• جک ريفاين RF8
  • JAC Refine RF8
  • جک ريفاين RF8
  • جک ريفاين RF8
  • جک ريفاين RF8
  • جک ريفاين RF8
  • جک ريفاين RF8
  • جک ريفاين RF8
  • جک ريفاين RF8
  • جک ريفاين RF8

تلاش برای رقابت با بزرگان

معرفی جک ریفاین RF8

11 شهریور 1402 13:12

شرکت جک در طول دو دهه گذشته، چند مدل مینی ون تولید کرده که عموما از محصولات میتسوبیشی یا هیوندای الگوبرداری شده و موفقیت چندانی برای این شرکت به همراه نداشته است.

اکنون این برند با رونمایی از ریفاین RF8 در نمایشگاه چنگدو، قصد دارد با بازیگران مهم این رده از بازار چین یعنی بیوک GL8، گک ترامپچی M8، هوندا اودیسه و غیره رقابت کند.

ابعاد بدنه جک ریفاین RF8 در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 5.2، 1.98، 1.83 و 3.1 متر اعلام شده است، که روی رینگ‌های 18 اینچی استوار می­‌شود.

براساس تصویری که در نمایشگاه چنگدو به نمایش درآمده، سه طرح ظاهری برای جک ریفاین RF8 درنظر گرفته شده است، که البته تفاوت آن‌ها فقط به جزئیات جلوپنجره محدود می­‌شود.

جک ریفاین RF8

سقف شیشه­‌ای به صورت دو قسمتی طراحی شده که هریک بالای ردیف اول و دوم صندلی‌ها قرار دارد. ظرفیت محفظه بار هم بین 700 تا 2500 لیتر متغیر خواهد بود.

جک ریفاین RF8 به عنوان نخستین محصول این برند براساس پلتفرم ماژولار MUSE، قابلیت تبدیل به خودروی برقی یا پلاگین-هیبرید را نیز دارد. سیستم تعلیق هم به صورت مک‌­فرسون در جلو و چنداتصالی در عقب طراحی شده است.

تریم پایه جک ریفاین RF8 که با رنگ سفید بدنه و جزئیات عمودی جلوپنجره به نمایش درآمده، به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 252 اسب­‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است، که خروجی را از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به محور جلو انتقال می­‌دهد. این مدل با سه ردیف صندلی به ظرفیت 7 نفر، به نمایشگر یکپارچه داخل کابین و زیرآرنجی، گرمکن و تنظیم برقی برای ردیف دوم مجهز شده است.

جک ریفاین RF8

نسخه پلاگین-هیبرید جک ریفاین RF8 که با اجزای بزرگ جلوپنجره قابل شناسایی است، به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ TGDI، دو پیشرانه برقی و سیستم انتقال قدرت سه سرعته DHT مجهز شده است. هریک از پیشرانه­‌های برقی، 218 اسب­‌بخار قدرت و 350 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کنند درحالی‌که موتور درون‌سوز، از 136 اسب­‌بخار قدرت برای شارژ باتری استفاده می­‌کند. مجموع خروجی این خودرو 421 اسب‌­بخار قدرت و 745 نیوتن‌متر گشتاور خواهد بود.

شعاع حرکتی حاصل از مجموعه باتری به ظرفیت 44.6 کیلووات ساعت در حالت‌های برقی و هیبرید به ترتیب 200 و 1200 کیلومتر اعلام شده است.

جک ریفاین RF8

اما جک ریفاین RF8 هیبرید که با جلوپنجره با اجزای افقی شناسایی می­‌شود، با کابین شش نفره به همراه پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی 15.6 اینچی و میزهای تاشو همراه می­‌شود.

جک ریفاین RF8 از دسامبر امسال وارد بازار چین خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران