سرویس اولیه و دوره ای ایران خودرو

تیر 1400: دارندگان محصولات ایران خودرو، مطلع باشند که این شرکت، مدت زمان گارانتی انواع محصولاتش را به صورت زیر اعلام کرده است:

مدل زمان گارانتی
انواع دنا 2 سال یا 40 هزار کیلومتر
انواع دنا پلاس 3 سال یا 50 هزار کیلومتر
سورن و سورن پلاس 2 سال یا 40 هزار کیلومتر
رانا و رانا پلاس 3 سال یا 50 هزار کیلومتر
انواع سمند 2 سال یا 40 هزار کیلومتر
وانت آریسان 2 سال یا 40 هزار کیلومتر
انواع پژو 2 سال یا 40 هزار کیلومتر
انواع هایما 3 سال یا 100 هزار کیلومتر

*اطلاعات جدول فوق، از سایت ایران خودرو در تیر 1400 گردآوردی شده است.

تسهیلات ایران خودرو برای خرید قطعات ایساکو

تیر 1400: با امضای تفاهم‌نامه میان بانک رسالت و شرکت ایساکو، طرح پرداخت تسهیلات خرید قطعات خودرو، آغاز می‌شود. آقای حسین‌زاده (مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت) با اعلام این خبر در تاریخ 5 تیرماه، گفته که حدود 25 هزار تعمیرکار ثبت‌شده داریم که می‌توانند از طریق «ایساکو کارت» این وام را دریافت کنند و قطعات اصلی را از شرکت ایساکو بگیرند و به مصرف‌کننده نیز قطعات اصلی را تحویل دهند. البته علاوه بر تعمیرکاران، فروشندگان لوازم یدکی و همچنین تاکسیرانان نیز می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

نرخ سود این تسهیلات صفر درصد بوده و موعد بازپرداخت آن نیز 6 ماهه خواهد بود. همچنین اگر متقاضیان، تراکنشی انجام ندهند، تا 3 ماه برای آنها دوره تنفس برای بازپرداخت اقساط درنظرگرفته می‌شود. میزان این تسهیلات نیز از 5 میلیون تومان شروع شده و حداکثر نیز 120 میلیون تومان خواهد بود.

در همین راستا، آقای مونسان (مدیرعامل ایساکو) گفته که گروه‌های هدف این طرح، ابتدا باید در سامانه‌های بانک رسالت، اعتبارسنجی شوند. سپس براساس اعتبار آنها، ایساکو کارت صادر می‌شود و دارندگان این کارت، می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌ها یا فروشگاه‌های مجاز ایساکو، برای خرید قطعات اورجینال، اقدام کنند.

کشف خودروهای سرقتی ایران خودرو با سیستم ردیاب

خرداد 1400: در بانک اطلاعاتی سیستم ردیابی قطعات ایران خودرو، بیش از 27 میلیون شماره سریال، ذخیره شده است. آقای فیروزفر (دبیر کمیته افزایش ایمنی محصولات ایران خودرو) با اعلام این موضوع گفته که از سال 1383 تاکنون، 8 میلیون محصول ایران خودرو، در سیستم ردیابی ایران خودرو، قرار گرفته‌اند. آقای فیروزفر درباره نحوه عملکرد سیستم ردیابی قطعات ایران خودرو چنین گفته که:

1- در ابتدا، شماره سریال برای قطعات ایمنی خودرو، قطعات گران قیمت خودرو و قطعاتی که بیشترین تعویض‌ها را در خدمات پس از فروش دارند، مشخص می‌شود.

2- این شماره سریال، نشان‌دهنده روز و سال تولید و مشخصات تولیدکننده است. 

3- سازندگان قطعات خودرو باید در زمان تولید (پیش از ارسال قطعات برای ایران خودرو)، روی قطعات تولیدی‌شان، شماره سریال را حک کرده و دو لیبل دارای بارکد را بر روی آنها قرار دهند.

4- در خطوط تولید ایران خودرو نیز در سیستم مکانیزه، شماره سریال‌ها ثبت می‌شود.

به این ترتیب کیفیت قطعات تولیدی با مشخصات سازنده رصد شده و در صورت شناسایی قطعه معیوب در شبکه خدمات پس از فروش، نسبت به رسیدگی به آن و تعریف برنامه بهبود اقدام خواهد شد. همچنین سازنده قطعات معیوب، مکلف به پاسخگویی و اصلاح ساختارهای تولید و مواد اولیه خود خواهد شد.

آقای فیروزفر همچنین به اهمیت وجود این سیستم در زمان سرقت نیز اشاره کرده و گفته که بیش از 95% خودروهایی که در مدت یکماه به سرقت می‌روند، با کمک این سیستم ردیابی، شناسایی و کشف می‌شوند.

سایت جعلی ایساکو شناسایی شد

خرداد 1400: شرکت ایساکو در جدیدترین اطلاعیه خود خبر داده که سایت اینترنتی isakco.ir هیچگونه ارتباطی با شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو ندارد و جعلی است. شرکت ایساکو همچنین تاکید کرده که تبلیغات این سایت در فضای مجازی، با سواستفاده از لوگو و نشان تجاری ایساکو انجام شده و قطعات تقلبی عرضه شده توسط این سایت، دارای تاییدیه ایساکو نیستند.

ایساکو به دارندگان محصولات ایران خودرو هشدار داده که تنها مراکز موردتایید این شرکت، فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز ایساکو هستند. همچنین برای استعلام اصالت قطعات، خریداران یا باید از اپلیکیشن ایساکو استعلام بگیرند یا باید بارکد روی بسته‌بندی قطعات را به شماره 300031 پیامک کنند. 

شناسایی فروشنده قطعات تقلبی در سایت دیجی کالا

خرداد 1400: با پیگیری شرکت ایساکو و با همکاری نیروی انتظامی، انبار یکی از توزیع‌کنندگان لوازم تقلبی ایران خودرو که محصولاتش را از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا عرضه می‌کرد، شناسایی شده است. طبق اعلام ایران خودرو، حجم قابل توجهی از قطعات تقلبی، بسته‌بندی تقلبی و هولوگرام جعلی ایساکو نیز در این انبار، کشف شده است.

شرکت ایساکو مجددا به مالکان محصولات ایران‌خودرو توصیه کرده تا برای خرید قطعات و لوازم یدکی اصلی، فقط به فروشگاه‌های مجاز ایران خودرو مراجعه کنند. همچنین خریداران می‌توانند شماره بارکد موجود بر روی بسته‌بندی را به شماره 300031 پیامک کرده و از اصلی‌بودن قطعات یدکی مطلع شوند. ضمن اینکه امکان استعلام اصالت قطعات از طریق اپلیکیشن ایساکو هم وجود دارد.

ایساکو همچنین به فروشندگان اینترنتی لوازم یدکی نیز هشدار داده و گفته که با درج عناوینی همچون «غیراصلی» و «این کالا توسط تولید کننده اصلی تولید نشده است»، این فروشگاه‌ها نباید مسوولیت ناشی از فروش قطعات تقلبی را از خودشان سلب کنند چراکه قطعات یدکی خودرو به لحاظ قانونی باید با درج علامت و شماره پروانه استاندارد به فروش برسد و در غیراینصورت، استاندارد نیستند.

فروش ردیاب خودرو در نمایندگی ایساکو

اردیبهشت 1400: فروش و نصب سیستم ردیاب، برای دارندگان محصولات ایران خودرو، امکان‌‌پذیر شده است. آقای جلینی (مدیرعامل شرکت آپکو)، با اعلام این خبر گفته این سیستم که به تایید قوه قضائیه نیز رسیده است، امکان ردیابی خودرو در هر زمانی (علی‌الخصوص در زمان سرقت) و همچنین امکان هشدار قطع‌شدن باتری را داشته و نصب آن در نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو، باعث ابطال گارانتی نخواهد شد.

سیستم ردیاب ایران خودرو، بزودی به تولیدانبوه رسیده و در اختیار نمایندگی‌های بیشتری قرار خواهد گرفت. اما در حال حاضر نیز، در نمایندگی مرکزی ایران خودرو (واقع در خیابان آزادی)، تعمیرگاه مرکزی شمار 3 ایران خودرو (واقع در پل مدیریت)، تعمیرگاه مرکزی شماره 6 ایران خودرو (واقع در باقرشهر) و همچنین پارکینگ تندگویان، امکان نصب سیستم ردیاب برای مشتریان، فراهم شده است.

تسهیلات ایساکو برای بازنشستگان

اردیبهشت 1400: بعد از امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو و صندوق بازنشستگی کشوری در تاریخ 11 اردیبهشت‌ماه، حالا شرکت ایساکو خبر داده که بازنشستگان، برای اولین‌بار می‌توانند خدمات خودرویی مورد نیازشان را با تسهیلات ویژه، خریداری کنند که به شرح زیر است:

1- امکان خریداری اشتراک کارت طلایی سال و کارت طلایی تا 4 ستاره بصورت اقساطی و بدون پیش‌پرداخت.

2- امکان خریداری نقدی اشتراک کارت طلایی با حداکثر 55% تخفیف.

3- امکان خریداری اشتراک امداد خودرو ایران با تخفیف 30 درصدی.

تسهیلات ویژه خدمات خودرویی ایساکو برای بازنشستگان، با ارائه شماره دفتر کل، شماره ملی، شماره حساب و شماره تلفن همراه (متعلق به فرد بازنشسته) قابل استفاده خواهد بود. متقاضیان دریافت این خدمات ویژه، می‌توانند به شماره تلفن 096440 داخلی 3 در تماس باشند.

هشدار ایران خودرو درباره دستکاری سیستم برق

اردیبهشت 1400: آقای مفید (معاون مهندسی و کیفیت شرکت ایساکو) هشدار داده که هرگونه دستکاری در سیستم برق و الکترونیک خودروها یا نصب تجهیزات غیراستاندارد درون خودروها، علاوه بر خطرساز بودن به لحاظ مالی و جانی، باعث باطل شدن گارانتی محصولات ایران خودرو نیز می‌شود.

آقای مفید همچنین تاکید کرده که مشتریان ایران‌ خودرو در صورت نیاز به هرگونه تغییر در سیستم‌‌های الکتریکی خودرو (مانند باتری، دینام، استارت و ...) برای جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان احتمالی، باید به نمایندگی‌های مجاز ایساکو مراجعه کنند. ضمن اینکه مرکز پاسخگویی ایران‌ خودرو به شماره تلفن 096440 در هر ساعت از شبانه‌روز، آماده ارائه خدمات مشاوره برای مشتریان و دارندگان محصولات ایران خودرو خواهد بود.

استقبال مشتریان ایساکو از طرح سرویس در محل

فروردین 1400: شرکت ایساکو خبر داده که با توجه به شیوع کرونا و محدودیت‌های تردد خودروها، استقبال مشتریان ایران خودرو از خدمات سرویس در محل، افزایش یافته است. طبق آمارهای شرکت ایساکو، هم‌اکنون 79% خدمات امدادی مشتریان بصورت سرویس در محل انجام شده و تنها 21% خدمات در نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌های مجاز صورت می‌گیرد.

مشتریان در صورت نیاز به خدمات امدادی، کافی است از طریق اپلیکیشن ایساکو، یا از طریق سایت امداد خودرو ایران یا از طریق شماره تلفن سراسری 096440 درخواست خود را ثبت کنند.

ایساکو، رتبه اول خدمات پس از فروش

فروردین 1400: آقای مونسان (مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو) خبر داده که براساس گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد (ISQI)، گروه ایساکو موفق شده با کسب 784 امتیاز در بهمن‌ماه 99، رکورد بی‌سابقه‌ای در رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش را برای خود ثبت کند. همچنین این امتیاز در مقایسه با امتیاز بهمن 98، رشد 14 واحدی را داشته است.

شرکت ایساکو، هم‌اکنون رتبه اول در زمینه خدمات پس از فروش خودروسازان (با بیش از 10 نمایندگی) را دارد.

طرح امداد نوروزی ایران خودرو برای 1400

اسفند 99 | طرح امداد نوروزی ایران خودرو، از روز پنج‌شنبه 28 اسفندماه در سراسر کشور آغاز می‌شود و تا روز 13 فروردین‌ماه 1400 نیز ادامه پیدا می‌کند. شرکت ایران خودرو البته تاکید کرده که بدلیل محدودیت‌های تردد کرونایی، خدمات‌دهی در جاده‌ها را فقط برای سفرهای ضروری انجام خواهد داد.

در طرح امداد نوروزی ایران خودرو، 186 نمایندگی کشیک، در ایام نوروز فعال خواهند بود. همچنین ناوگان امداد خودرو ایران با بیش از 1400 دستگاه خودرو امدادی، اتوکلیک (سرویس در محل)، خودروبر، امداد پلاس، موتورسوار و ایستگاه‌های ثابت امدادی، برای خدمات‌دهی به مشتریان ایران خودرو، فعال خواهند بود.

ایران خودرو همچنین گفته که در صورت امکان و بازبودن ظرفیت امدادی این شرکت، امکان امدادرسانی به سایر محصولات خودروسازان دیگر را هم خواهد داشت.

افزایش رضایتمندی مشتریان ایساکو

بهمن 99 | براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد (ISQI)، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) در آذرماه 99، با دریافت 783 امتیاز، رکورد جدیدی را در «رضایت مشتریان» ثبت کرده است.

آمارهای شرکت ISQI همچنین نشان می‌دهد که عملکرد ایساکو در هر فصل از سال 99، بهتر و بهتر شده طوری که این شرکت در بهار امسال موفق به دریافت 760 امتیاز، در تابستان 764 امتیاز و در پاییز 99 نیز 779 امتیاز را کسب کرده است.

نرخ خدمات اضافی در نمایندگی ایران خودرو

دی 99 | نرخ جدید خدمات اضافی (اختیاری) مشتریان در نمایندگی‌های فروش محصولات ایران خودرو، از تاریخ 20 دی 99 تا اطلاع ثانوی، مطابق جدول زیر محاسبه می‌شود:

*خدمات فوق، شامل خدمات اختیاری و اضافی بوده که بنابه درخواست مشتری و در خارج از فرآیند ثبت نام تا تحویل خودرو، قابل انجام است.

همچنین لازم به یادآوری است که انجام تمامی مراحل ثبت نام خودرو تا تحویل خودرو، رایگان بوده و دریافت هرگونه وجه برای انجام این نوع خدمات توسط نمایندگی، غیرقانونی است.

الزامی شدن سرویس ادواری ایران خودرو

دی 99 | شرکت ایران خودرو طی اطلاعیه جدیدی که به نمایندگی‌های خود ابلاغ کرده است، انجام سرویس دوره‌ای خودرو در هر 6 ماه یا هر 100 هزار کیلومتر را الزامی کرده. بنابراین اگر مالکان خودروها آن را رعایت نکنند، احتمال باطل‌شدن گارانتی خودروی آنها وجود دارد. طبق اطلاعیه ایران خودرو، شرایط سرویس ادواری جدید محصولات ایران خودرو، مطابق جدول زیر خواهد بود:

انجام سرویس هر 6 ماه
حداکثر بازه مجاز زمانی برای مرجعه یکماه قبل یا یکماه بعد
کیلومتر انجام سرویس هر 100 هزار کیلومتر
بازه مجاز کیلومتر برای مراجعه 500 کیلومتر کمتر یا 1500 کیلومتر بیشتر

*انجام سرویس در هر 6 ماه یا هر 100 هزار کیلومتر اجباری است؛ یعنی هرکدام که زودتر فرا برسد.

انجام سرویس ادواری خودرو بدون نوبت

آذر 99 | آقای وردینی، معاون خدمات پس از فروش سایپا، ضمن تاکید بر انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو براساس دفترچه راهنمای محصولات ایران خودرو، گفته که انجام این سرویس‌ها هر 6 ماه یا هر 10 هزار کیلومتر خواهد بود و بستگی دارد کدام یک از آنها زودتر فرابرسد.

آقای وردینی همچنین خبر داده که مالکان محصولات ایران خودرو برای انجام سرویس دوره‌ای در تمام نمایندگی‌های ایران خودرو در سراسر کشور، نیازی به دریافت نوبت قبلی ندارند.

کلاهبرداری امداد خودروها با روشی جدید

آبان 99 | شرکت ایساکو، بعد از پخش گزارش‌های مختلف از رسانه ملی، طی اطلاعیه‌ای که در تاریخ 26 آبانماه منتشر کرده است، مجددا نسبت به استفاده از خدمات امداد خودروهای متفرقه و بروز خطرات مالی و حتی جانی ناشی از این خدمات، هشدار داد.

امداد خودروهای متفرقه در شگرد جدیدشان، به سراغ دستکاری خودروهای پارک شده در گوشه و کنار خیابان‌ می‌روند. سپس بعد از ایجاد نقص عمدی در این خودروها، بصورت گذری از محل خودروی پارک شده عبور کرده و درحالی که وانمود می‌کنند کاملا اتفاقی از آنجا می‌گذشته‌اند، به کمک مالک خودرو می‌روند. در پایان نیز پس از دریافت هزینه‌های زیاد از مالک خودرو، همان نقصی که خودشان باعثش بودند را اصلاح می‌کنند و می‌روند؛ به همین راحتی!

برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی، دارندگان محصولات ایران خودرو، در صورت بروز هرگونه مشکل، حتما باید با سرشماره 096440 شرکت امداد خودرو ایران تماس بگیرند یا از طریق اپلیکیشن ایساکو، برای درخواست امداد خودرو اقدام کنند. بعد از ثبت درخواست، مشخصات خودروی امدادی به همراه کد امدادگر، بصورت پیامک برای مشتری ارسال شده تا به این ترتیب، از هرگونه سواستفاده امداد خودروهای متفرقه، جلوگیری شود.

ذکر این نکته ضروری است که خدمات امداد خودرو ایران در زمان گارانتی، رایگان بوده و بعد از گارانتی نیز با هزینه مصوب و مشخص، محاسبه می‌شود. ضمن اینکه تمامی قطعات استفاده شده توسط امدادگران مجاز ایران خودرو، دارای گارانتی بوده و حتی در صورت شکایت مشتری، قابل پیگرد است.

روش جدید ایساکو برای تشخیص اصالت قطعات

شهریور 99 | آقای غلامی، معاون بازاریابی و فروش ایساکو، در تاریخ 18 شهریورماه گفته که دارندگان محصولات ایران خودرو، برای اطمینان از اصالت و قیمت قطعات خودرو، باید لوازم یدکی موردنیازشان را از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز ایساکو خریداری کنند.

آقای علامی همچنین گفته که برای استعلام اصالت قطعات، علاوه‌بر روش پیامکی یا روش اسکن بارکد توسط اپلیکیشن (که در انتهای این مطلب، آنها را توضیح داده‌ایم)، ایساکو بتازگی، تصویر قطعات پرمصرف خود را نیز بارگذاری کرده و مشتریان می‌توانند با مقایسه تصاویر دریافتی و محصول داخل جعبه، با اطمینان بیشتر برای خریداری قطعات ایساکو اقدام کنند. گفتنی است این تصاویر، بصورت لینک اینترنتی و در پیامک‌هایی که به مشتریان ارسال می‌شود، قرار داده شده.

همچنین ایساکو قرار است تا پایان سال 99، تصاویر سایر لوازم یدکی غیرپرمصرف خود را نیز در اپلیکیشن ایساکو، بارگذاری کند.

طرح تعویض روغن در محل

مرداد 99 | امداد خودرو ایران، از تاریخ 22 مردادماه، طرح جدید «تعویض پکیج روغن در محل» را با هدف رضایت خریداران محصولات ایران خودرو و همچنین جلوگیری از شیوع کرونا، آغاز کرده است.

این طرح فعلا بصورت آزمایشی بوده و فقط در محدوده شهر تهران است و مالکان خودروها در صورت استفاده از آن، می‌توانند از تخفیف ویژه و از ضمانت کیفیت و اصالت روغن مورد استفاده نیز بهره ببرند. متقاضیان جهت استفاده از سرویس تعویض روغن در محل، می‌توانند با شماره تلفن سراسری 096440 تماس بگیرند یا اینکه به سایت اینترنتی امداد خودرو ایران مراجعه کرده و از قسمت «سرویس در محل» خدمات موردنیازشان را انتخاب کنند.

کوییک سرویس ایران خودرو

تیر 99 | کوییک سرویس یا سرویس سریع، خدمت جدیدی است که ایران خودرو از اسفندماه 98 آنرا راه اندازی کرد. کوییک سرویس ابتدا در 11 نمایندگی منتخب ایران خودرو در شهرهای تهران، کرج، تبریز و ارومیه انجام می‌شد اما با استقبال مشتریان، تعداد نمایندگی‌های کوییک سرویس در پایان تیرماه 99 افزایش یافت و به 40 واحد رسید. البته این پایان کار نیست چراکه ایران خودرو می‌خواهد کوییک سرویس را در اکثر نمایندگی‌های منتخبش در سراسر کشور، راه اندازی کند. اما کوییک سرویس ایران خودرو چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

در نمایندگی‌هایی که خدمات «کوییک سرویس» دارند، دیگر نیازی نیست برای کارهایی مثل تعویض روغن و فیلترها، نوبت بگیرید و در صف انتظار بمانید.

آنطور که ایران خودرو گفته، در کوییک سرویس از زمان پذیرش تا زمان صدور فاکتور، تنها نیم ساعت طول می‌کشد. ضمن اینکه مالک خودرو می‌تواند در این زمان، در فضای اختصاصی درنظرگرفته شده برای مشتریان کوییک سرویس حضور یابد و از نزدیک، شاهد مراحل سرویس خودرو باشد. لیست نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو که هم اکنون این سرویس را ارائه می‌دهند را در لینک زیر، مشاهده کنید:

»» فهرست نمایندگان کوییک سرویس ایران خودرو ««


اپلیکیشن ایساکو

در هر 24 ساعت از شبانه روز، برای استفاده از خدماتی مانند نوبت دهی ایران خودرو، یافتن مراکز خدماتی ایران خودرو روی نقشه، استعلام قیمت قطعات، استعلام اصالت قطعات ایساکو، استفاده از خدمات امداد فوری و ... می‌توانید از اپلیکیشن ایساکو استفاده کنید.

»» دانلود اپلیکیشن ایساکو از کافه بازار

»» دانلود اپلیکیشن ایساکو از پلی استور

تشخیص اصل بودن قطعات ایساکو

برای تشخیص تقلبی بودن قطعات ایساکو که متاسفانه برای انواع محصولات ایران خودرو در بازار موجود است، باید بارکد موجود روی بسته بندی قطعه را به شماره 300031 پیامک کنید و منتظر پاسخ سرویس بمانید.

همچنین آنهایی که اپلیکیشن ایساکو را روی موبایل‌شان دارند، می‌توانند از قسمت «اصالت قطعات» در اپلیکیشن و با استفاده از سریال قطعه یا با استفاده از QR Code، از تقلبی بودن یا نبودن قطعات ایساکو در بازار، اطمینان حاصل کنند.

قیمت قطعات ایساکو

جهت استعلام آخرین قیمت قطعات ایساکو، با استفاده از شماره شاسی (VIN) یا با استفاده از شماره سریال قطعه موردنظر، لینک زیر را مشاهده کنید:

»» استعلام قیمت ایساکو


نوبت دهی نمایندگی ایران خودرو

برای دریافت نوبت از نمایندگی‌های ایران خودرو، سه روش وجود دارد:

  • اپلیکیشن ایساکو؛
  • سایت نوبت دهی اینترنتی ایساکو به نشانی https://csm.isaco.ir
  • مراجعه حضوری به نمایندگی‌ها و درخواست نوبت؛

برای جلوگیری از هدر رفتن وقت‌تان، از مراجعه حضوری خودداری کرده و حتما از اپلیکیشن یا سایت ایساکو، برای نوبت دهی استفاده کنید. 

آدرس نمایندگی ایران خودرو

برای جستجوی نمایندگی ‌های ایران خودرو، مشاهده آدرس، تلفن و همچنین موقعیت مکانی آنها روی نقشه، از لینک زیر استفاده کنید:

»» لیست نمایندگی مجاز ایران خودرو

توجه داشته باشید که در لینک فوق، پس از انتخاب استان و سپس شهر، روی گزینه «نمایش نمایندگی» کلیک کنید.


قیمت ایران خودرو

برای اطلاع از قیمت روز خودروها و همچنین قیمت محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی، لینک‌های زیر را مشاهده کنید:

»» قیمت روز خودرو

»» قیمت روز ایران خودرو

فروش ایران خودرو

برای اطلاع از آخرین شرایط پیش فروش ایران خودرو و فروش فوق العاده ایران خودرو، همچنین جهت دیدن به‌روزترین آگهی‌های محصولات ایران خودرو، لینک‌های زیر را مشاهده کنید:

»» خرید و فروش محصولات ایران خودرو

»» شرایط فروش فوری و پیش فروش ایران خودرو

تبدیل محصولات ایران خودرو

برای آگاهی از آخرین شرایط تبدیل ایران خودرو و وضعیت تعهدات معوق این شرکت، لینک زیر را مطالعه کنید:

»» جدیدترین طرح تبدیل ایران خودرو

دفترچه راهنمای ایران خودرو

برای دانلود دفترچه راهنمای فارسی تمامی محصولات ایران خودرو، مانند سمند، سمند سورن، دنا و دنا پلاس، رانا و رانا پلاس، انواع پژو، انواع هایما و همچنین سوزوکی گرند ویتارا، لینک زیر را مشاهده کنید:

»» دانلود دفترچه راهنمای خودرو

آمار تولید ایران خودرو

جهت اطلاع از جزییات تولید ماهیانه انواع محصولات ایران خودرو، لینک زیر را مشاهده کنید:

»» تولید ماهیانه ایران خودرو

مزایدات جدید ایران خودرو

برای اطلاع از آخرین مزایده‌های ایران خودرو و همچنین جهت اطلاع از نحوه ثبت نام، تحویل و شماره‌گذاری محصولات مزایده‌ای ایران خودرو، لینک زیر را مطالعه کنید:

»» مزایده اینترنتی ایران خودرو

نویسنده : مرتضی برجسته

عکاس : سرویس ادواری محصولات ایران خودرو

منبع : باما