•  فيدليتي نيو پرايم بهمن موتور
  •  فيدليتي نيو پرايم بهمن موتور

اعلام قیمت جدید توسط شورای رقابت

بررسی فیدلیتی نیو پرایم (فیدلیتی جدید)

19 تیر 1402 11:19

قیمت جدید فیدلیتی در تابستان 1402

براساس مصوبه جلسه 584 شورای رقابت خودرو مورخ 17 تیرماه 1402، قیمت جدید خودروهای فیدلیتی بهمن موتور، که توسط سازمان حمایت و در کارگروه‌های مربوطه، بررسی شده و به جمع‌بندی نهایی رسیده است، به شرح جدول زیر اعلام گردید:

قیمت جدید فیدلیتی بهمن موتور - تیر 1402
مدل تیپ 1 (پنج نفره) تیپ 2 (هفت نفره)
قیمت پایه (خام) 991.082 میلیون 1013.665 میلیون
قیمت نهایی فروش 1123.500 میلیون 1148.800 میلیون

*قیمت‌‌ها برحسب تومان است.

براساس جدول فوق، اگر قیمت فیدلیتی در تیرماه 1402 را با قیمت اعلامی بهمن موتور در اردیبهشت‌ماه 1402 مقایسه کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که قیمت فیدلیتی پرایم 5 نفره، حدود 40 میلیون تومان و قیمت فیدلیتی پرایم 7 نفره نیز حدود 41 میلیون تومان کاهش یافته است.

مشخصات فنی فیدلیتی نیو پرایم

شرکت بهمن‌ موتور، نسخه جدید و ارتقایافته فیدلیتی پرایم را در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 ارائه داد‌‌. این محصول جدید که با نام فیدلیتی نیوپرایم شناخته می‌شود، پس از نسخه‌های پرایم و پرستیژ، سومین نسخه از خانواده این خودرو محسوب می‌شود. این نسخه ارتقایافته، از همان پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ قبلی نیرو می‌گیرد و 155 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

اما اصلی‌ترین تغییر، گیربکس خودرو است که از شش سرعته دوکلاچه خشک، به شش سرعته دوکلاچه تر (DCT wet) تبدیل شده است. در واقع این تغییر ایجاد شده تا مشکلاتی مانند داغ شدن گیربکس در ترافیک‌های سنگین و سربالایی، حل شود. مهندسان بهمن‌ موتور می‌گویند که برخی از قطعات پیشرانه با کیفیت بالاتری همراه هستند و دوام بهتری نیز دارند. 

عکس ماشین فیدلیتی نیو پرایم بهمن موتور
کابین فیدلیتی نیو پرایم بهمن موتور (عکس از اسب بخار)

علاوه بر گیربکس، تغییرات دیگری نیز در کابین و آپشن‌های فیدلیتی پرایم جدید دیده می‌شود که عبارتند از:

  • بازطراحی کنسول میانی و تغییر جای دکمه‌ها
  • عوض شدن جای شارژر بی‌سیم برای دسترسی راحت‌تر
  • اهرم تعویض دنده خلبانی الکترونیکی
  • ارتقا سیستم تهویه مطبوع و عملکرد بهتر و به‌روز
  • ارتقا سیستم مدیریت پایداری به نسل 9.3 بوش و عملکرد بهتر در شرایط اضطراری
  • بهبود سیستم تعلیق در بخش عقب خودرو و ارائه سواری نرم‌تر و تعادل بهتر

لازم به ذکر است که تمامی تغییرات، بر اساس نظرات مردم و کارشناسان و به صورت هوشمندانه انجام شده است. 


بررسی انواع فیدلیتی در بازار

اگر به دنبال تصاویر اختصاصی از خودرو فیدلیتی هستید، یا به دنبال مشخصات فنی فیدلیتی و لیست امکانات و آپشن‌های فیدلیتی بهمن هستید، پیشنهاد می‌کنیم که مقالات زیر را از دست ندهید:

شرایط فروش بهمن موتور

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت بهمن موتور، شامل طرح پیش فروش بهمن موتور، طرح فروش فوری بهمن موتور، طرح فروش اقساطی بهمن موتور و شرایط فروش خودروهای سنگین بهمن موتور، مطالب منتخب زیر را مطالعه کنید:

همچنین در مقاله سرویس ادواری بهمن موتور می‌توانید آخرین اخبار سرویس محصولات بهمن موتور، شرایط جدید گارانتی خودروهای بهمن و جدیدترین اخبار خدمات پس از فروش شرکت بهمن موتور را مشاهده کنید. اگر شما هم یکی از مالکان محصولات شرکت بهمن موتور هستید، احتمالا خواندن مقالات زیر نیز برای‌تان مفید خواهد بود:

دیدگاه کاربران