرانه 4 سیلندر خطی توربو دیزل با حجم 4 لیتر برای آن در نظر گرفته شده که 170 اسب‌بخار قدرت و 411 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. دو نوع گیربکس برای این محصول در نظر گرفته شده که مشتریان می‌توانند انتخاب کنند؛ گیربکس 6 سرعته دستی و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک. این محصول اینترکولر و ریتاردر نیز دارد و حداکثر سرعت آن به 160 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

امکانات هیوندای مایتی

این کامیونت به دو صورت جای خواب دار و بدون جای خواب عرضه می شود که به مراتب فضای نسخه جای خواب دار بازتر و بهتر است. این محصول امکانات ایمنی و رفاهی متعددی را ارائه می‌دهد. طبق اعلام شرکت سروش دیزل، تجهیزات هیوندای مایتی به شرح زیر است:

. سیستم‌های ABS، EBD، ESC ترمز
. سیستم جلوگیری از حرکت در سراشیبی در نسخه اتوماتیک
. گرمکن فرمان
.  گرمکن و سردکن صندلی راننده
. حالت
ECO
.  آینه های جانبی برقی به همراه گرمکن
. سیستم ترمز اضطراری
. سیستم هشدار خروج از خط
.  سنسور دنده عقب
.  سیستم هشدار توجه راننده
. چراغ رانندگی در روز
. ضبط بلوتوث دار
.  کروز کنترل
. فرمان مولتی فانکشن
.  کنترل کشیدگی موتور در جاده لغزنده
.  سیستم شروع حرکت در سربالایی
.  سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و سیستم کنترل
. و ...


فروش کامیونت مایتی

برای اطلاع از شرایط فروش نقدی هیوندای مایتی در ایران و همچنین جهت اگاهی از نحوه ثبت نام کامیونت هیوندای مایتی در کشورمان، مقاله شرایط فروش سروش دیزل را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران