• اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX

رونمایی رسمی لوکس‌ترین چینی بازار ایران

بررسی اکستریم وی ایکس مدیران خودرو (Xtrim VX)

11 بهمن 1402 19:12

رونمایی رسمی لوکس‌ترین خودرو چینی بازار ایران

بهمن 1402: شرکت مدیران خودرو، برند جدیدی را با نام اکستریم ثبت کرده که قرار است خودروهای لوکس را با این نام عرضه کند. تاکنون ورود سه محصول از برند اکستریم به ایران قطعی شده و این محصولات در نمایشگاه خودرو تهران 1402 برای عموم مردم به نمایش گذاشته شدند. هر سه خودرو از برند اکسید، زیرمجموعه چری هستند و مدیران خودرو نام اکستریم‌ را برای آن‌ها برگزیده است.

محصولات اکستریم، لوکس‌ترین خودروهای مدیران خودرو محسوب می‌شوند و هر سه در کلاس کراس‌اور قرار دارند. مدیران خودرو در روز دهم بهمن‌ماه، به طور رسمی مدل VX را در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران و طی مراسمی رونمایی کرد. اکستریم VX لوکس‌ترین خودرو مدیران خودرو و همچنین لوکس‌ترین و پرآپشن‌ترین خودرو چینی بازار ایران محسوب می‌شود و کراس اور سایز بزرگ است.

در این مراسم، آقای من، معاون کل فروش مدیران خودرو، اکستریم را سبک زندگی جدیدی خواند که آمده تا مشتریان ایرانی را با سبکی نوین و مدرن آشنا کند.  VX پرچمدار اکستریم است و لوکس‌ترین طراحی را دارد. VX توجه بیش‌تری به امنیت و راحتی مشتریان دارد. این محصول برای اولین بار به طور همه جانبه و رسمی معرفی شده است. مصرف‌کنندگان لایق بهترین خدمات هستند.

آقای مایکل، معاون فروش برند اکستریم، در این مراسم اظهار کرد که در تحقیقات برند به این نتیجه رسیدیم که جای خالی یک برند لوکس در ایران خالی است و با ظرفیتی که در برند اکستریم وجود داشت این برند را به بازار معرفی کردیم. این محصول نشان دهنده بالاترین استانداردها است. در حال حاضر این خودرو بالاترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی بازار را دارد. وی امیدوار است عرضه این محصول تاثیری اساسی بر بازار داشته باشد.

آقای مهدی جعفری، مدیر فروش منطقه‌ای، اظهار کرد اکستریم VX اولین محصول مونتاژی در کلاس شاسی بلند فول سایز است. این محصول سطح جدیدی از رفاه و آرامش را ارائه می‌دهد. اپلیکیشن اکستریم نیز به زودی منتشر خواهد شد که یک فضای مجازی مشابه شبکه‌های اجتماعی است.

آقای دادگر، مدیر توسعه محصول اکستریم، در این مراسم حضور داشت و اعلام کرد همه محصولات اکستریم پرچمدار خودروهای بازار ایران هستند؛ اما مدل VX پرچمدار اصلی اکستریم است. شعار این محصول، جت شخصی است که راحتی آن را به یک جت شخص تشبیه کرده است.

وی توضیح داد موتور این محصول کاملا مشابه تیگو 8 پرومکس بوده و 261 اسب‌بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی تولید شده به هر چهار چرخ VX منتقل می‌شود. این موتور یکی از 10 موتور برتر درون سوز بازار چین است. هفت حالت رانندگی برای آن در نظر گرفته شده است. سه نمایشگر دیجیتال در کابین تعبیه شده است؛ 12.3 اینچی برای کلاستر، 15.6 اینچی برای مرکز و 12.3 اینچی برای سرنشین جلو. کلیدهای فیزیکی از VX حذف شده است. یک پردازنده سریع و پیشرفته نیز برای این نمایشگرها در نظر گرفته شده است.

دو شارژر وایرلس 50 واتی، دوربین 540 درجه، صندلی‌های چرم مرغوب، گرمکن و سردکن سه حالته برای همه صندلی‌ها، ماساژور 5 حالته صندلی‌های جلو، سیستم صوتی با 23 اسپیکر، هدآپ دیسپلی، دستیار صوتی، سیستم تهویه سه کاناله، پارک خودکار، کروز کنترل تطبیقی و ... از ویژگی‌های این شاسی بلند لوکس است.

شروین یگانه، برترین راننده اتومبیلرانی ایران، خودرو اکستریم VX را به سمت سالن هدایت کرد و راننده آن بود. وی درباره رانندگی با این محصول توضیح داد که VX اولین خودرو چینی بود که نتوانسته هیچ ایرادی از لحاظ فنی و ظاهری به آن وارد کند.

آقای محمدرضا گلزار، بازیگر، در این مراسم حضور داشت و به عنوان سفیر برند اکستریم و اولین مالک اکستریم معرفی شد.

رونمایی اکسید VX در نمایشگاه ژنو 2023

پس از انتشار خبر آمدن برخی از محصولات خانواده EXEED به بازار کشورمان، حالا هم باخبر شده‌ایم که گران‌ترین عضو خانواده اکسید که در بازار چین، با چیدمان صندلی‌ها برای 5 نفر یا 6 نفر یا 7 نفر قابل سفارش است، نیز در آینده‌ای نزدیک، به بازار ایران خواهد آمد.

خودرویی که از آن صحبت می‌کنیم، فیس‌لیفتی است که نخستین‌بار در سال 2022 به بازار چین معرفی شد و شرکت چری نیز در مهرماه 1402 و در جریان نمایشگاه خودرو ژنو 2023 مجددا از آن رونمایی کرد: اکسید VX با نام اکستریم VX در بازار کشورمان عرضه می‌شود.

اولین فیس لیفت اکسید VX

اکسید وی ایکس محصول سال 2019 شرکت چری بوده و در مدل 2022 نیز نخستین فیس‌لیفت خود را تجربه کرده است. اما چری برای سال 2023 مجددا نسخه به‌روز رسانی شده VX را معرفی کرد. در نمای ظاهری این کراس‌اور چینی نمی‌­توان تغییر خاصی نسبت اکسید VX مدل 2022 مشاهده کرد، به جزء نوار کرومی که به جای جزئیات مشکی براق نصب شده است.

اما تحولات اساسی در اکسید VX مدل 2023 را باید در کابین این خودرو جستجو کرد. نخستین عامل جالب توجه، نمایشگر بزرگی است که بخش اعظم داشبورد را به خود اختصاص داده و مرسدس بنز EQS را به یاد می­‌آورد. این شیشه یکپارچه، نه تنها سه نمایشگر مرکزی، سرنشین و صفحه پشت آمپر را در زیر خود جای داده، بلکه حتی محیط اطراف دریچه­‌های تهویه را نیز پوشانده است.

فرمان با طراحی جدید به دکمه­‌های حساس به لمس مجهز شده و اهرم تعویض دنده هم به سمت راست فرمان منتقل شده است. همچون محصولات مرسدس بنز، اهرم تنظیمات صندلی‌ها روی درها قرار دارد. طراحی صندلی‌ها نیز مورد بازنگری قرار گرفته و ردیف جلو علاوه بر تهویه و گرمکن به عملکرد ماساژ هم مجهز شده است، درحالی‌که تهویه به ردیف دوم و تنظیم برقی پشتی نیز به ردیف سوم اضافه شده است.

به لطف کاهش سر و صدای فعال، سرنشینان اکسید VX از آسایش بیشتری بهره­‌مند خواهند شد. مشتریان اکسید VX می‌­توانند این خودرو را به صورت شش نفره، با دو صندلی مجزا در ردیف دوم، سفارش دهند.

مشخصات فنی اکستریم VX

چری اکسید VX، هم در بازار چین و هم در تمام بازارهای صادراتی، فقط و فقط با موتور F4J20 عرضه می‌شود که دقیقا همان قلب توربوشارژی است که روی تیگو 8 پرو مکس نیز نصب شده:

مشخصات فنی اکسید وی ایکس
کد موتور SQRF4J20C
نوع موتور 2.0 لیتری توربو
حداکثر قدرت 257 اسب بخار
حداکثر گشتاور 400 نیوتن متر
سیستم محرکه تک دیفرانسیل دو دیفرانسیل
حداکثر سرعت 200 کیلومتربرساعت 195 کیلومتربرساعت
مصرف ترکیبی 8.4 لیتر 8.9 لیتر
وزن خالص 1840 کیلوگرم 1920 کیلوگرم

*اطلاعات فوق از سایت خودروساز گردآوری شده است.

درحالیکه اکسید VX تا سال 2022، فقط با گیربکس 7 سرعته اتومات دوکلاچه (DCT7) عرضه می‌شد، اما چری از مدل 2023 این خودرو، برای نخستین‌بار از گیربکس 8 سرعته اتومات (AT8) استفاده کرده است. با آمدن این گیربکس جدید، عرضه گیربکس دوکلاچه برای اکسید VX بتدریج متوقف می‌شود.

نکته دیگری که درباره اکسید VX وجود دارد، مربوط به سیستم محرکه این خودروست. در بازار چین، فقط تیپ‌های فول VX به سیستم محرکه دو دیفرانسیل (از نوع AWD) مجهزند و تیپ‌های ارزان‌تر این محصول، دیفرانسیل جلو هستند.

قیمت اکستریم VX

همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، قیمت اکسید VX بستگی به تعداد صندلی‌ها، نوع سیستم محرکه و نوع گیربکس آن دارد. اما بصورت کلی، در بازار چین، قیمت اکسید VX مدل 2023، حدود 190 تا 235 هزار یوآن است که تقریبا معادل 25 تا 32 هزاردلار می‌شود. بنابراین حتی در صورت مونتاژ در ایران نیز قیمت اکسید VX اختلاف قابل توجهی با قیمت تیگو 8 پرو خواهد داشت و احتمالا رکورد قیمت خودروهای چری در بازار کشورمان را خواهد شکست!


فروش اکستریم مدیران خودرو

برای اطلاع از قیمت خودروهای اکستریم در ایران و همچنین جهت آگاهی از طرح‌های پیش فروش اکستریم و فروش نقدی خودروهای این شرکت، مقاله شرایط ثبت نام اکستریم را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران
SaaLaaR71 1402/12/21
چرا این همه جشن و پای کوبی و تعریف و تمجید و کیک و شکلات برای تویوتا و لکسوس یا وولو یا بنز و پورشه اتفاق نمیوفته؟ چون اون ماشین ها رو خریدارانشون و حتی طرفدارانشون میدونن دوام فنی و کیفیت و سواری و آپشن یعنی چی. یه زمانی بازدهی بالای یک محصول میشه تبلیغش یه زمان هم ترفند های تبلیغاتی و شوآف میشه راهی برای جلب توجه ها به سمت محصولی که معیارهای واقعی رو نداره
پاسخ
0
0
1
ناشناس 1402/12/21
سلام لطفا آیتم مقایسه ها رو مثل سابق اضافه نمایید
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/12/20
متاسفانه مدیران خودرو عرضه کننده این محصول خواهد بود چون واقعا شرکتی بدقول هست کاش بهمن موتور این محصول جذاب رو می‌آورد دقت کنین فقط بهمن موتور هم طرحهای فروشش واقعیه هم در وقتی که برای تحویل خودرو میده بدقولی نکرده
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/11/16
به تمامی هموطن های گرامی سلام و خسته نباشید عرض می کنم. این خودرو بسیار شیک و لوکس طراحی شده است و ای کاش مدیران خودرو قیمت منصفانه ای بگذارد.
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/11/14
واقعا ماشین عالی و لوکسی هست یه سر و گردن از تمام ماشین های ژاپنی و کره ای داخل ایران بیشتره
پاسخ
2
1
1
Behrangrang 1403/1/24
اصالت هدیه نیست حقیست که باید ادا بشه عزیز .
0
0
ناشناس 1403/1/20
اصالت چیزی نیست که با امکانات وآپشن های فراوان قابل مقایسه باشه ماشین های کره ای به امریکا واروپا صادرمیشه وملشین های چینی به ایران و افریقا واگر حتی به عراق هم چینی ها صادرکنند با گارانتی های قوی وصد درصدی بدون حرف بلند مدت اما مدیران خودرو امتحان خوبی پس نداده خودم یک ۳۱۵ سالها قبل داشتم سیبک فرمانش لق شده بود با داشتن گارانتی من رافرستادن درب مغازه بازار آزاد هم سیبک راخریدم هم گفتند چون نداریم همان تعمیرگاههای بیرون تعویض کنید حالا که دیگه تکلیف گارانتی مشخصه اما ماشین کره ای سالهای قبل داشتم کمک فنر وتوپی چرخ جلو را بعد از ۴ سال استفاده بعلت افتادن چرخ جلو در چاله بزرگ خیابان باسرعت بالا بدون ایراد واطوار گارانتی توسط نمایندگی تعویض شد خودرو آزرا ۲۰۱۱ این تفاوت در مدیران خودرو هست با خودروهای دیگر
0
1