دورهمی مالکان کیفی‌ترین کراس‌اور چینی ایران

اولین گردهمایی هاوال سواران

7 مهر 1397 18:00

هاوال با اینکه در سال 94 اولین قدمش را در خاک کشورمان گذاشت، اما مشکلات واردکننده‌اش مانع از موفقیت این برند خوش‌نام در گام اول شد. زمان گذشت تا اینکه از اواخر سال 96، بهمن موتور شروع به عرضه نسخه مونتاژی  هاوال H2 کرد که با استقبال خوب مشتریان نیز همراه شد چراکه هم امکانات خوبی دارد و هم کیفیت ساخت بالاتری نسبت به رقبا. 

هاوال H2 هم اکنون با کیفیت‌ترین کراس‌اور کامپکت چینی حاضر در بازار ایران است.هاوال H2 با اینکه اولین محصول بهمن موتور از این برند است، ولی این شرکت عرضه برادران بزرگتر این خودرو را هم در دستور کارش قرار داده است؛ هاوال H6 که آن هم مونتاژ می‌شود و هاوال H9 که به احتمال زیاد، عرضه آن به‌صورت وارداتی خواهد بود.

اما روز جمعه -6 مهرماه 97- اولین گردهمایی «هاوال سواران» در بوستان پردیسان تهران برگزار شد تا هم مالکان H2 بتوانند تجربیاتشان را از این خودرو با یکدیگر مطرح کنند و هم اینکه مشکلات احتمالی‌شان را به گوش مدیران بهمن موتور برسانند چراکه این گردهمایی با حمایت مستقیم گروه بهمن برگزار شده بود. 

haval H6

حاشیه‌سازترین ویژگی این گردهمایی، انجام مسابقه درگ غیررسمی (در شرایط غیراستاندارد) میان هاوال H2 با یک دستگاه هایما S7 توربو بود؛ درگی که در آن هاوال علی‌رغم قدرت و گشتاور کمترش توانست از هایما جلو بزند. البته همه می‌دانیم که H2 رقیب مستقیمی برای هایما S5 است!

علاوه‌بر این موضوع، حضور افتخاری هاوال H6 با پلاک گذرموقت، از دیگر حاشیه‌های این گردهمایی بود. خودرویی که بهمنی‌ها قول شروع مونتاژش را در نیمه دوم 97 داده بودند؛ H6 در صورت عرضه در بازار کشورمان باید با کراس‌اورهای سایز متوسطی همچون جک S7 کرمان موتور و بی‌وای‌دی S7 کارمانیا رقابت کند.

 

دیدگاه کاربران