• شورولت مونتانا 2023
  • شورولت مونتانا 2023
  • شورولت مونتانا 2023
  • شورولت مونتانا 2023
  • شورولت مونتانا 2023

پیکاپی مناسب نیازهای شهر

معرفی شورولت مونتانا 2023

12 آذر 1401 17:30

ماه مارس بود که عکس‌های جاسوسی پیکاپ تراک کوچک شورولت در آمریکای جنوبی منتشر شد. اکنون این پیکاپ با نام شورولت مونتانا - Montana - آماده عرضه است.

این پیکاپ کوچک قصد ندارد که در آفرود فوق‌العاده باشد؛ بلکه بر عملکرد آن در جاده تاکید و تمرکز شده است.نسل دوم پیکاپ شورولت مونتانا پلتفرم مشترکی با شورولت اونیکس و اونیکس پلاس و ... دارد. این بدان معناست که مونتانا روی شاسی یکپارچه، مانند فورد ماوریک و هیوندای سانتاکروز سوار شده است. مونتانا اکنون برای سفارش در برزیل در دسترس است و اولین نمونه‌های آن در ماه فوریه سال آینده تحویل داده خواهد شد.

این پیکاپ کوچک قصد ندارد که در آفرود فوق‌العاده باشد؛ بلکه بر عملکرد آن در جاده تاکید و تمرکز شده و قول می‌دهد همان شاسی‌بلندی باشد که خیلی از مشتریان در قالب پیکاپ می‌خواهند.

شورولت مونتانا بهترین فضای داخلی را در بین پیکاپ‌های کوچک‌جثه بازار برزیل ارائه می‌دهد. آب و گرد و غبار وارد قسمت بار نمی‌شود. یک کاور برقی نیز به صورت آپشنال در دسترس است.

شورولت مونتانا 2023

شورولت مونتانا برای استفاده‌های روزمره ایده‌آل است و سیستم تمام چرخ محرک ندارد. این سیستم حتی به صورت آپشن نیز ارائه نمی‌شود.

نیروی موردنیاز از طریق یک پیشرانه سه سیلندر توربوشارژ با حجم 1.2 لیتر تامین می‌شود. 133 اسب‌بخار قدرت از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

مونتانا کوچک‌تر از فیات تورو است. طول آن به 4.72 متر می‌رسد که 22 سانتی‌متر از فیات تورو کوتاه‌تر است. فضای باری شورولت مونتانا 874 لیتر است؛ در حالی که فضای بار تورو به 937 لیتر می‌رسد. ابعاد و فضای بار مونتانا تقریبا مشابه رنو اوروچ است.

شورولت مونتانا 2023

قیمت مونتانا 2023 در برزیل، از 25,800 دلار آغاز می‌شود. هنوز مشخص نشده که آیا این پیکاپ در آمریکا نیز عرضه می‌شود یا خیر.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران