درخشش چشم‌نواز در دنیای خاکستری

بهترین رنگ‌های معرفی شده برای خودروها در سال 2020

3 دی 1399 20:00
  • درخشش چشم‌نواز در دنیای خاکستری

    درخشش چشم‌نواز در دنیای خاکستری

    هرچند در سال 2020 هم مثل چند سال گذشته، خریداران بازار خودرو از رنگ‌های خسته‌کننده استقبال کرده و براساس پژوهش موسسه Axalta، هشتاد و یک درصد از کل خودروهای فروخته شده به رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری و نقره‌­ای درآمدند، اما خودروسازان همچنان از معرفی رنگ‌های درخشان جدید غافل نبودند.

    امسال حداقل 15 شرکت خودروسازی اقدام به معرفی یک رنگ جدید برای بدنه محصولات خود کردند. در این مطلب قصد داریم نگاهی داشته باشیم به این رنگ‌های جدید و محصولاتی که بدنه آن‌ها برای نخستین بار با این رنگ‌های جدید تزئین شد.

  • لامبورگینی – آبی Laufey / نارنجی کالیفرنیا

    لامبورگینی – آبی Laufey / نارنجی کالیفرنیا

    احتمالاً پوشش جذاب آبی و نارنجی خودروهای مسابقه‌­ای تیم Gulf را به یاد دارید که تاکنون بارها بدنه چندین مک‌لارن را پوشانده است. لامبورگینی هم تصمیم گرفت در سال 2020 اقدام به عرضه ترکیب رنگ مشابهی روی بدنه هوراکان

    آکورا – آبی Long Beach

    آکورا – آبی Long Beach

    با نگاهی به این رنگ زیبای پیشنهاد شده برای آکورا NSX می­‌توان به توانایی بالقوه رنگ آبی برای جلوه بخشیدن به یک خودرو پی برد. البته آبی مرواریدی لانگ‌بیچ برای نخستین بار روی بدنه NSX

    مازراتی – آبی Blu Infinito

    مازراتی – آبی Blu Infinito

    با معرفی خودروی اسپرت MC20 از سوی مازراتی، چند رنگ جذاب روی بدنه این خودرو قرار گرفت که به جرات می­‌توان ادعا کرد جذاب‌ترین آن‌ها، آبی Blu Infinito است. این طیف خاص و درخشان از آبی، زوایای بدنه

    فورد – خاکستری کاکتوس

    فورد – خاکستری کاکتوس

    معرفی برانکو و برانکو اسپرت توسط فورد یکی از مهمترین اخبار حوزه خودرو در سال 2020 بود. غیر از طراحی زیبای بدنه و قابلیت آفرود، رنگ‌های زیبای قابل سفارش برای این خودروها نیز قابل توجه است. در میان تمام این رنگ‌های شاد و درخشان، خاکستری کاکتوس را باید بسیار متمایز دانست چراکه در عین سادگی، با طراحی بدنه این خودروها هماهنگی زیادی دارد.

  • تویوتا – لونار راک

    تویوتا – لونار راک

    این رنگ جدید طیفی از خاکستری روشن بوده که با آبی و سبز ترکیب شده و ظاهری شبیه سطح کره ماه پیدا کرده است. این رنگ برای پوشش شاسی‌بلندها و پیکاپ‌های سری TRD Proتویوتا بسیار برازنده به نظر رسیده و باعث تمایز هرچه بیشتر این خودروها از نمونه­‌های مشابه خواهد شد.

  • آئودی – سبز Tioman

    آئودی – سبز Tioman

    یکی از زیباترین طیف‌های سبز حاضر در این فهرست سبز Tioman است که بدنه نسخه خاصی از آئودی R8 را پوشانده است. آئودی تصمیم دارد تنها 50 دستگاه از R8 Green Hell Edition را برای گرامیداشت کسب پنج پیروزی در مسابقات 24 ساعته نوربورگ‌رینگ تولید نماید. رنگ سبز دوست‌داشتنی روی بدنه این خودرو در کنار رینگ‌های مشکی و قرمز آن، نمایی بسیار جذاب از سوپراسپرت آئودی را به معرض نمایش گذاشته است.

  • جنسیس - سبز Brunswick

    جنسیس - سبز Brunswick

    برای هرچه زیباتر جلوه کردن دو کراس‌اور جنسیس GV70 و برادر بزرگترش جنسیس GV80، کره‌ای‌ها برای سال 2020 اقدام به معرفی رنگ جدیدی به نام سبز Brunswick کرده‌اند که در کنار دو طیف از سفید و خاکستری، یکی از سه پوشش مات قابل سفارش برای این دو محصول جنسیس خواهد بود. البته این رنگ‌های مات در بازار ایالات متحده عرضه نمی­‌شوند.

  • جگوار – سبز Sherwood

    جگوار – سبز Sherwood

    به مناسبت سالگی جگوار E-Type، شرکت سازنده تصمیم گرفت F تایپ هریتیج 60 را عرضه نماید که علاوه‌بر لوگوهای مخصوص روی بدنه و رینگ‌هایی با طرح منحصربه‌فرد، به رنگ خاص سبز Sherwood هم تزیین شده بود. این رنگ سبز تیره برای ادای احترام به مدل اولیه E تایپ ساخته شده و بدنه 60 نمونه از این F تایپ دست‌ساز را تزئین خواهد کرد.

  • مرسدس‌بنز - Designo Manufaktur

    مرسدس‌بنز - Designo Manufaktur

    تعجب نکنید، Designo Manufaktur  نام یک رنگ خاص نبوده بلکه نام برنامه‌­ای است که تحت آن مشتریان مرسدس‌بنز قادر به سفارش رنگ دلخواه برای خودرویشان خواهند بود. بد نیست بدانید این برنامه که از سال 2015 آغاز شده و اکنون برای کلاس E  S و AMG GT قابل سفارش شده، سفارش رنگ مشابه خودروهای مدرن و کلاسیک ساخت برندهای رقیب مرسدس را نیز دربرمی‌­گیرد. نمونه­‌ای که در تصویر مشاهده می­‌کنید یک دستگاه AMG S63 کابریولت است که با رنگ سبز تیره مشابه با خودروهای کلاسیک مرسدس‌بنز تزئین شده است.

  • رم – سبز Tank

    رم – سبز Tank

    نسخه سفارشی Built To Serve از پیکاپ رم 1500 در چند رنگ خاص قابل سفارش است که از میان آن‌ها می­‌توان سبز Tank را به عنوان زیباترین رنگ انتخاب کرد. این طیف از سبز تیره به خوبی روی بدنه پیکاپ رم نشسته و با رینگ‌ها، جلوپنجره و دستگیره‌های مشکی تضاد زیبایی ایجاد کرده است. برا

  • لامبورگینی - Oro Electrum

    لامبورگینی - Oro Electrum

    لامبورگینی همزمان با معرفی سوپراسپرت هیبرید ساخت خود یعنی سیان، یک رنگ جدید و خاص به نام Oro Electrum را نیز معرفی کرد که ترکیبی ویژه و چشم‌نواز از رنگ‌های سبز و طلایی است. این رنگ برای نمایش خطوط شکسته بدنه لامبورگینی سیان بسیار مناسب است مخصوصا وقتی درکنار رینگ‌ها و جزئیات بدنه این خودروی خشن قرار گیرد.

  • ب ام و – زرد سائوپائولو

    ب ام و – زرد سائوپائولو

    شاید ظاهر نسل جدید دو محصول پرطرفدار ب‌ام‌و یعنی M3 و M4

    دوج – طلائی Rush

    دوج – طلائی Rush

    شرکت دوج ابتدا این رنگ طلائی را به مناسبت پنجاه سالگی چلنجر معرفی کرد، اما پس از مدتی امکان سفارش آن برای چارجر هم فراهم شد. ناگفته نماند این رنگ خاص که خطوط بدنه عضلانی محصولات دوج را به خوبی نمایش می­‌دهد، از سال 2021 به صورت نامحدود برای چلنجر قابل سفارش است. این رنگ در برخی زوایا به صورت زرد تیره دیده می­‌شود.

  • فورد – نارنجی سایبر

    فورد – نارنجی سایبر

    فورد پس از معرفی کراس‌اور برقی موستانگ مک-ای در سال 2020، رنگ‌های هیجان‌انگیزی همچون آبی گربر و قرمز رپید را نیز برای تزئین آن پیشنهاد کرد، اما در این میان «نارنجی سایبر» رنگ جدیدی است که منحصراً برای این مدل طراحی شده و جلوه خاصی به خودروی برقی بخشیده است. علاوه‌بر افزایش خشونت چهره مک-ای، همنشینی نارنجی با رینگ‌های مشکی می­‌تواند ترکیب چشم‌نوازی ایجاد نماید.

  • مرسدس بنز – Magma Beam

    مرسدس بنز – Magma Beam

    امسال AMG GT بلک سریز توانست پیست نوربررینگ را 1.36 ثانیه

  • کوروت – قرمز Mist

    کوروت – قرمز Mist

    کوروت از ابتدای حیات خود با رنگ قرمز رابطه خوبی داشته اما طیف جدید از این رنگ پرطرفدار کمی روشن‌تر و البته براق‌تر از نمونه‌های پیشین بوده و ظاهری شبیه به خودروهای سفارشی دارد. همنشینی این رنگ با جزئیات مشکی بدنه شورولت کوروت

  • دوج – بنفش Hellraisin

    دوج – بنفش Hellraisin

    این طیف خاص از رنگ بنفش که دوج آن را به جهنم ارتباط داده، نه تنها اسم ویژه‌ای دارد بلکه بر تن چارجر و چلنجر بسیار خوش نشسته است. این رنگ خاص به همراه طلایی Rush از سال 2021 بدون هیچ محدودیتی وارد مجموعه رنگ‌های قابل سفارش برای چلنجر می‌­شود. بد نیست بدانید این رنگ جایگزین طیف دیگری از رنگ بنفش به نام Plum Crazy شده که سال‌ها قبل برای چلنجر و چارجر قابل سفارش

  • رولزرویس – رنگ‌های Neon Nights

    رولزرویس – رنگ‌های Neon Nights

    محصولات شرکت رولزوریس معمولاً با رنگ‌های تیره و رسمی مثل مشکی و نقره‌­ای مشاهده می­‌شوند اما این خودروساز باسابقه در سال 2020 تصمیم گرفت مجموعه‌­ای از رنگ‌های روشن را با عنوان Neon Nights برای سری

دیدگاه کاربران