از روز 18 مرداد

اکران مستند «من پال واکر هستم»

2 مرداد 1397 11:02

اوایل سال جاری، شرکت Network Entertainment و شبکه پارامونت اعلام کردند که روی یک مستند جدید در مورد زندگی و مرگ غم‌انگیز پال واکر، ستاره سری فیلم‌های «سریع و خشمگین» کار می‌کنند. به گزارش CNN، این فیلم با نام «من پال واکر هستم»، بالاخره روز 9 آگوست اکران عمومی خواهد شد.

در این فیلم مستند بخش‌هایی از مصاحبه‌های دوستان و همکاران، علاقه زیاد وی به دریانوردی و همچنین تلاش‌های انسان دوستانه او در زلزله هائیتی را می‌بینیم.پال گرتز (Paul Gertz)، تهیه‌کننده این فیلم که مدیرعامل شرکت Network Entertainment هم هست در مورد این فیلم قبلاً گفته بود: «ما از ادامه همکاری با شبکه پارامونت روی سری مستندهای «I Am» بسیار هیجان‌زده هستیم. ما بسیار مفتخریم که پروژه بعدی این سری مستندها در مورد زندگی و میراث پال واکر است.»

این مستند مصاحبه‌هایی با همکاران و دوستان پال واکر را نمایش خواهد داد. در فیلم همچنین به علاقه زیاد او به دریانوردی و تلاش‌های انسان دوستانه‌اش در هائیتی پس از زلزله مهیب سال 2010 پرداخته می‌شود. در این مستند همچنین فیلم‌های خانوادگی او نیز پخش خواهد شد.

پال واکر، که کلکسیون خودرویی بسیار خوبی هم داشت، سال 2013 در تصادف رانندگی داخل یک پورشه کاررا GT مدل 2005 در سنتا کلاریتا کالیفرنیا جان خود را از دست داد. در سال 2014، اداره پلیس لس‌آنجلس اعلام کرد که پورشه پال واکر و دوست او در زمان تصادف بین 130 تا 150 کیلومتربرساعت سرعت داشته است. راجر روداس، دوست پال واکر که راننده پورشه مذکور بود هم در دم جان خود را ازدست‌داده بود.

واکر بازیگری را با فیلم‌هایی مانند Pleasantville، Varsity Blues، She’s All That، The Skulls و Joyride شروع کرد، ولی محبوبیت بالای خود را با بازی نقش برایان اوکانر در سری فیلم‌های سریع و خشمگین توانست به دست بیاورد. تا زمان مرگش در سن 40 سالگی، وی در 42 فیلم مختلف بازی کرده بود.

کارگردانی این مستند را آدرین بویتنهوسی (Adrian Buitenhuisi) بر عهده دارد. وی قبلاً سابقه کارگردانی مستندهایی در مورد هیت لجر، کریس فارلی و محمدعلی کلی را داشته است. مستندهای سری I Am شرکت Network Entertainment تاکنون شامل ساخته‌هایی در مورد جان اف کندی، محمدعلی کلی، هیت لجر، بروس لی و بسیاری شخصیت‌های سرشناس دیگر می‌شود.

دیدگاه کاربران