• فروش فولکس واگن گلف
  • شرايط فروش ماموت ديزل
  • فروش اقساطي ماموت خودرو
  • شرايط فروش ماموت خودرو
  • شرايط فروش ماموت خودرو
  • فروش فولکس واگن اطلس
  • فروش رنو ماموت خودرو
  • شرايط فروش ماموت خودرو

بازگشت تیگوان و گلف به ایران

شرایط فروش ماموت خودرو (اسفند 1402)

7 اسفند 1402 16:18

لیست خودروهای وارداتی ماموت خودرو

اسفند 1402: شرکت ماموت خودرو که در سال 2018، واردات سه محصول پرفروش VW را به کشورمان انجام داد و موفقیت زیادی نیز بدست آورد، حالا دوباره قصد فروش خودروهای فولکس‌واگن را در بازار کشورمان دارد.

براساس آخرین اطلاعات موجود «فولکس واگن اطلس» نخستین محصول از گروه VW است که توسط شرکت ماموت خودرو، برای بازار ایران، ثبت سفارش شده. در کنار خودرو اطلس، شرکت ماموت خودرو در تاریخ 10 بهمن‌ماه 1402 نیز خبر داد که واردات «رنو کولئوس» را هم انجام می‌دهد.

این شرکت همچنین در تاریخ 7 اسفندماه 1402 نیز مدل‌های «گلف و تیگوان» را هم در لیست خودروهای وارداتی‌اش قرار داد. با اضافه‌شدن این محصولات، حالا تعداد وارداتی‌هایی که مستقیما توسط شرکت ماموت خودرو به ایران می‌آیند، به هفت مدل خودرو رسیده است.

خودروهای وارداتی ماموت خودرو
ردیف برند مدل نوع فروش کاتالوگ
1 جتا VA3 عادی -
2 جتا VS5 عادی دانلود
3 جتا VS7 عادی دانلود
4 فولکس واگن اطلس جانبازان دانلود
5 فولکس واگن گلف GTI جانبازان دانلود
6 فولکس واگن تیگوان جانبازان دانلود
7 رنو کولئوس جانبازان دانلود

*اطلاعات فوق از سامانه یکپارچه خودرو گردآوری شده است.

گفتنی است علاوه بر محصولات فولکس‌واگن و رنو، شرکت ماموت خودرو همچنین واردات خودروهای جتا را نیز برعهده گرفته است.

معرفی محصولات وارداتی ماموت خودرو

شهریور 1402: ماموت خودرو و مکث موتور جزء لیست واردکنندگان خودرو هستند و قرار است محصولات برند جتا و ونوسیا را وارد کنند. خودروهای وارداتی گروه ماموت و مکث موتور در نمایشگاه هفته دولت به نمایش درآمدند.

ونوسیا در واقع برند مشترک بین دانگ‌فنگ و نیسان است و مکث موتور سه محصول استار، وی‌آنلاین و D60 پلاس را از این برند وارد می‌کند. کراس‌اور استار، نسبت به مدل وی آنلاین، بزرگ‌تر و لوکس‌تر است. این محصول موتور مشترکی با وی آنلاین دارد که 188 اسب‌بخار قدرت و 260 نیوتن‌متر گشتاور را توسط یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک به یک محور منتقل می‌کند.

وی آنلاین طراحی مدرنی دارد و به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده است. این پیشرانه محصول شرکت میتسوبیشی است. گیربکس آن نیز مشابه مدل استار بوده و از نوع 7 سرعته دوکلاچه است.

سومین محصولی که مکث موتور ارائه می‌دهد، سدان D60 پلاس  است که موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی آن با تکنولوژی رنو-نیسان توسعه یافته است. این پیشرانه قادر است 120 اسب‌بخار قدرت و 155 نیوتن‌متر گشتاور را به کمک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل کند.

محصولات برند جتا توسط شرکت ماموت خودرو به بازار ایران عرضه می‌شوند. این برند، حاصل همکاری شرکت‌های فاو و فولکس‌واگن است و محصولات آن در کارخانه چین فولکس‌واگن ساخته می‌شوند. هر سه محصول تولیدی جتا، یعنی VS5، VS7 و VA3، وارد می‌شوند.

پرچمدار محصولات جتا، کراس‌اور VS7 است که به موتور 1.4 لیتری توربوشارژ مجهز شده است. این پیشرانه 148 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های جلویی می‌فرستد. این پیشرانه با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک آیسین هماهنگ شده است.

نسخه VS5، ابعاد کوچک‌تری دارد، اما به همان موتور و گیربکس مشابه VS7 مجهز شده است. البته آپشن‌های آن‌ها نیز متفاوت است.

سدان VA3 طبق پلتفرم A05+ از سری PQ25 فولکس‌واگن تولید شده و  پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی ساخت شرکت فولکس‌واگن دارد. خروجی این پیشرانه برابر  110 اسب بخار قدرت و  145 نیوتن متر گشتاور است. گیربکس آن نیز مشابه سایر مدل‌های جتا است.

طرح بازدید رایگان خودرو تمدید شد

تیر 1402: با توجه به استقبال مشتریان از طرح تابستانه ماموت خودرو و بازدید رایگان خودروها، این شرکت مهلت طرح را تا تاریخ 30 تیر تمدید کرد.

مالکان محترم خودروهای فولکس واگن (مدل های پاسات، تیگوان و گلف GTI ) می‌توانند تا تاریخ 30 تیر، با مراجعه به کلیه نمایندگی‌های شرکت ماموت خودرو، علاوه بر بازدید رایگان، از 50 درصد تخفیف در اجرت سرویس‌های ادواری، 50 درصد تخفیف در اجرت شارژ گاز کولر و همچنین 20 درصد تخفیف در قیمت قطعات مصرفی (شامل روغن موتور 5W40 موتوسل، فیلتر روغن، فیلتر کابین، روغن گیربکس و گاز کولر)  بهره‌مند شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین رزرو نوبت، به وب‌سایت ماموت خودرو به نشانی mammutkhodro.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 1660 (برای تهران) و 02141755000 (برای شهرستان) تماس حاصل فرمایید.

بازدید رایگان خودروهای فولکس‌ واگن

تیر 1402: مجتبی نوری، مدیر خدمات پس از فروش شرکت ماموت خودرو، خبر داد طرح بازدید رایگان تابستانه خودروهای فولکس واگن، همراه با تخفیف‌ ویژه در نرخ اجرت و قطعات، از تاریخ ۱۰ الی ۲۳ تیر ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

وی در این باره توضیح داد این طرح با هدف آسودگی خاطر مشتریان گرامی در سفرهای تابستانی اجرا می‌شود و مالکان محترم خودروهای فولکس واگن می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های ماموت خودرو، علاوه بر بازدید و عیب یابی رایگان خودرو، از تخفیف‌های ویژه‌ای از جمله 50 درصد تخفیف اجرت سرویس‌های ادواری، 50 درصد تخفیف اجرت شارژ گاز کولر، 20 درصد تخفیف روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا، 10 درصد تخفیف خرید لاستیک 2022 (20 درصد برای لاستیک اصلی)، 25 درصد تخفیف رینگ (اصلی و اسپرت) و همچنین 10 درصد تخفیف برای خدمات تیونینگ (مانند کاور رنگی و سرامیک بدنه، پدال باکس و کیت افزایش توان) بهره‌مند شوند.

طرح ویژه بازدید تابستانی ماموت خودرو در کلیه نمایندگی‌های مجاز این شرکت اجرا می‌شود و مشتریان محترم می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های 1660 (برای تهران) و 02141755000 (برای شهرستان) و یا مراجعه به وب‌سایت رسمی ماموت خودرو به نشانی mammutkhodro.com جهت رزرو نوبت و انتخاب نمایندگی مورد نظر خود اقدام فرمایند.

فروش تریلر یخچالی ماموت: دی 1401

شرکت ماموت دیزل، همزمان با شروع زمستان 1401، طرح فروش نقدی تریلر ماموت را آغاز کرده است. در این طرح، تعداد محدودی از تریلرهای یخچالی ماموت (بدون یونیت) با پوشش آلومینیومی، عرضه شده و موعد تحویل آنها نیز 30 روز کاری است.

قیمت نقدی تریلر ماموت، با احتساب هزینه‌های جانبی و مالیات، معادل 1 میلیاردو 339 میلیون تومان خواهد بود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

»» شرایط فروش تریلر ماموت دیزل (PDF) ««

معرفی اولین تریلر هوشمند ایران

خرداد 1401: شرکت دنیای ماموت با 90 درصد سهم در بازار، بزرگترین شرکت کاربری‌ساز در ایران است که در نمایشگاه خودرو تهران 1401 نیز حضور داشت. طبق گفته‌های آقای محمد مومنی، مدیرعامل دنیای ماموت، تمامی خودروهای تجاری باید کاربری‌سازی شوند. این شرکت هر چند سال یک‌بار نوآوری جدیدی را برای آسایش و امنیت راننده‌ها ارائه می‌دهد.

شرکت دنیای ماموت اخیرا یک تریلر هوشمند را معرفی کرده که اولین نمونه در بازار ایران محسوب می‌شود. آقای مومنی درباره ایده ساخت این تریلر می‌گوید که در سال 98 رویدادی استارتاپی توسط شرکت شتاب‌تک (بازوی اصلی ماموت در سرمایه‌گذاری در تکنولوژی‌ها) برگزار شد و ایده شرکت مشاوران سیستم به مرحله اجرایی رسید. این ایده همان ساخت تریلر هوشمند بود که اکنون معرفی شده است. وی در ادامه افزود که برنامه‌هایی برای هوشمندسازی کشنده‌ها، کامیون‌ها و پیکاپ‌ها وجود دارد که اکنون در مرحله تحقیق و توسعه است.

تریلر هوشمند ماموت در نمایشگاه تهران

طبق گفته‌های مدیرعامل دنیای ماموت، هدف از ساخت این تریلر، ایمن سازی، حمل باکیفیت‌تر و بهتر بار و امکان کنترل از راه دور است. امکانات تریلر هوشمند عبارتند از:

  • امکان مسیریابی و هواشناسی
  • کنترل ارتفاع تریلی به همراه امکان ذخیره‌سازی
  • امکان موقعیت‌یابی آنلاین
  •  مانیتورینگ دما و رطوبت یخچالی به همراه امکان آلارم‌دهی
  •  نمایش دما و میزان فشار باد تایها
  •  تعیین سرویس‌های دوره‌ای به همراه آلارم‌دهی
  • نمایش میزان وزن بار تریلر و نحوه توزیع وزن بار روی اکسل‌ها و کنترل محور اول

تمامی امکانات ذکر شده توسط یک وب اپلیکیشن از روی یک تلفن همراه هوشمند قابل کنترل هستند. علاوه بر آن، وب اپلیکیشن هر چند وقت یک‌بار به روزرسانی شده و به قابلیت‌های جدیدی مجهز می‌شود. هوشمندسازی از طریق عملگرهای متعددی صورت می‌گیرد که توسط وب اپلیکیشن قابل کنترل هستند.

وی افزود که استانداردها و کیفیت این تریلر همانند رقبای اروپایی‌ بوده و قیمت پایین‌تری دارد. به علاوه، شرکت ماموت هم اکنون صادرات گسترده‌ای به کشورهای اروپایی و سایر نقاط جهان دارد.  

مراسم معرفی تریلر هوشمند ماموت (عکس از خودرونویس)

طبق اظهارات آقای مومنی، تریلر هوشمند دنیای ماموت از ماه آینده و به صورت آپشنال عرضه خواهد شد. پس از دریافت نظرات مشتریان، به طور گسترده به بازار خواهد آمد. هر تریلری که توسط ماموت فروخته می شود دارای پلاک، سند و برگ سبز جدا از کشنده بوده و کاملاً استاندارد است؛ این موارد بیانگر اصالت خودرو هستند و تریلرهای فاقد آن، استاندارد نیستند. در حال حاضر 700 کارگاه در حوزه تولید تریلر فعالیت دارند که کاملا غیراستاندارد و ناایمن هستند.

قیمت انواع تریلر ماموت: فروردین 1401

با اعلام شرکت ماموت دیزل و از تاریخ 20 فروردین 1401 تا اطلاع ثانوی، قیمت جدید انواع محصولات این شرکت شامل انواع تریلر تیغه، تریلر چادری، تریلر تانکر، تریلر کفی، تریلر لبه‌دار، تریلر کمپرسی و تریلر یخچالی به شرح زیر خواهد بود:

مدل تریلر قیمت فروش نقدی
تانکر 3 محور 982.5 میلیون تومان
تیغه تانکر 3 محور 649.3 میلیون تومان
تیغه کانتیربر 3 محور 688.2 میلیون تومان
چادری ثابت 4در 1 میلیاردو 121.9 میلیون تومان
چادری ثابت 5در 1 میلیاردو 134.5 میلیون تومان
چادری کشویی 4در 1 میلیاردو 192.9 میلیون تومان
چادری کشویی 5در 1 میلیاردو 207.5 میلیون تومان
3 محور لبه‌دار 869.9 میلیون تومان
کفی 3 محور 12.60 788.2 میلیون تومان
کفی 3 محور 13.70 802 میلیون تومان
کمپرسی 3 محور 30 مترمکعب 1 میلیاردو 28.8 میلیون تومان
کمپرسی 3 محور 33 مترمکعب 984.4 میلیون تومان
کمپرسی 3 محور 35 مترمکعب 957.8 میلیون تومان
یخچالی با پوشش آلومینیومی 1 میلیاردو 252.1 میلیون تومان

*قیمت‌های فوق، با احتساب هزینه شماره‌گذاری و مالیات بر ارزش افزوده هستند.

سایت شرکت ماموت دیزل

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت ماموت خودرو و جهت دیدن اطلاعات محصولات جدید ماموت دیزل، به سامانه اینترنتی mammutworld.com مراجعه کنید.

همچنین برای اطلاع از آخرین شرایط فروش اقساطی ماموت دیزل و جهت دیدن قیمت انواع محصولات این شرکت، به سامانه فروش اینترنتی ماموت دیزل به نشانی mammutworld.iranecar.com مراجعه کنید.


بررسی محصولات ماموت خودرو در بازار

برای آشنایی با خودروهای وارداتی ماموت خودرو و جهت اطلاع از مشخصات فنی و همچنین لیست آپشن‌ها و امکانات خودروهای وارداتی این شرکت، مقالات منتخب زیر را مطالعه کنید:

. تست خودرو فولکس واگن گلف GTI
. تست خودرو فولکس واگن پاسات 2018
. تست خودرو فولکس واگن تیگوان 2018

. بررسی خودرو فولکس واگن اطلس وارداتی

اخبار شرکت ماموت خودرو

جدیدترین خبرهای شرکت ماموت خودرو به همراه آخرین طرح های فروش نقدی ماموت، پیش فروش خودروهای ماموت و ثبت نام خودروهای وارداتی ماموت خودرو را در مقالات منتخب زیر بخوانید:

شرایط فروش جتا
شرایط فروش ونوسیا
شرایط فروش مکث موتور
. سرویس ادواری ماموت خودرو

دیدگاه کاربران