• شرايط فروش شاکمان z3
  • قيمت کاميون شاکمان و فروش ويرا ديزل

تحویل 10 دستگاه کشنده Y3

شرایط فروش ویرا دیزل و ثبت نام شاکمان (بهمن 1402)

28 بهمن 1402 10:38

تحویل 10 دستگاه کشنده Y3

بهمن 1402: شرکت ویرا دیزل، به عنوان نماینده محصولات برند شاکمان در ایران، در جریان برگزاری اتواکسپو تهران، ۱۰ دستگاه از کشنده Y3 را به شرکت «ماهان مهاجر پیشداد» تحویل داد.

کشنده دماغ‌دار ویرا آماده عرضه است

بهمن 1402: جواد اکبری، معاون بازاریابی و فروش شرکت ویرا دیزل، در حاشیه پنجمین نمایشگاه اتو اکسپو تهران 1402 اظهار کرد ویرا دیزل یک شرکت جوان زیرمجموعه گروه ماموت است و از سال 1400 فعالیت خود را به‌طور رسمی آغاز کرده است. ویرا دیزل با همکاری شریک تجاری خود یعنی برند شاکمان سه محصول ( یک کامیونت و دو کشنده) را برای بازار ایران تولید کرده است.

وی توضیح داد تاکنون تعداد قابل توجهی از کامیونت Y9 این شرکت که با لوگو و نشان شرکت مادر (Shacman) تولید می‌شود به مشتریان تحول داده ‌شده و اکنون در خیابان‌ها در حال تردد است. نخستین خبر خوب ویرا این است که نسخه 9 تن این کامیونت به‌زودی توسط این شرکت به بازار معرفی و عرضه خواهد شد تا بتواند سبد محصولات این برند را تکمیل‌تر کند.

وی افزود استاندارد ADR برای کشنده‌های این مجموعه اخذشده است. کشنده Y3 این شرکت که با نشان اختصاصی «VIRA» به بازار عرضه ‌شده و اکنون تعداد قابل توجهی از آن به مشتریان خود تحویل ‌شده، علاوه بر پاس کردن استانداردهای 85 گانه و همچنین رفع عیوب مونتاژی به سیستم ADR یا همان حمل کالاهای خطرناک نیز مجهز شده است.

آقای اکبری گفت کشنده دماغ‌دار Z3 تمامی مجوزها را برای عرضه به بازار دریافت کرده است. این کشنده که در سال 1400 در نمایشگاه خودرو تهران معرفی شد اکنون با اخذ تمامی استانداردهای لازمه آماده ورود به بازار است. برنامه عرضه این خودرو مشخص ‌شده و به‌زودی اعلام خواهد شد.

محصولات ویرا دیزل با استانداردهای 85گانه

بهمن 1402: شرکت ویرا دیزل، یکی از زیرمجموعه‌های گروه ماموت، در نمایشگاه خودرو تهران «اتواکسپو» با همان محصولات قبلی خود حضور دارد. اما این بار تمامی محصولات ویرا دیزل با استانداردهای ۸۵ گانه حضور دارند و به روز شده‌اند.

این شرکت سه محصول را به بازار ارائه می‌دهد؛ کامیونت Y9 که با لوگو و نشان شاکمان عرضه می‌شود و تاییدیه استانداردهای 85گانه را دریافت کرده است. کشنده Y3، که با لوگو و نشان اختصاصی ویرا عرضه می‌شود نیز قبل‌تر رونمایی شده بود اما در این نمایشگاه قرار است نسخه ارتقا یافته آن‌که علاوه بر دریافت تاییدیه استانداردهای 85 گانه، ایرادات مونتاژی آن نیز برطرف شده به نمایش دربیاید. شرایط عرضه کشنده دماغ‌دار Z3 نیز در این نمایشگاه اعلام می‌شود.

این شرکت خودروساز تاکنون بیش از 200 دستگاه کامیونت و بیش از 100 دستگاه کشنده به مشتریان B2B خود تحویل داده است. این شرکت در نظر دارد تا در راستای اهداف توسعه ای خود، شبکه ارائه خدمات پس از فروش خود را در سراسر کشور گسترش دهد و با ارائه آموزش های مفید و کاربردی سطح توانمندی شبکه خود را بالا ببرد.

وضعیت تحویل کشنده‌ ویرا دیزل

خرداد 1402: حدود 100 دستگاه کشنده Y3 که با نشان اختصاصی ویرا عرضه می شود، از خط تولید این شرکت خارج و به اداره تحویل منتقل شده است. همه ۱۰۰ دستگاه در برنامه ویژه فروش سازمانی و ناوگانی به فروش رسیده اند تا کمتر از یک ماه دیگر به مشتریان تحویل داده خواهند شد. کامیونت‌های تولید شده نیز که با لوگو و نشان شاکمن عرضه می شوند در هفته های آینده به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

با توجه به اینکه این 200 دستگاه از طریق برنامه ویژه فروش سازمانی و ناوگانی به فروش رسیده، هنوز قیمت رسمی این دو خودرو برای بازار اعلام نشده است؛ اما احتمالا کامیونت Y9 به قیمتی در حدود 1.5 میلیارد تومان و کشنده Y3 ویرا با قیمتی در حدود 4.5 میلیارد تومان به فروش خواهد رسید.

کشنده دماغدار Z3 نیز که جز خاص ترین و قدرتمند ترین محصولات تجاری در بازار به حساب می آید نیز در مرحله پاس کردن استانداردهای 85 گانه قرار دارد و به زودی اخبار جدیدی در خصوص زمان تولید و عرضه این محصول نیز اعلام خواهد شد.

ویرا دیزل قصد دارد تا پایان سال جاری رکورد تولید 1000 دستگاه از مجموع هر 3 خودرو را به ثبت برساند.

عرضه کشنده دماغ دار Z3 در بهار 1402

دی 1401: جواد اکبری، معاون بازاریابی و فروش شرکت ویرا دیزل، اعلام کرد لوگو و هویت بصری جدید این شرکت، برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو تبریز  با حضور سر تیم طراحی آن، حسین وفائی، به نمایش درآمد. لوگو جدید این شرکت، که با الهام از طرح صورت کرگدن به عنوان نماد محصولات این شرکت طراحی شده، نشانگر قدرتمند بودن و استقامت بالای این محصولات است و همچنین استفاده از تایپوگرافی و هویت بصری جدید که با خطوط عمودی و شکل‌های مکعبی طراحی  شده، برگرفته از ساختار ظاهری خودروهای تجاری است. 

بر‌اساس گفته‌های وی، کامیونت‌های Y9 شاکمان و کشنده Y3 با برند اختصاصی ویرا، احتمالا تا پیش از شروع سال جدید وارد بازار می‌شوند. پروسه تولید این دو ردیف محصولی به‌زودی آغاز خواهد شد و محصولات به سرعت تحویل خریداران می‌شوند. کشنده دماغ‌دار Z3، که به جرات یکی از خاص‌ترین و مدرن‌ترین محصولات در بازار ایران به حساب می‌آید و بعد از چند دهه اولین محصول دماغ‌دار جدید بازار ایران است، احتمالا در بهار سال ۱۴۰۲ به بازار عرضه خواهد شد. 

آقای اکبری از هوشمندسازی کامیونت‌های Y9 توسط شرکت شتاب سیستم جهانی، یکی از استارت‌آپ‌های جدید و دانش‌بنیان کشور، خبر داد و افزود پیاده‌سازی و نصب آپشن‌های هوشمند بر روی تریلرها و کشنده‌ها موجب سهولت رانندگی و استفاده روزافزون از امکانات دیجیتال در صنعت لجستیک جاده‌ای می شود.‌ از جمله امکانات این سیستم هوشمند که کمک به سزایی به بهینه‌سازی لجستیک کشور می‌کند می‌توان به دیاگ آنلاین، پنل مدیریتی و اپ راننده، فرمان‌پذیری خودرو از راه دور، کنترل محور اول، نمایش میزان وزن بار تریلی، مانیتورینگ و اعلام وضعیت فشار باد سیستم پنوماتیک تریلی، نمایش نمایندگی‌های مجاز و نزدیک‌ترین نمایندگی در اپلیکیشن، نمایش فشار باد لاستیک‌ها و تنظیم مقدار مجاز جهت آلارم‌دهی، کنترل ارتفاع تریلی با قابلیت ذخیره ارتفاع‌های از پیش تعریف شده، مانیتورینگ دما و رطوبت تریلی‌های یخچالی به صورت آنلاین و قابلیت اشتراک‌گذاری داده‌ها، امکان تعریف حداقل و حداکثر دمای مجاز یخچال، امکان موقعیت‌یابی آنلاین و تعریف حصار جغرافیایی مجاز ، امکان مشاهده سرعت آنلاین و تعریف حداکثر سرعت مجاز، گزارش هواشناسی محل قرارگیری خودرو، آلارم دهی و گزارش سرویس‌های دوره‌ای، گزارش عملکرد یخچال در پنل مدیریت با نمایش تخلفات و پنل مدیریت کاربردی با قابلیت انواع گزارش‌گیری‌ها، مانیتورینگ پایداری دستگاه‌ها و نمایش تمام پارامترها اشاره، کرد. 

محصول مشترک شاکمان و ویرا دیزل به زودی عرضه می شود

آبان 1401: شرکت شاکمان، تولیدکننده برتر خودروهای تجاری آسیا، به طور رسمی با ویرا دیزل، شریک تجاری خود، وارد فاز تولید شده و به زودی اولین محصول را با عنوان کامیونت شاکمان Y۹ با ظرفیت های ۵.۵ و ۶ تن به بازار عرضه می‌کند. 

کامیونت‌های 5.5 تن با فاصله محوری کوتاه، ویژه پخش شهری هستند. مدل 6 تن نیز علاوه بر استفاده‌های بین شهری و جاده‌ای، با فاصله محوری بیش‌تر میتواند در خدمت ناوگان حمل و نقل شهری با ظرفیت متفاوت باشد. 

کامیونت شاکمان Y9 (در هر دو ظرفیت) به نسل جدید پیشرانه‌های قدرتمند کامینز مجهز شده که محبوبیت ویژه‌ای در بازار ایران دارند. این پیشرانه 3800 سی‌‌سی‌ای، 154 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند؛ با وجود استاندارد آلایندگی یورو 5 EEV، مصرف سوخت مناسبی دارد. سیستم انتقال قدرت از جعبه دنده‌های FAST 6 سرعته بهره می‌برد تا با کم‌ترین اتلاف انرژی،  نیرو را به محور محرک عقب انتقال دهد. 

ویرا دیزل، رفاه حال راننده و سرنشین کامیونت را اولویت قرار داده و در این راستا از امکانات مناسبی همانند خودروهای سواری استفاده می‌کند. در وهله اول می‌توان به ارگونومی مناسب طراحی صندلی‌ها همراه با تعلیق فنری و طراحی ساده و کاربردی داشبورد به عنوان میزکار راننده اشاره کرد. دیگر امکانات آن شامل سیستم مالتی‌مدیا با مانیتور است که کنترل سیستم تهویه مطبوع قدرتمند آن نیز با لمس مانیتور صورت می‌گیرد. استفاده از تجهیزات الکترونیکی همانند کروز کنترل برای کنترل خودکار سرعت در بزرگراه‌ها از دیگر امکانات کامیونت‌های شاکمان است. 

اکنون ویرا دیزل در حال نهایی کردن پروسه خدمات پس از فروش و برنامه‌ریزی جهت زمانبندی مناسب فروش و تحویل محصولات به بازار است و به گفته مدیران این شرکت، به زودی در ماه‌های آینده، شرایط فروش و تحویل این محصول اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

آغاز فروش در تابستان

خرداد 1401: شایان شجاعی، مدیر بازاریابی و فروش ویرا دیزل، از فروش دو کامیونت 5.5 و 6 تن و کشنده Cab Over شاکمن با قیمتی بسیار رقابتی خبر داد. طبق گفته‌های وی، فروش این محصولات از تابستان امسال آغاز خواهد شد.  عرضه سه محصول شاکمان با شرایط فروش و تحویل فوری است تا بر اساس برنامه‌های شرکت ویرا دیزل، به سهم 10 درصدی از نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور، دست یابد. حدود 30 هزار خودرو فرسوده در شبکه حمل و نقل کشور وجود دارد که ویرا دیزل در نظر دارد تا 3 هزار دستگاه از آن‌ها را تامین کند. 

آقای شجاعی افزود که آماده‌سازی کشنده دماغه‌دار شاکمان برای عرضه، حدودا یک‌ سال به طول می‌انجامد. اما ویرا دیزل در تلاش است تا این زمان را کاهش دهد. 

فروش محصولات شاکمان در سال جدید

شرکت ویرا دیزل، که از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی ماموت دیزل محسوب می‌شود، در بهار 1400 فعالیتش را آغاز کرد و به فاصله گذشت یکسال از تاسیس آن، حالا این شرکت در نمایشگاه خودرو تهران 1401 خبر داده که همکاری‌اش را با گروه خودروسازی شانکشی (Schaanxi) آغاز کرده و بزودی نیز، کامیون‌های این شرکت چینی، که با نام تجاری شاکمان (Shacman) شناخته می‌شوند، را در بازار ایران عرضه می‌کند.

رونمایی کامیونت شاکمان در نمایشگاه تهران 1401

شرکت ویرا دیزل، فعلا 4 محصول شاکمان را برای بازار ایران درنظر گرفته است که شامل دو کامیونت و دو کشنده است. کامیونت‌های شاکمان در ظرفیت‌های 5.5 تن و 6 تن هستند و هردوی آنها، توان‌شان را از موتور 3.8 لیتری 4 سیلندر کامینز با استاندارد یورو5 بدست می‌آورند؛ موتوری دیزلی که می‌تواند حدود 154 اسب‌بخار به همراه 500 نیوتن‌متر را در اختیارتان قرار دهد.

کروز کنترل، تهویه مطبوع با قابلیت تنظیم دنا، شیشه بالابر برقی دو طرف، قفل مرکزی با ریموت، چراغ‌های دی‌لایت، مانیتور لمسی و دوربین عقب، از جمله امکانات کامیونت‌های شاکمان هستند. به نظر می‌رسد شرکت ویرا دیزل، رقابت سختی با کامیونت‌های فورس از شرکت بهمن دیزل و همچنین کامیونت‌های جک از شرکت آرین دیزل، داشته باشد.

»» کاتالوگ کامیونت شاکمان 5.5 تن (PDF) ««
»» کاتالوگ کامیونت شاکمان 6.0 تن (PDF) ««

شرکت ویرا دیزل، علاوه بر کامیونت شاکمان، قصد فروش کشنده‌های شاکمان را هم در بازار کشورمان دارد. هرچند که کشنده‌های شاکمان، در دو مدل مختلف و با ظاهرای متفاوت معرفی شده‌اند، اما باید بدانید که هر دوی آنها از سیستم محرکه 4x2 بهره می‌برند؛ یعنی دو محور دارند ولی فقط یک محور آنها وظیفه انتقال قدرت را برعهده گرفته. همچنین هردوی این کشنده‌ها، مجهز به موتور 12 لیتری 6 سیلندر کامینز هستند که استاندارد یورو5 داشته و 490 اسب‌بخار با 2300 نیوتن‌متر در اختیارتان قرار می‌دهد. ضمن اینکه گیربکس 12 دنده AMT با 2 دنده در عقب، روی آنها نصب شده است.

»» کاتالوگ کشنده شاکمان (PDF) ««
»» کاتالوگ کشنده دماغ‌دار شاکمان (PDF) ««

رونمایی کشنده دماغ‌دار شاکمان در نمایشگاه تهران 1401

از میان دو کشنده 4در2 ویرا دیزل، رونمایی کامیون شاکمان کانونشنال در نمایشگاه خودرو تهران 1401 حسابی مورد توجه رسانه‌های کشورمان قرار گرفت چراکه بازار سنگین‌های ایران، مدت‌هاست که کشنده دماغ‌دار را از نزدیک ندیده بود! علاوه بر ممنوعیت واردات خودرو، می‌گویند یکی از دلایل اصلی عدم عرضه انبوه کشنده‌های دماغ‌دار، محدودیت‌های سختگیرانه‌‌ای است که استانداردهای اروپایی برای این نوع از خودروها تعیین کرده‌ است.

کشنده‌های شاکمان ویرا دیزل، باید با رقیبان نوظهوری مانند کشنده امپاور محصول جدید شرکت بهمن دیزل، کشنده فوتون از شرکت ایران خودرو دیزل، کشنده دافران از شرکت شایان دیزل، کشنده دیما از شرکت خودروسازی مایان و همچنین کشنده دایون از شرکت کرمان دیزل مواجه شود.


بررسی محصولات ویرا دیزل در بازار

برای آشنایی با خودروهای سنگین شرکت ویرا دیزل و همچنین جهت اطلاع از مشخصات فنی خودروهای ویرا دیزل، مقالات زیر را مطالعه کنید:

. بررسی کامیونت شاکمان Y9
. بررسی کامیون کشنده شاکمان Y3
. بررسی کامیون کشنده شاکمان Z3 دماغدار

آرشیو

کاتالوگ کامیونت شاکمن 5.5 تن

28 اردیبهشت 1401
دانلود فایل PDF

کاتالوگ کامیونت شاکمن 6 تن

28 اردیبهشت 1401
دانلود فایل PDF

کاتالوگ کامیون شاکمن

28 اردیبهشت 1401
دانلود فایل PDF

کاتالوگ کامیون شاکمن دماغ دار

28 اردیبهشت 1401
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران
Qwert12345 1401/3/14
سلام شاکمن از شکل ظاهری خوبه ولی باید داخل کار ببینیم چی جواب میده از خدمات پس از فروش بعد از نظر الایاژ تو گرما سرما
پاسخ
0
0
0