دردسرهای لامبورگینی سواری در دوبی

جریمه 45 هزار دلاری برای توریست انگلیسی

19 مرداد 1397 12:00

گذراندن تعطیلات در خارج از کشور برای همه می‌تواند بسیار گران باشد، البته نه به اندازه یک توریست بریتانیایی که برای تعطیلات تابستانی به دوبی سفر کرده است!

وی با کرایه یک لامبورگینی هوراکان، طی 4 ساعت رانندگی در اتوبان شیخ زاید بارها توسط دوربین جریمه شده است.به گزارش بی‌بی‌سی، یک توریست بریتانیایی طی حدوداً 4 ساعت رانندگی در شهر دوبی، 45 هزار دلار جریمه شده است. طبق این گزارش، توریست مذکور یک دستگاه لامبورگینی هوراکان اجاره کرده و سپس بین ساعات 2.30 بامداد تا 6 صبح و در یکی از شلوغ‌ترین مسیرهای دوبی بارها از سرعت مجاز تخطی کرده است.

وی پشت فرمان هوراکان موفق شده تمامی دوربین‌های ثبت سرعت غیرمجاز موجود در اتوبان شیخ زاید را فعال کند! این اتوبان به طول 560 کیلومتر، طولانی‌ترین اتوبان کشور امارات متحده عربی محسوب می‌شود. به گزارش روزنامه اماراتی The National حداکثر سرعت هوراکان وی 241 کیلومتربرساعت بوده است.

شرکتی که لامبورگینی را به او اجاره داده، اعلام کرده که وی پاسپورت خود را به‌عنوان ضمانت بازگرداندن خودرو نزد آن‌ها به امانت گذاشته است. در حال حاضر مسئولان این شرکت به دلیل ترس از این میزان جریمه از پس گرفتن خودرو خودداری می‌کنند. تمامی جریمه‌ها به نام مالک خودرو ثبت شده است.

البته با توجه به شرایط حاضر مشکلی توریست را تهدید نمی‌کند، شرکت کرایه خودرو احتمال می‌دهد ممکن است او با مراجعه به سفارت و با ادعای گم شدن پاسپورت و دریافت گذرنامه جدید به کشور خود بازگردد و از پرداخت مبلغ جریمه خودداری نماید.

دیدگاه کاربران