• محصولات جديد ايران‌ خودرو

4 خودروی جدید برای نیمه دوم 1403

محصولات جدید ایران‌ خودرو در سال 1403

1 مرداد 1403 12:02

محصولات جدید ایران خودرو در نیمه دوم 1403

مرداد 1403: علیمردان عظیمی، مدیرعامل شرکت ایران خودرو، در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت که در تیرماه 1403 برگزار گردید، با اشاره به پروژه‌های توسعه محصول در ایران خودرو، عنوان کرد: در حال حاضر تولید محصولات زیان‌ده ایران خودرو متوقف شده و خودرو هایما 8S نیز به سبد محصولات مونتاژی ایران خودرو اضافه شده است.

در سبد محصولات داخلی، خودرو ریرا و پژو 207 صندوق‌دار در نیمه دوم سال 1403 عرضه خواهد شد. هم چنین تارا توربو اتوماتیک و سورن توربوگازسوز در سبد تولیدات سال 1403 قرار دارد که می‌توانند در زمینه حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار گیرند.

. بررسی خودرو ریرا بنزینی
. بررسی خودرو تارا توربو
. بررسی خودرو سورن پلاس توربو گازسوز

عظیمی با بیان این‌که همه شرکت‌های دنیا به سمت برقی سازی و هیبرید پیش می روند و ما نیز باید در این مسیر حرکت کنیم، اظهار کرد: در نیمه اول سال 1404 نیز خودروهای ریرا برقی و تارا هیبرید به تولید خواهند رسید.

. بررسی خودرو ریرا برقی
. بررسی خودرو تارا هیبرید

وی با اشاره به اقداماتی که برای مدیریت سود و زیان باید صورت گیرد، اظهار کرد: با توجه به این‌که فروش خودرو در سامانه یکپارچه متوقف شده است، افزایش تیراژ محصولات سودده باید در دستور کار قرار گرفته و تیراژ محصولاتی که زیان‌ده هستند کاهش یافته یا متوقف شود. 

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به برنامه های آتی ایران خودرو، بیان کرد: نخستین اقدام، پی گیری اصلاح قیمت هاست. برای تحقق این امر، اظهارنامه‌ای را در تاریخ بیست و سوم آبان ماه سال ۱۴۰۲ برای شورای رقابت ارسال کردیم که تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است. پس از آن نیز دادخواستی را در دیوان عدالت اداری برای ابطال مصوباتی که خودرو را انحصاری قرار می‌دهد، ثبت کردیم، این موارد اقدامات حقوقی بوده که انجام شده است.

وی با اشاره به فروش و واگذاری شرکت های موازی و زیان ده، گفت: تاکنون سه بار سهام بانک پارسیان را برای فروش گذاشته ایم تا بتوانیم از منابع آن برای شرکت استفاده کنیم. هم چنین اموال را برای واگذاری از طریق مزایده عمومی ارزیابی کرده ایم. ۱۹ شرکت را بورسی کرده و ۴۱ شرکت را برای واگذاری گذاشتیم و سه مورد را واگذار کردیم. ۲۲ شرکت را برای ادغام در نظر گرفته ایم که ۱۰ مورد آن انجام شده است. موارد مذکور اقداماتی است که طی یک سال گذشته صورت گرفته است.

وی با اشاره به برنامه خروج از ماده ۱۴۱قانون تجارت، عنوان کرد: این مورد نیز به شدت پی گیری می شود که البته نتیجه نیز داده است و مجوز تجدید ارزیابی دارایی ها ابلاغ شده و کمیته های فنی آن را تایید و تصدیق کرده اند. از دفتر معاون ریاست جمهوری این نامه به ما ابلاغ شده است و سران قوا موافقت کرده اند تا این تجدید ارزیابی صورت گیرد. امید است تا پیش از پایان دولت سیزدهم این موضوع در شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مطرح و عملیاتی شود.

نویسنده : مرتضی برجسته

منبع : باما

دیدگاه کاربران
Nasserfanaei 1399/11/12
بهتر نیست ایران خودرو در اتومبیلهای پلاس خود از چند چیز دست بردارد ۱ تولید هرخودروی پلاس باگیربکس دنده ای وب۹ای آن گیربکس تیپ ترونیک کانلا اتومات ۲ تولید هرخودروپلاس با ۲ ایربگ وبجای آن ۶ ایربگ استفاده کند ۳ تولید هر خودرو پلاس با ترمز عقب کاسه ای وبجای آن از ترمز دیسکی ۴ ازسفف معمولی و مونروف وبجای آن سفف سانروف استفاده کند ۵ اتومبیلهای خودرا قبل ازتولید انبوه دریک موسسه معتبراروپایی از تمام جهات قانونی تست ایمتی بگیرد ۶ صندلی ها ورودری های پارچه ای راحذف وبجای آن حداقل درمدلهای پلاس چرمی بزند ۷ دوربین ۳۶۰ درجه را روی پلاس های خود نصب کند ۸ سنسور عقب وجلو اجباری باشد ۹ رنگ لامپ پشت آمپر ها را قرمز نزند آبی یا رنگ دیگری غیراز قرمز باشد ۱۰ گارانتی معتبر و۱۵۰ هزارکیلومتری برای خودروهای پلاس وتاپ خود قرار دهد ۱۱ یک مهندس طراح وباتجربه خارجی بعنوان سرطراح استخدام تا ازتولید این همه خودرو به شکل یکسان جلوگیری شود با درنظر گرفتن این موارد موبمو بهر قیمتی حتی معادل قیمت خودروهای کره ای خودروهای تولیدی را درمعرض فروش قرار دهد تمام ملت آنها رابدون هیچ تاملی خواهند خرید واین خودروساز را از ورشکستگی نجات خواهند داد بابا خسته شدیم ازبس خودروتکراری ساختید یک گلگیر عوض کردید یا یک چراغ نام من درآوردی روش گذاشتید قیمت را دوبرابرکردید میخواهید ورشکست نشوید ونردم دنبال خودروهای چینی وکره ای نروند نمیشه مردم را بااین خودروهای مسخره معطل کرد ودوشید وآنوقت بدهکار هم ببانکها نشد نفرین ملت میگیره شمارا نکنید این کارها را به سقف پژو پارس تولیدی خودتون یک انگشت بزنید خواهید دید چرا بااین همه پول که از ملت میگیرید بازهم بدهکار ببانکها هستید
پاسخ
0
0
2