• سرويس ايران خودرو
  • سرويس ايران خودرو
  • خدمات پس از فروش ايران خودرو
  • کوييک سرويس ايران خودرو
  • شرکت ايساکو

اجرای طرح بازدید رایگان پیش از نوروز

سرویس ادواری ایران خودرو

30 بهمن 1401 15:16

اجرای طرح بازدید رایگان پیش از نوروز

بهمن 1401: ماشااله وردینی، معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو، از طرح ویژه بازدید پیش از نوروز محصولات شرکت ایران‌خودرو خبر داد.

وی گفت که این طرح از اول تا ۱۸ اسفندماه اجرایی می‌شود و توضیح داد همچون سایر طرح‌های ویژه شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با هدف ارتقای رضایت مشتریان، افزایش ایمنی خودرو و سرنشینان آن در آستانه تعطیلات نوروز برگزار می‌شود. طی این طرح، اجرت بازدید قبل از سفر برای تمامی مشتریان رایگان است.

براساس گفته‌های آقای وردینی، شش نوع بسته خدماتی در این طرح ارائه می‌شود که شامل خدمات سرویس، خدمات تسمه، خدمات مکانیکی و خدمات الکتریکال، برف‌پاک‌کن و رگلاژ برای مشتریان در نظر گرفته شده است و اجرت این بسته‌ها برای مشتریان ۵۰ درصد است. پس از بازدید اولیه که به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود، در صورت نیاز به دریافت خدمات هر یک از بسته‌های خدماتی، تخفیف‌های ویژه‌ای در اجرت انجام تعمیرات برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

وی افزود دارندگان محصولات ایران‌خودرو که مدل خودرو آن‌ها از سال ۱۳۹۱ به بعد باشد، مشمول ۵۰ درصد تخفیف در اجرت بسته‌های خدماتی یادشده می‌شوند. خدمات قابل ارائه در این بسته‌ها شامل تعویض روغن موتور، تعویض فیلتر روغن، تعویض فیلتر هوا، تعویض فیلتر بنزین، تعویض روغن گیربکس دستی، تعویض تسمه زنجیر تایم موتور، سفت‌کن و تجهیزات انواع زنجیر تایم، دینام، کمپرسور، پمپ، هیدرولیک فرمان و غلتک هرزگرد، تعویض انواع لنت ترمز چرخ‌های جلو و عقب، خدمات میزان‌فرمان و آچارکشی، عیب‌یابی با دستگاه، شارژ و تعویض باتری، تعویض انواع لامپ و تنظیم نور چراغ‌ها و بازدید و تعویض شمع‌ها و وایر، تعویض موتور برف‌پاک‌کن و تیغه‌های آن و رگلاژ درها، می‌شود.

آقای وردینی گفت بازدید و بررسی سلامت خودرو در طرح بازدید قبل از نوروز، برای هموطنانی که در تعطیلات نوروز برنامه سفر تدارک دیده‌اند، متضمن سفری امن و بی‌دغدغه و برای سایر هموطنان نیز خاطری آسوده به همراه خواهد داشت. مراجعه به شبکه خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو به دلیل رعایت تمامی استانداردهای تعمیراتی و بهره‌مندی از قطعات با کیفیت و استاندارد، علاوه بر تامین امنیت جانی و مالی مشتریان گرامی، دارای تضمین خدمات به مدت دوماه یا سه هزار کیلومتر و قطعات به مدت شش ماه یا ۱۰ هزار کیلومتر است.  فهرست نمایندگی‌های منتخب انجام این طرح در سایت ایساکو، به نشانی www.isaco.ir، قرار گرفته است.

عرضه اینترنتی قطعات تقلبی با نام ایساکو

دی 1401: شرکت ایساکو، در ادامه روند مبارزه با پدیده جعل و تقلب در حوزه لوازم یدکی خودرو، در جدیدترین اقدام خود موفق به کشف و انهدام یکی دیگر از مراکز تولید و توزیع قطعات تقلبی تحت برند ایساکو شد که در یکی از سایت‌های معروف فروش اینترنتی به فروش این مجعولات اقدام کرده بود. 

ایساکو برای کوتاه کردن دست سودجویانی که با فروش لوازم یدکی تقلبی و مجعول به نام این شرکت، جان و مال مردم را با مخاطره مواجه می‌کنند، مراکز عرضه لوازم یدکی خودرو را به صورت مستمر مورد رصد و پایش قرار داده است. در همین راستا تاکنون بیش از ده‌ها مرکز جعل قطعات، بسته‌بندی، برچسب و نوسازی قطعات مستعمل را به نام این شرکت و سایر خودروسازان کشور کشف کرده و با همکاری مراجع قضایی از چرخه تولید، توزیع و فروش آن‌ها جلوگیری به عمل آورده است. 

مدیر عامل ایساکو خاطرنشان کرد که این شرکت تاکنون با هیچ‌یک از شرکت‌های فروش اینترنتی، برنامه قطعی مشترکی برای فروش قطعات اصلی ایساکو با بسته‌بندی و لیبل و هولوگرام مخصوص به اجرا نگذاشته است. بازارگاه فروش الکترونیکی و آنلاین قطعات و لوازم یدکی شرکت ایساکو به منظور تسریع و تسهیل در خرید قطعات مورد نیاز برای مشتریان به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید و تفاهم‌نامه‌هایی نیز با سایت‌های فروش آنلاین در دست اقدام است. 

سرویس دوره‌ای رایگان برای محصولات ایکاپ

شهریور 1401: شرکت ایکاپ (ایران‌خودرو و پژو) با همکاری ایساکو، برای مالکین محصولات 2008، 301 و 508 سرویس دوره‌ای با اجرت رایگان در نظر گرفته است‌. این طرح از تاریخ 15 شهریورماه لغایت 14 مهر برقرار است.

برای مالکان خودروهای ذکر شده که تاکنون به شبکه نمایندگی خدمات پس از فروش مراجعه نکرده‌اند، پیامک دعوت به استفاده از این طرح ارسال می‌شود. افراد پس از دریافت پیامک می‌توانند به یکی از 65 نمایندگی منتخب ایکاپ در سراسر کشور مراجعه کنند.

این طرح پس از دریافت بازخورد و بررسی تمامی جوانب، با هدف بهبود و ارتقای رضایت مشتریان، برای تمامی دارندگان محصولات ایکاپ توسعه خواهد یافت.

جزئیات طرح عید تا عید

تیر 1401: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، به مناسبت اعیاد فرخنده قربان و غدیر خم، طرح عید تا عید را به مدت هفت روز اجرایی کرده است. 

طبق گفته‌های معاون شبکه خدمات پس از فروش ایساکو، در این طرح تمامی مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو که خودرو آن‌ها دارای گارانتی یا وارانتی باشد، می‌توانند ضمن مراجعه به نمایندگی‌های منتخب برای تعویض دیسک و صفحه، شمع، لنت و تسمه‌تایم و همچنین تخلیه و شارژ سیستم کولر 50 درصد تخفیف در اجرت دریافت کنند. همچنین این مجموعه برای ارائه خدمات تعمیرگاهی و امدادی به خودروها در تابستان آماده است.

طرح عید تا عید شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، از تاریخ 20 تا 26 تیرماه در حدود 320  نمایندگی مجاز منتخب برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند به سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir مراجعه کنند تا از لیست نمایندگی‌های منتخب طرح عید تا عید مطلع شوند.

معاون ایساکو به هموطنان توصیه کرد که طبق اطلاعات دفترچه راهنمای خودرو خود در زمان مقرر برای خدمات سرویس‌های ادواری، خصوصا پیش از سفر، به نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو مراجعه کنند. خدمات تمامی نمایندگی‌های ایران‌خودرو در سراسر کشور بدون نیاز به نوبت‌گیری ارائه می‌شود و مشتریان می‌توانند به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز مراجعه کنند. مراجعه به نمایندگی‌های مجاز به دلیل ارائه خدمات استاندارد و استفاده از قطعات و لوازم مصرفی اصل و باکیفیت دارای ضمانت است و باعث کاهش مخاطرات ناشی از مراجعه به تعمیرگاه‌های غیرمجاز و استفاده از قطعات غیراستاندارد خواهد شد.

در ادامه، سیدعباس میرحسینی، مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران، اعلام کرد که پایگاه‌های ثابت امدادی در مسیرهای مواصلاتی در طول تابستان و ایام عید تا عید به صورت شبانه‌روزی آماده امدادرسانی به مشتریان هستند.

وی خدمات این شرکت را سرویس در محل، حمل استاندارد خودرو به تعمیرگاه، تعویض باتری، تعویض روغن، امدادپلاس شامل تعویض قطعات رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام، امداد سوییچ و بازکردن در‌ خودرو، امداد سریع و همچنین تعویض شیشه، سوخت‌رسانی، پنچرگیری و تعویض زاپاس، نام برد.

وی همچنین گفت که استفاده از قطعات اصل و استاندارد ایساکو، ارائه خدمات با کیفیت در نمایندگی‌ها و تضمین خدمات ارائه شده از سوی امدادخودرو ایران، ضامن خدمات‌رسانی مطمئن به مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو در سراسر کشور است. مشتریان می‌توانند در تمام ساعت شبانه‌روز با شماره سراسری 096440 تماس حاصل کنند. همچنین اپلیکیشن ایساکو با امکانات متنوع برای ثبت درخواست امداد، دریافت خدمات در محل، اخذ نوبت تعمیرگاه، اطلاع از قیمت به روز قطعات و خدمات و رویت سوابق تعمیرگاهی، در دسترس است.

نحوه استعلام اصالت قطعات خودرو

فروردین 1401: بابک سلاجقه، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، برای اطمینان از فروش قطعات اصلی ایساکو در بسته‌بندی مخصوص و بررسی برچسب قیمت برخی محصولات، به طور سرزده از فروشگاه‌های مجاز سطح شهر تهران بازدید کرد. وی بیان کرد که ایساکو نمی‌تواند به تنهایی جلوی تقلب را بگیرد، اما راهکارها باعث می‌شوند که مردم خودشان بتوانند تفاوت کالای تقلبی و اصلی را تشخیص دهند.

او توصیه کرد که خریداران از فروشگاه‌ها و ‌نمایندگی‌های مجاز ایساکو خرید کنند. افراد برای اطلاع از اصالت کالا، شماره بارکد درج شده روی بسته‌بندی آن را به شماره 300031 پیامک کنند تا از طریق پیام کوتاه آگاه شوند.

طبق گفته‌های وی، چنین بازدیدها و نظارت‌هایی ادامه خواهد داشت. اپلیکیشن ایساکو نیز بسیار کاربردی است و خریداران را راهنمایی خواهد کرد.

ایاب و ذهاب رایگان خودروها در طرح نوروزی

اسفند 1400: با اعلام شرکت ایران خودرو، طرح خدمات نوروزی ایساکو از تاریخ 25 اسفندماه لغایت 14 فروردین‌ماه 1401 در سراسر کشور آغاز شد. در این طرح، بیش از 320 نمایندگی منتخب ایران خودرو به همراه 2160 گروه امدادی، آماده خدمات‌رسانی به دارندگان محصولات ایران خودرو هستند.

طبق اعلام شرکت ایساکو، در طرح خدمات نوروزی ایران خودرو، ایاب و ذهاب خودروهای امدادی (به محل مشتری) رایگان بوده و همچنین تخفیف 5 درصدی برای فروش قطعات خودرو، برای عموم مشتریان درنظر گرفته شده است و حتی کسانی که اشتراک کارت طلایی ایران خودرو ندارند نیز می‌توانند از این تسهیلات، بهره‌مند شوند. 

دارندگان محصولات ایران خودرو می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز جهت دریافت فوریت‌های امدادی با شماره تلفن 096440 تماس بگیرند. همچنین جهت دریافت خدمات در محل نیز می‌توانند از اپلیکیشن ایساکو برای ثبت درخواست‌شان استفاده کنند.

طرح بازدید نوروزی ایران خودرو

اسفند 1400: با اعلام شرکت ایساکو، طرح بازدید قبل از نوروزی برای دارندگان محصولات ایران خودرو از روز چهارشنبه 11 اسفندماه آغاز شده است. این طرح به مدت 8 روز ادامه داشته و نهایتا در 19 اسفندماه 1400 نیز به پایان می‌رسد. تسهیلات درنظر گرفته شده برای مالکان خودروها در این طرح ویژه، عبارتند از:

  • بازدید رایگان مجموعه چرخ و فرمان (لنت، تایر، ترمز، کلاچ، پلوس و ...)
  • بازدید رایگان چراغ‌ها
  • بازدید رایگان سطح مایعات و روغن‌
  • بازدید رایگان سیستم تهویه و فن رادیاتور
  • بازدید رایگان تسمه دینام و کولر
  • تعویض رایگان شمع، روغن، فیلتر روغن، فیلتر هوا و فیلتر بنزین
  • تخفیف 50 درصدی برای تعویض دیسک و صفحه، لنت جلو و تسمه تایم 

گفتنی است طرح بازدید قبل از نوروز، فقط در 270 نمایندگی منتخب ایران خودرو در سراسر کشور، انجام می‌شود.

خدمات رایگان ایساکو ویژه دهه فجر 1400

بهمن 1400: شرکت ایساکو به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر 1400، از تاریخ 12 بهمن لغایت 21 بهمن، طرح خدماتی ویژه‌ای را برای مالکان محصولات ایران خودرو که دارای وارانتی هستند (خودروهایی که دوره گارانتی آنها به پایان رسیده) اجرا می‌کند.

در این طرح خدماتی، تعویض روغن، فیلتر روغن و هوا و شمع کاملا رایگان بوده و تعویض لنت، تسمه تایم و صفحه کلاچ (شامل دیسک و صفحه) با تخفیف 43% همراه است. 

رکورد جدید فروش ایساکو

مهر 1400: آقای غلامی (معاون بازاریابی و فروش ایساکو) خبر داده که این شرکت در آخرین روز شهریورماه 1400 موفق شده با فروش 58 میلیارد تومان در یک روز، رکورد فروش روزانه ایساکو را جابجا کند. ایساکو همچنین در شهریورماه 1400 فروش خود را به رقم 603 میلیارد تومان رسانده که به لحاظ فروش ماهانه نیز، بی‌سابقه بوده است.

گفتنی است شرکت ایساکو در پایان سال 1399 با افزایش 50 درصدی فروش لوازم یدکی، موفق به ثبت رکورد 1200 میلیارد تومان در فروش سالانه شده بود. بنابراین اگر همین روند فعلی ادامه داشته باشد، احتمالا در پایان سال 1400 نیز رکورد سالانه جدیدی برای این شرکت ثبت خواهد شد.

بهبود خدمات پس از فروش تارا در نمایندگی‌ها

مرداد 1400: آقای وردینی (معاون شرکت ایساکو) خبر داده که پیش از تولیدانبوه تارا (بررسی تارا دنده ای)، آموزش تعمیرکاران و تجهیز نمایندگی‌ها برای پذیرش این محصول جدید انجام شده است و در همین راستا، هم‌اکنون در 57 نمایندگی منتخب ایران خودرو، امکان خدمات‌دهی به خودروی تارا وجود دارد که البته طبق برنامه‌ریزی ایساکو، تا پایان سال 1400، تعداد نمایندگی‌های تحت پوشش به بیش از 200 عاملیت مجاز خواهد رسید. 

تسهیلات ایران خودرو برای خرید قطعات ایساکو

تیر 1400: با امضای تفاهم‌نامه میان بانک رسالت و شرکت ایساکو، طرح پرداخت تسهیلات خرید قطعات خودرو، آغاز می‌شود. آقای حسین‌زاده (مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت) با اعلام این خبر در تاریخ 5 تیرماه، گفته که حدود 25 هزار تعمیرکار ثبت‌شده داریم که می‌توانند از طریق «ایساکو کارت» این وام را دریافت کنند و قطعات اصلی را از شرکت ایساکو بگیرند و به مصرف‌کننده نیز قطعات اصلی را تحویل دهند. البته علاوه بر تعمیرکاران، فروشندگان لوازم یدکی و همچنین تاکسیرانان نیز می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

نرخ سود این تسهیلات صفر درصد بوده و موعد بازپرداخت آن نیز 6 ماهه خواهد بود. همچنین اگر متقاضیان، تراکنشی انجام ندهند، تا 3 ماه برای آنها دوره تنفس برای بازپرداخت اقساط درنظرگرفته می‌شود. میزان این تسهیلات نیز از 5 میلیون تومان شروع شده و حداکثر نیز 120 میلیون تومان خواهد بود.

در همین راستا، آقای مونسان (مدیرعامل ایساکو) گفته که گروه‌های هدف این طرح، ابتدا باید در سامانه‌های بانک رسالت، اعتبارسنجی شوند. سپس براساس اعتبار آنها، ایساکو کارت صادر می‌شود و دارندگان این کارت، می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌ها یا فروشگاه‌های مجاز ایساکو، برای خرید قطعات اورجینال، اقدام کنند.

کشف خودروهای سرقتی ایران خودرو با سیستم ردیاب

خرداد 1400: در بانک اطلاعاتی سیستم ردیابی قطعات ایران خودرو، بیش از 27 میلیون شماره سریال، ذخیره شده است. آقای فیروزفر (دبیر کمیته افزایش ایمنی محصولات ایران خودرو) با اعلام این موضوع گفته که از سال 1383 تاکنون، 8 میلیون محصول ایران خودرو، در سیستم ردیابی ایران خودرو، قرار گرفته‌اند. آقای فیروزفر درباره نحوه عملکرد سیستم ردیابی قطعات ایران خودرو چنین گفته که:

1- در ابتدا، شماره سریال برای قطعات ایمنی خودرو، قطعات گران قیمت خودرو و قطعاتی که بیشترین تعویض‌ها را در خدمات پس از فروش دارند، مشخص می‌شود.

2- این شماره سریال، نشان‌دهنده روز و سال تولید و مشخصات تولیدکننده است. 

3- سازندگان قطعات خودرو باید در زمان تولید (پیش از ارسال قطعات برای ایران خودرو)، روی قطعات تولیدی‌شان، شماره سریال را حک کرده و دو لیبل دارای بارکد را بر روی آنها قرار دهند.

4- در خطوط تولید ایران خودرو نیز در سیستم مکانیزه، شماره سریال‌ها ثبت می‌شود.

به این ترتیب کیفیت قطعات تولیدی با مشخصات سازنده رصد شده و در صورت شناسایی قطعه معیوب در شبکه خدمات پس از فروش، نسبت به رسیدگی به آن و تعریف برنامه بهبود اقدام خواهد شد. همچنین سازنده قطعات معیوب، مکلف به پاسخگویی و اصلاح ساختارهای تولید و مواد اولیه خود خواهد شد.

آقای فیروزفر همچنین به اهمیت وجود این سیستم در زمان سرقت نیز اشاره کرده و گفته که بیش از 95% خودروهایی که در مدت یکماه به سرقت می‌روند، با کمک این سیستم ردیابی، شناسایی و کشف می‌شوند.

سایت جعلی ایساکو شناسایی شد

خرداد 1400: شرکت ایساکو در جدیدترین اطلاعیه خود خبر داده که سایت اینترنتی isakco.ir هیچگونه ارتباطی با شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو ندارد و جعلی است. شرکت ایساکو همچنین تاکید کرده که تبلیغات این سایت در فضای مجازی، با سواستفاده از لوگو و نشان تجاری ایساکو انجام شده و قطعات تقلبی عرضه شده توسط این سایت، دارای تاییدیه ایساکو نیستند.

ایساکو به دارندگان محصولات ایران خودرو هشدار داده که تنها مراکز موردتایید این شرکت، فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز ایساکو هستند. همچنین برای استعلام اصالت قطعات، خریداران یا باید از اپلیکیشن ایساکو استعلام بگیرند یا باید بارکد روی بسته‌بندی قطعات را به شماره 300031 پیامک کنند. 

شناسایی فروشنده قطعات تقلبی در سایت دیجی کالا

خرداد 1400: با پیگیری شرکت ایساکو و با همکاری نیروی انتظامی، انبار یکی از توزیع‌کنندگان لوازم تقلبی ایران خودرو که محصولاتش را از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا عرضه می‌کرد، شناسایی شده است. طبق اعلام ایران خودرو، حجم قابل توجهی از قطعات تقلبی، بسته‌بندی تقلبی و هولوگرام جعلی ایساکو نیز در این انبار، کشف شده است.

شرکت ایساکو مجددا به مالکان محصولات ایران‌خودرو توصیه کرده تا برای خرید قطعات و لوازم یدکی اصلی، فقط به فروشگاه‌های مجاز ایران خودرو مراجعه کنند. همچنین خریداران می‌توانند شماره بارکد موجود بر روی بسته‌بندی را به شماره 300031 پیامک کرده و از اصلی‌بودن قطعات یدکی مطلع شوند. ضمن اینکه امکان استعلام اصالت قطعات از طریق اپلیکیشن ایساکو هم وجود دارد.

ایساکو همچنین به فروشندگان اینترنتی لوازم یدکی نیز هشدار داده و گفته که با درج عناوینی همچون «غیراصلی» و «این کالا توسط تولید کننده اصلی تولید نشده است»، این فروشگاه‌ها نباید مسوولیت ناشی از فروش قطعات تقلبی را از خودشان سلب کنند چراکه قطعات یدکی خودرو به لحاظ قانونی باید با درج علامت و شماره پروانه استاندارد به فروش برسد و در غیراینصورت، استاندارد نیستند.

فروش ردیاب خودرو در نمایندگی ایساکو

اردیبهشت 1400: فروش و نصب سیستم ردیاب، برای دارندگان محصولات ایران خودرو، امکان‌‌پذیر شده است. آقای جلینی (مدیرعامل شرکت آپکو)، با اعلام این خبر گفته این سیستم که به تایید قوه قضائیه نیز رسیده است، امکان ردیابی خودرو در هر زمانی (علی‌الخصوص در زمان سرقت) و همچنین امکان هشدار قطع‌شدن باتری را داشته و نصب آن در نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو، باعث ابطال گارانتی نخواهد شد.

سیستم ردیاب ایران خودرو، بزودی به تولیدانبوه رسیده و در اختیار نمایندگی‌های بیشتری قرار خواهد گرفت. اما در حال حاضر نیز، در نمایندگی مرکزی ایران خودرو (واقع در خیابان آزادی)، تعمیرگاه مرکزی شمار 3 ایران خودرو (واقع در پل مدیریت)، تعمیرگاه مرکزی شماره 6 ایران خودرو (واقع در باقرشهر) و همچنین پارکینگ تندگویان، امکان نصب سیستم ردیاب برای مشتریان، فراهم شده است.

تسهیلات ایساکو برای بازنشستگان

اردیبهشت 1400: بعد از امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو و صندوق بازنشستگی کشوری در تاریخ 11 اردیبهشت‌ماه، حالا شرکت ایساکو خبر داده که بازنشستگان، برای اولین‌بار می‌توانند خدمات خودرویی مورد نیازشان را با تسهیلات ویژه، خریداری کنند که به شرح زیر است:

1- امکان خریداری اشتراک کارت طلایی سال و کارت طلایی تا 4 ستاره بصورت اقساطی و بدون پیش‌پرداخت.

2- امکان خریداری نقدی اشتراک کارت طلایی با حداکثر 55% تخفیف.

3- امکان خریداری اشتراک امداد خودرو ایران با تخفیف 30 درصدی.

تسهیلات ویژه خدمات خودرویی ایساکو برای بازنشستگان، با ارائه شماره دفتر کل، شماره ملی، شماره حساب و شماره تلفن همراه (متعلق به فرد بازنشسته) قابل استفاده خواهد بود. متقاضیان دریافت این خدمات ویژه، می‌توانند به شماره تلفن 096440 داخلی 3 در تماس باشند.

استقبال مشتریان ایساکو از طرح سرویس در محل

فروردین 1400: شرکت ایساکو خبر داده که با توجه به شیوع کرونا و محدودیت‌های تردد خودروها، استقبال مشتریان ایران خودرو از خدمات سرویس در محل، افزایش یافته است. طبق آمارهای شرکت ایساکو، هم‌اکنون 79% خدمات امدادی مشتریان بصورت سرویس در محل انجام شده و تنها 21% خدمات در نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌های مجاز صورت می‌گیرد.

مشتریان در صورت نیاز به خدمات امدادی، کافی است از طریق اپلیکیشن ایساکو، یا از طریق سایت امداد خودرو ایران یا از طریق شماره تلفن سراسری 096440 درخواست خود را ثبت کنند.

ایساکو، رتبه اول خدمات پس از فروش

فروردین 1400: آقای مونسان (مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو) خبر داده که براساس گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد (ISQI)، گروه ایساکو موفق شده با کسب 784 امتیاز در بهمن‌ماه 99، رکورد بی‌سابقه‌ای در رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش را برای خود ثبت کند. همچنین این امتیاز در مقایسه با امتیاز بهمن 98، رشد 14 واحدی را داشته است.

شرکت ایساکو، هم‌اکنون رتبه اول در زمینه خدمات پس از فروش خودروسازان (با بیش از 10 نمایندگی) را دارد.

طرح امداد نوروزی ایران خودرو برای 1400

اسفند 99 | طرح امداد نوروزی ایران خودرو، از روز پنج‌شنبه 28 اسفندماه در سراسر کشور آغاز می‌شود و تا روز 13 فروردین‌ماه 1400 نیز ادامه پیدا می‌کند. شرکت ایران خودرو البته تاکید کرده که بدلیل محدودیت‌های تردد کرونایی، خدمات‌دهی در جاده‌ها را فقط برای سفرهای ضروری انجام خواهد داد.

در طرح امداد نوروزی ایران خودرو، 186 نمایندگی کشیک، در ایام نوروز فعال خواهند بود. همچنین ناوگان امداد خودرو ایران با بیش از 1400 دستگاه خودرو امدادی، اتوکلیک (سرویس در محل)، خودروبر، امداد پلاس، موتورسوار و ایستگاه‌های ثابت امدادی، برای خدمات‌دهی به مشتریان ایران خودرو، فعال خواهند بود.

ایران خودرو همچنین گفته که در صورت امکان و بازبودن ظرفیت امدادی این شرکت، امکان امدادرسانی به سایر محصولات خودروسازان دیگر را هم خواهد داشت.

افزایش رضایتمندی مشتریان ایساکو

بهمن 99 | براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد (ISQI)، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) در آذرماه 99، با دریافت 783 امتیاز، رکورد جدیدی را در «رضایت مشتریان» ثبت کرده است.

آمارهای شرکت ISQI همچنین نشان می‌دهد که عملکرد ایساکو در هر فصل از سال 99، بهتر و بهتر شده طوری که این شرکت در بهار امسال موفق به دریافت 760 امتیاز، در تابستان 764 امتیاز و در پاییز 99 نیز 779 امتیاز را کسب کرده است.

الزامی شدن سرویس اولیه ایران خودرو

دی 99 | شرکت ایران خودرو طی اطلاعیه جدیدی که به نمایندگی‌های خود ابلاغ کرده است، انجام سرویس دوره‌ای خودرو در هر 6 ماه یا هر 100 هزار کیلومتر را الزامی کرده. بنابراین اگر مالکان خودروها آن را رعایت نکنند، احتمال باطل‌شدن گارانتی خودروی آنها وجود دارد. طبق اطلاعیه ایران خودرو، شرایط سرویس ادواری جدید محصولات ایران خودرو، مطابق جدول زیر خواهد بود:

انجام سرویس هر 6 ماه
فرصت مراجعه یکماه قبل از سررسید یا یکماه بعد از آن
کیلومتر انجام سرویس هر 100 هزار کیلومتر
بازه مجاز کیلومتر برای مراجعه 500 کیلومتر کمتر یا 1500 کیلومتر بیشتر

*انجام سرویس در هر 6 ماه یا هر 100 هزار کیلومتر اجباری است؛ یعنی هرکدام که زودتر فرا برسد.

انجام سرویس ادواری خودرو بدون نوبت

آذر 99 | آقای وردینی، معاون خدمات پس از فروش سایپا، ضمن تاکید بر انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو براساس دفترچه راهنمای خودرو، گفته که انجام این سرویس‌ها هر 6 ماه یا هر 10 هزار کیلومتر خواهد بود و بستگی دارد کدام یک از آنها زودتر فرابرسد.

آقای وردینی همچنین خبر داده که مالکان محصولات ایران خودرو برای انجام سرویس دوره‌ای در تمام نمایندگی‌های ایران خودرو در سراسر کشور، نیازی به دریافت نوبت قبلی ندارند.

روش جدید ایساکو برای تشخیص اصالت قطعات

شهریور 99 | آقای غلامی، معاون بازاریابی و فروش ایساکو، در تاریخ 18 شهریورماه گفته که دارندگان محصولات ایران خودرو، برای اطمینان از اصالت و قیمت قطعات خودرو، باید لوازم یدکی موردنیازشان را از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز ایساکو خریداری کنند.

آقای علامی همچنین گفته که برای استعلام اصالت قطعات، علاوه‌بر روش پیامکی یا روش اسکن بارکد توسط اپلیکیشن (که در انتهای این مطلب، آنها را توضیح داده‌ایم)، ایساکو بتازگی، تصویر قطعات پرمصرف خود را نیز بارگذاری کرده و مشتریان می‌توانند با مقایسه تصاویر دریافتی و محصول داخل جعبه، با اطمینان بیشتر برای خریداری قطعات ایساکو اقدام کنند. گفتنی است این تصاویر، بصورت لینک اینترنتی و در پیامک‌هایی که به مشتریان ارسال می‌شود، قرار داده شده.

همچنین ایساکو قرار است تا پایان سال 99، تصاویر سایر لوازم یدکی غیرپرمصرف خود را نیز در اپلیکیشن ایساکو، بارگذاری کند.

طرح تعویض روغن در محل

مرداد 99 | امداد خودرو ایران، از تاریخ 22 مردادماه، طرح جدید «تعویض پکیج روغن در محل» را با هدف رضایت خریداران محصولات ایران خودرو و همچنین جلوگیری از شیوع کرونا، آغاز کرده است.

این طرح فعلا بصورت آزمایشی بوده و فقط در محدوده شهر تهران است و مالکان خودروها در صورت استفاده از آن، می‌توانند از تخفیف ویژه و از ضمانت کیفیت و اصالت روغن مورد استفاده نیز بهره ببرند. متقاضیان جهت استفاده از سرویس تعویض روغن در محل، می‌توانند با شماره تلفن سراسری 096440 تماس بگیرند یا اینکه به سایت اینترنتی امداد خودرو ایران مراجعه کرده و از قسمت «سرویس در محل» خدمات موردنیازشان را انتخاب کنند.

کوییک سرویس ایران خودرو

تیر 99 | کوییک سرویس یا سرویس سریع، خدمت جدیدی است که ایران خودرو از اسفندماه 98 آنرا راه اندازی کرد. کوییک سرویس ابتدا در 11 نمایندگی منتخب ایران خودرو در شهرهای تهران، کرج، تبریز و ارومیه انجام می‌شد اما با استقبال مشتریان، تعداد نمایندگی‌های کوییک سرویس در پایان تیرماه 99 افزایش یافت و به 40 واحد رسید. البته این پایان کار نیست چراکه ایران خودرو می‌خواهد کوییک سرویس را در اکثر نمایندگی‌های منتخبش در سراسر کشور، راه اندازی کند. اما کوییک سرویس ایران خودرو چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

در نمایندگی‌هایی که خدمات «کوییک سرویس» دارند، دیگر نیازی نیست برای کارهایی مثل تعویض روغن و فیلترها، نوبت بگیرید و در صف انتظار بمانید.

آنطور که ایران خودرو گفته، در کوییک سرویس از زمان پذیرش تا زمان صدور فاکتور، تنها نیم ساعت طول می‌کشد. ضمن اینکه مالک خودرو می‌تواند در این زمان، در فضای اختصاصی درنظرگرفته شده برای مشتریان کوییک سرویس حضور یابد و از نزدیک، شاهد مراحل سرویس خودرو باشد. لیست نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو که هم اکنون این سرویس را ارائه می‌دهند را در لینک زیر، مشاهده کنید:

»» فهرست نمایندگان کوییک سرویس ایران خودرو ««


اپلیکیشن ایساکو

در هر 24 ساعت از شبانه روز، برای استفاده از خدماتی مانند نوبت دهی ایران خودرو، یافتن مراکز خدماتی ایران خودرو روی نقشه، استعلام قیمت قطعات، استعلام اصالت قطعات ایساکو، استفاده از خدمات امداد فوری و ... می‌توانید از اپلیکیشن ایساکو استفاده کنید.

»» دانلود اپلیکیشن ایساکو از کافه بازار

»» دانلود اپلیکیشن ایساکو از پلی استور

تشخیص اصل بودن قطعات ایساکو

برای تشخیص تقلبی بودن قطعات ایساکو که متاسفانه برای انواع محصولات ایران خودرو در بازار موجود است، باید بارکد موجود روی بسته بندی قطعه را به شماره 300031 پیامک کنید و منتظر پاسخ سرویس بمانید.

همچنین آنهایی که اپلیکیشن ایساکو را روی موبایل‌شان دارند، می‌توانند از قسمت «اصالت قطعات» در اپلیکیشن و با استفاده از سریال قطعه یا با استفاده از QR Code، از تقلبی بودن یا نبودن قطعات ایساکو در بازار، اطمینان حاصل کنند.

قیمت قطعات ایساکو

جهت استعلام آخرین قیمت قطعات ایساکو، با استفاده از شماره شاسی (VIN) یا با استفاده از شماره سریال قطعه موردنظر، لینک زیر را مشاهده کنید:

»» استعلام قیمت ایساکو


نوبت دهی نمایندگی ایران خودرو

برای دریافت نوبت از نمایندگی‌های ایران خودرو، سه روش وجود دارد:

  • اپلیکیشن ایساکو؛
  • سایت نوبت دهی اینترنتی ایساکو به نشانی https://csm.isaco.ir
  • مراجعه حضوری به نمایندگی‌ها و درخواست نوبت؛

برای جلوگیری از هدر رفتن وقت‌تان، از مراجعه حضوری خودداری کرده و حتما از اپلیکیشن یا سایت ایساکو، برای نوبت دهی استفاده کنید. 

آدرس نمایندگی ایران خودرو

برای جستجوی نمایندگی ‌های ایران خودرو، مشاهده آدرس، تلفن و همچنین موقعیت مکانی آنها روی نقشه، از لینک زیر استفاده کنید:

»» لیست نمایندگی مجاز ایران خودرو

توجه داشته باشید که در لینک فوق، پس از انتخاب استان و سپس شهر، روی گزینه «نمایش نمایندگی» کلیک کنید.


مهم ترین اخبار ایران خودرو

مهم‌ترین و داغ‌ترین خبرهای شرکت ایران خودرو مانند امار تولید ایران خودرو، طرح تبدیل حواله ایران خودرو، قیمت جدید ایران خودرو، شرایط فروش جدید ایران خودرو، مزایدات اینترنتی ایران خودرو و دفترچه محصولات ایران خودرو را در مطالب منتخب زیر مطالعه کنید:

شرایط فروش ایران خودرو

در مقاله شرایط ثبت نام ایران خودرو از آخرین شرایط فروش این شرکت، شامل پیش فروش ایران خودرو، فروش نقدی ایران خودرو، فروش فوق العاده ایران خودرو و فروش اقساطی ایران خودرو مطلع شوید. همچنین از لینک قیمت روز خودرو و همچنین قیمت ایران خودرو می‌توانید از جدیدترین قیمت محصولات این شرکت در بازار آزاد و همچنین از قیمت نمایندگی ایران خودرو مطلع شوید.

طرح تبدیل ایران خودرو

آخرین شرایط تبدیل ایران خودرو، طرح تبدیل حواله ایران خودرو و همچنین تبدیل دعوتنامه ایران خودرو را در مقاله شرایط تبدیل ایران خودرو مشاهده کنید.

مزایده اینترنتی ایران خودرو

برای اطلاع از آخرین شرایط مزایده‌ ایران خودرو و همچنین جهت اطلاع از نحوه ثبت نام در مزایده، تحویل و شماره‌گذاری محصولات مزایده‌ای ایران خودرو، مقاله مزایده ایران خودرو را مطالعه کنید.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو

جهت اطلاع از نحوه ثبت نام در قرعه ‌کشی فروش فوق العاده ایران خودرو، چگونگی ثبت نام در قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو، مشاهده آخرین آمارهای فروش ایران خودرو و سایر اخبار مرتبط با آن و همچنین جهت اطلاع از تعداد ثبت نام کنندگان خودروها به همراه فهرست برندگان قرعه کشی ایران خودرو، مقاله نتایج قرعه کشی ایران خودرو را مطالعه کنید.

آمار تولید ایران خودرو

برای اطلاع از میزان تولید ماهانه انواع محصولات ایران خودرو شامل آمار تولید پژو ایران خودرو، آمار تولید سمند و سورن ایران خودرو، آمار تولید دنا و دنا پلاس ایران خودرو، آمار تولید رانا و رانا پلاس ایران خودرو، آمار تولید تارا ایران خودرو و سایر تولیدات این شرکت، مقاله آمار تولید ایران خودرو را مطالعه کنید.

دفترچه راهنمای ایران خودرو

در مقاله دانلود دفترچه راهنمای خودرو دفترچه راهنمای فارسی تمامی محصولات ایران خودرو، مانند دفترچه سمند و سورن، دفترچه دنا و دنا پلاس، دفترچه رانا و رانا پلاس، دفترچه انواع پژو، دفترچه انواع هایما و همچنین دفترچه سوزوکی ویتارا و سایر خودروهای موجود در بازار کشورمان را دریافت کنید.

 

دیدگاه کاربران