• خودروي برقي کانسپت هوندا e:N2

خودرویی برقی برای بازار چین

معرفی کانسپت هوندا e:N2

16 آبان 1401 10:45

هوندا در حال تقویت خط تولید خودروهای الکتریکی خود در چین است‌. این شرکت چندی پیش، مجموعه‌ای را با نام کانسپت‌های e:N معرفی کرد، که پیش‌نمایشی از خودروهای الکتریکی آینده هوندا بودند.

نسخه تولیدی این کانسپت منحصرا در چین عرضه می‌شود و حاصل سرمایه‌گذاری مشترک دانگ‌فنگ، هوندا و گک است.این خودروساز اکنون کانسپت e:N2 را ارائه داده، که گفته می‌شود سری دوم مجموعه e:N2 است.  این کانسپت منحصرا در چین عرضه می‌شود و حاصل سرمایه‌گذاری مشترک دانگ‌فنگ، هوندا و گک است. هوندا e:N2 در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی Import Expo در شانگهای به نمایش درآمد.

هوندا e:N2 چندین نشانه از کانسپت e:N GT، یکی از پنج خودرو الکتریکی که سال گذشته معرفی شد، دارد‌. طراحی آن جسورانه بوده و خطوط تیز و عناصر نورانی دارد. تصاویر دقیق نیستند، اما به نظر می‌رسد که این کانسپت، چهار در دارد. البته هوندا می‌گوید که سبک و کلاس بدنه‌ آن به هیچ دسته‌ای شباهت ندارد. این خودرو در گزارشات چین، به عنوان شاسی‌بلند معرفی شده است.

هوندا هیچ تصویری از داخل کابین خودرو منتشر نکرده است؛ البته ذکر شده که کابین آن کاملاً دیجیتال است‌. ویژگی‌هایی مانند نورپردازی و رایحه کابین نیز موجود است‌.

خودروی برقی کانسپت هوندا e:N2

کانسپت e:N2 بر اساس پلتفرم e:N Architecture F ساخته شده که منحصر سری e:N است. هوندا می‌گوید این خودرو طراحی شده است، تا لذت رانندگی منحصربه‌فرد، پایداری و هندلینگ فوق‌العاده‌ را ارائه دهد.

هوندا فروش شاسی‌بلندهای الکتریکی e:NS1 و e:NP1 را از اوایل امسال آغاز کرده است. آن طور که در سایت motor1.com آمده است، هوندا در ادامه قصد دارد که تا سال 2027، ده مدل از سری e:N را در چین عرضه کند. تمامی محصولات هوندا در چین، از سال 2030 به بعد، هیبریدی و یا تمام الکتریکی خواهند بود و تا سال 2040 تماما الکتریکی می‌شوند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران