• کيا نيرو برترين خودرو از نگاه بانوان در سال 2023
  • کيا نيرو برترين خودرو از نگاه بانوان در سال 2023
  • خودروهاي برتر جهان از نگاه بانوان در سال 2023

اعلام برنده نهایی در روز جهای زن

کیا نیرو برترین خودرو از نگاه بانوان در سال 2023

20 اسفند 1401 12:30

کیا نیرو، به عنوان خودرو زنان سال ۲۰۲۳ انتخاب شده است. ۶۳ خبر‌نگار حوزه خودرو از ۴۳ کشور مختلف شرکت کرده‌ و ۵۹ کاندید را آزمایش کرده‌اند.گروه جوایز، کیا نیرو را به عنوان برنده در روز جهانی زن انتخاب کردند‌.

کاندیداهای دریافت این عنوان در سال 2023، در شش رده مختلف حضور دارند. خودروهای حاضر در رقابت با توجه به معیارهایی شامل ایمنی، لذت رانندگی، راحتی، فناوری، طراحی، مصرف سوخت اقتصادی، تاثیر بر محیط زیست و ارزش در مقابل رقم پرداختی، مورد سنجش قرار گرفته و در نهایت، تعدادی از آن‌ها به مرحله فینال راه پیدا کرده‌­اند.

مارتا گارسیا، رئیس WWCOTY، گفت که انتخاب در سال ۲۰۲۳، به دلیل سطح بالا و عالی تمامی کاندیدها، بسیار دشوار بوده است. هرکدام از فینالیست‌ها، شایستگی کافی برای انتخاب و برنده شدن را داشتند.

خبرنگار آمریکایی، Elana Scherr، گفت که کیا نیرو یک پکیج کامل را ارائه می‌دهد. Sabrina Parant، خبرنگار بلژیکی نیز آن را خودرویی نامید که راننده را تحت تاثیر قرار می‌دهد. Renuka Kirpalani که اهل هند است گفت که نیرو یک خودرو کاربردی کوچک شهری است، که همه موارد مورد نیاز را در یک پکیج مقرون به صرفه ارائه می‌دهد.

شرکت کیا، نسل جدید نیرو را اولین بار در اواخر سال ۲۰۲۱ معرفی کرد. جزئیات نسخه ایالات متحده آن تا آوریل ۲۰۲۲ مشخص شد. طراحی نیرو تا حد زیادی از کانسپت Habaniro در سال ۲۰۱۹، الهام گرفته است. این خودرو در آمریکا با نسخه‌های هیبریدی، پلاگین هیبرید و تمام الکتریکی عرضه شده است.

کراس‌اور نیرو بزرگ‌تر شده و فضای بیش‌تری برای سرنشینان و بار فراهم آورده است. کابین خودرو کاملا بازسازی شده و داشبورد آن اکنون حاوی یک صفحه نمایش دوگانه است. تجهیرات آن شامل سیستم تهویه صندلی‌های جلو، شارژر وایرلس برای گوشی‌های هوشمند، سیستم صوتی هارمن کاردن با هشت اسپیکر و ... است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران