• جک E50A کرمان موتور
  • تاکسي برقي جک E50A کرمان موتور

قیمت قطعی اعلام شد

بررسی تاکسی برقی جک E50A کرمان موتور (KMC e-TAXI)

4 اردیبهشت 1403 13:31

اعلام قیمت تاکسی برقی KMC

اردیبهشت 1403: همزمان با شروع ثبت نام طرح نوسازی تاکسی فرسوده، شرکت کرمان موتور نیز قیمت نهایی تاکسی برقی E50A را اعلام کرد؛ قیمت فروش نقدی این خودرو معادل یک میلیاردو 325 میلیون تومان بوده و فقط دارندگان تاکسی فرسوده، امکان خریداری آنرا دارند.

اولین تجربه رانندگی با تاکسی E50A

اسفند 1402: وقتی در کابین e50a قرار می‌گیرید، باوجود تفاوت‌های نسبتا زیادش، حس J7 کاملا به شما القا می‌شود. کی‌ام‌سی برقی در واقع همان J7 است، اما با ظاهری قدیمی‌تر و امکاناتی محدودتر، با این وجود هنوز راننده آسایش مناسبی داشته و فضای کابین به هیچ وجه حس یک ماشین کم امکانات را به شما منتقل نمی‌کند.

با شروع حرکت گشتاور زیاد یک خودروی برقی، شما را به صندلی می‌چسباند و احساس شتاب خوبی را به شما منتقل می‌کند. فضای ایجاد شده مجال آزمایش شتاب‌گیری ماشین تا سرعت 100 کیلومتر را غیرممکن می‌ساخت، اما می‌شد تصور کرد با وجود حداکثر سرعت 140 کیلومتری برای این ماشین، این شتاب لذت‌بخش خیلی طولانی نخواهد بود.

با وجود سنگینی 250 کیلویی E50A نسبت به J7، این اختلاف وزن در فرمان‌پذیری خودرو اثر منفی آزار دهنده‌ای نداشت. سیستم ESP بیش از حد توان شما را محدود نمی‌کرد و سر بزنگاه، شروع به دخالت در رانندگی شما می‌کند. در کل نمی‌توان این ماشین را یک سدان اسپرت معرفی کرد، اما اگر قصد تجربه‌ کمی هیجان را داشته باشید، کاملا آنرا در اختیارتان خواهد گذاشت.

کی‌ ام‌ سی E50A ویژه تاکسیرانی

دی 1402: شرکت کرمان موتور، خودرو برقی کی‌ام‌سی E50A را به عنوان تاکسی عرضه کرده است. این شرکت در روزهای پایانی دی‌ماه 1402، طی مراسمی، تعداد 400 دستگاه خودرو برقی کی‌ام‌سی E50A را تحویل تاکسیرانی داد.

کاتالوگ تاکسی برقی کی‌ ام‌ سی (PDF)

مشخصات فنی جک E50A برقی

این خودرو تماما برقی بوده و یک موتور 142 کیلوواتی با گشتاور 340 نیوتن‌متر دارد. این سدان برقی در مدت زمان 7.6 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد. حداکثر سرعت آن نیز به 142 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

یک باتری LFP برای آن در نظر گرفته شده که 50.1 کیلووات ساعت ظرفیت دارد. این باتری با هر بار شارژ 402 کیلومتر برد حرکتی را ارائه می‌دهد. برای شارژ باتری در حالت سریع، 48 دقیقه طول می‌کشد تا از 30 به 80 درصد برسد. اما شارژ عادی 30 تا 80 درصد، به 8.5 ساعت زمان نیاز دارد.

امکانات جک E50A برقی

طبق اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی شرکت کرمان موتور، خودرو کی‌ام‌سی E50A به امکانات و تجهیزات زیر مجهز شده است:

. کلیدهای کنترلی روی فرمان
. فرمان چرمی با تنظیم ارتفاع
. صندلی‌های راننده و سرنشین جلو دستی
. دو ایربگ
. سیستم پایش فشار باد تایر
. ایزوفیکس
. صفحه کیلومتر دیجیتال
. ایموبلایزر
. ترمز ABS و EBD
. سنسور باران
. آینه‌های جانبی برقی
. دوربین عقب
. سنسور عقب
. کنترل پایداری الکترونیکی
. چراغ‌های LED
. ترمز پارک برقی
. چراغ خوش‌آمدگویی
. فرمان برقی
. کی‌لس
. کروز کنترل
. اتوهلد
. کنترل حرکت در سربالایی
. و ... 


شرایط فروش کی‌ ام‌ سی

برای اطلاع از آخرین شرایط فروش محصولات شرکت کرمان موتور، پیش فروش محصولات کرمان موتور و قیمت محصولات این شرکت،مقالات زیر را مطالعه کنید:

. شرایط فروش جک
. شرایط فروش کرمان موتور
. شرایط فروش کی‌ ام‌ سی

دیدگاه کاربران