تمدید طرح یلدا؛ بازدید فنی رایگان با تخفیف‌های ویژه

شرایط فروش نگین خودرو/ دی 99

7 دی 1399 10:00

مهر 99 | بعد از حاشیه‌هایی که درباره کاهش گارانتی محصولات وارداتی رنو، پخش شده بود، شرکت نگین خودرو (رنو پارت)، رسما این شایعات را تکذیب کرد و خبر داده که گارانتی محصولات رنو، تغییری نکرده است. متن این اطلاعیه که در تاریخ 23 مهرماه 99 منتشر شده، به این شرح است:

« احتراما به اطلاع تمامی مشتریان محترم شرکت نگین خودرو (رنوپارت) می‌رساند که اخیرا" توسط برخی تعمیرکاران غیر مجاز شبهاتی در مورد گارانتی خودروهای نگین خودرو مطرح شده است و این ادعاها تنها به دلیل تخریب مغرضانه این شرکت و جذب مشتریان محترم به  تعمیرگاه‌های غیرمجاز انجام می‌گیرد که در نهایت به زیان مشتریان عزیز و به نفع سودجویان خواهد بود.

لذا در ادامه جهت شفاف سازی موضوع، اعلام می‌شود که شرکت نگین خودرو (رنوپارت) به هیچ وجه گارانتی خودروها را کاهش نداده و همچنان مانند قبل به خدمت رسانی به مشتریان عزیز مشغول است و گارانتی خودروها نیز کماکان تا 5 سال یا 150 هزار کیلومتر معتبر می‌باشد.

اما لازم است بدانید که خودروها دارای چند دسته قطعات می‌باشند، دسته اول قطعات مصرفی، مانند فیلتر روغن و فیلترهوا و... که اصلا مشمول گارانتی نمی‌شوند.

دسته دوم قطعات استهلاکی مانند باتری، لنت، دیسک و صفحه و قطعات جلوبندی و ... که هرکدام مدت زمان محدودی گارانتی دارند و در قانون حمایت از مصرف کنندگان این مدت زمان‌ها تعیین شده است و شرکت نگین خودرو نیز دقیقا به آنها پایبند است.

و در نهایت دسته سوم، قطعات دایمی خودرو مانند موتور، گیربکس، سیستم ترمز، سیستم‌های برقی و کامپیوتری و... هستند که تا 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی دارند. و این شرکت مفتخر است که یکی از طولانی‌ترین دوره‌های گارانتی را به مشتریان محترم خود عرضه می‌دارد. »


قیمت محصولات رنو

برای اطلاع از قیمت روز خودروها و همچنین قیمت انواع محصولات رنو در بازار ایران، لینک‌های زیر را مشاهده کنید:

»» قیمت روز خودرو

»» قیمت روز رنو در بازار

فروش محصولات رنو

برای مشاهده جدیدترین آگهی‌های انواع محصولات رنو، لینک زیر را ببینید:

»» خرید و فروش خودروهای رنو

دفترچه راهنمای رنو

برای دانلود دفترچه راهنمای انواع خودروهای بازار ایران از جمله محصولات رنو، لینک زیر را مشاهده کنید:

»» دانلود دفترچه راهنمای فارسی خودرو


معرفی محصولات وارداتی رنو

شروع فعالیت نگین خودرو به ابتدای دهه 90 شمسی برمی‌گردد. برخورد این نمایندگی با مشتریانش در این سال‌ها، گاهی اوقات خیلی خوب و گاهی اوقات نیز خیلی بد بوده و به همین دلیل نیز در ابتدای کارش، با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

سال 2011 با آمدن رنو لتیتود (به‌عنوان رقیب کمری و آزرا)، و سپس فلوئنس، نام نگین خودرو نیز به‌تدریج بر سر زبان‌ها افتاد. در سال 2012 لاگونا کوپه به محصولات نگین خودرو اضافه شد ولی با توجه به حضور موفق جنسیس کوپه، عرضه این اسپرت فرانسوی در همان سال متوقف شد.

در سال 2013 نگین خودرو، رنو اسکالا (یا همان مگان نسل سوم) را به ایران آورد که در دو مدل هاچ‌بک و کانورتیبل (یا کروک به قول نگین خودرو!) فروخته می‌شد. اسکالا هاچ‌بک، تیپ‌های E2 و E4 داشت اما اسکالا کروک فقط در تیپ فول عرضه می‌شد.

سال 93 را می‌توان بدترین سال در کارنامه کاری نگین خودرو دانست چراکه بخش قابل توجهی از خودروهای پیش‌فروشی را تحویل مشتریانش نداد. نگین خودرو البته محدودیت‌های فرانسوی‌ها برای کار با شرکای ایرانی‌شان را مقصر این اتفاق می‌دانست. به هرحال مشتریانی که خودروهای مدل‌ 2013 و بعضاً 2014 از نگین خودرو خریداری کرده بودند، دل پری از این نمایندگی دارند.

سال 2014، پرکارترین سال نگین خودرو بود چراکه تنوع محصولاتش را به بیشترین حد ممکن رساند. در این سال رنو داستر برای اولین‌بار به ایران آمد و بازار ویتارای ایران خودرو را تاحدودی تحت تاثیر قرار داد. سفران یا همان فیس‌لیفت لتیتود نیز در همین سال به بازار کشورمان عرضه شد. رنو سفران با دو پیشرانه 4 سیلندر (2.0 لیتری) و 6 سیلندر (2.5 لیتری) قابل خریداری بود و به همین دلیل، می‌خواست هم با کرولا رقابت کند و هم ولی عرضه محدودش باعث شد تا همانند رقیب ژاپنی‌اش، خودرویی محبوب و پرفروش در ایران نباشد. عرضه سفران تا مدل 2016 ادامه داشت.

در سال 2015 نگین خودرو برای نخستین‌بار، فروش کولئوس نسل اول را شروع کرد. نسل اول کولئوس تا قبل از این، توسط پارس خودرو عرضه می‌شد، اما نگین خودرو نسخه فیس‌لیفتش را به ایران آورد تا مشتریان را برای خریدنش، تشویق کند. اسکالا نیوفیس و فلوئنس نیوفیس نیز از همین سال در ایران عرضه شدند که البته بیشتر توجهات، معطوف به فلوئنس نیوفیس شد چراکه برخلاف گذشته، با گیربکس دستی نیز قابل خریداری بود.

برای سال 2016، مهم‌ترین خبر نگین خودرو، عرضه رنو سیمبل بود که سری نخست آن در پاییز 94 و در سکوت رسانه‌ای، تحویل مشتریان ایرانی شد. سیمبل بازار ایران، که همان نسل دوم رنو لوگان است، در سه تیپ SE و PE و LE و تا مدل 2017 عرضه آن ادامه شد. فیس‌لیفت داستر نیز از همین سال و به‌عنوان مدل 2016 به ایران آمد.

در پاییز 95 نگین خودرو برای نخستین‌بار از پرچمدار سدان‌های رنو، رونمایی کرد.

رنو تلیسمان به‌لطف غیبت کمری در ایران، به‌راحتی در بازار ایران متوقف شد و حتی رقبای کره‌ای آن هم در مقابل انبوهی از آپشن‌های مختلفش، حرفی برای گفتن نداشتند. سری اول تلیسمان در دو تیپ نیمه فول (E2) و فول (E3) فروخته شد اما از سری دوم، نگین خودرو فقط تیپ فول آن را به بازار آورد.

در زمستان 95 نیز نگین خودرو برای اولین‌بار از نسل دوم کولئوس رونمایی کرد؛ خودرویی که با حضور ون دن اکر (Laurens Van Den Acker) -طراح ارشد رنو- در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد. کولئوس جدید نیز همانند تلیسمان، ابتدا در مدل 2017 به ایران آمد، یعنی حدود 9 ماه دیرتر از کشورهای منطقه، در ایران قابل خریداری بود. نگین خودرو دلیل این تاخیر را سختگیری‌های رنو برای تطبیق فنی کولئوس با شرایط آب و هوایی ایران، می‌داند. از تابستان 96 نیز فروش کولئوس در مدل 2018 آغاز شد. 

در پاییز 96 نیز مشخص شد که نگین خودرو، تعداد بسیار محدودی از ون‌های رنو اسپاس را شماره‌گذاری کرده که همگی آن‌ها برای مقاصد شرکتی (و نه بازار فروش) وارد شده بودند. در 6 ماهه نخست سال 96، نگین خودرو با گرفتن 32% از بازار وارداتی‌ها (20% بیشتر از مدت مشابه سال 95)، رنو را به پرفروش‌ترین برند وارداتی ایران تبدیل کرد. در نیمه دوم سال 96 نیز چندین دستگاه رنو مگان نسل چهارم، برای آزمایش فنی به ایران آمد و انتظار می‌رود که فروش این برادر کوچکتر تلیسمان نیز از نیمه دوم سال 97 آغاز شود.

برای سال 97 نیز نگین خودرو، کارش را با فروش داستر نسل دوم را آغاز کرد؛ خودرویی با چهره الهام گرفته از کولئوس جدید و تجهیز شده با انبوهی از آپشن‌های مختلف.

آرشیو

فروش مشارکتی رنو

20 فروردین 1397
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و اقساطی رنو

2 خرداد 1396
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و اقساطی کولیوس و تلیسمان

1 خرداد 1396
دانلود فایل PDF

فروش نقدی کولیوس و تلیسمان

16 اردیبهشت 1396
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و اقساطی رنو

10 اردیبهشت 1396
دانلود فایل PDF

فروش کولیوس و تالیسمان

27 فروردین 1396
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و اقساطی سیمبل و داستر

26 فروردین 1396
دانلود فایل PDF

جشنواره فروش نوروزی رنو

5 اسفند 1395
دانلود فایل PDF

جشنواره فروش نوروزی

7 بهمن 1395
دانلود فایل PDF

فروش مشارکتی تلیسمان

6 بهمن 1395
دانلود فایل PDF

جشنواره فروش نقدی نوروزی رنو

28 دی 1395
دانلود فایل PDF

جشنواره فروش نوروزی رنو

20 دی 1395
دانلود فایل PDF

جشنواره فروش نوروزی رنو

12 دی 1395
دانلود فایل PDF

فروش مشارکتی و اقساطی رنو

4 آذر 1395
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و اقساطی رنو

20 آبان 1395
دانلود فایل PDF

فروش مشارکتی رنو

10 آبان 1395
دانلود فایل PDF

فروش مشارکتی رنو مدل 2015

24 اسفند 1393
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و اقساطی رنو

23 اسفند 1393
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران