با حضور افتخاری مزدا 6 گذر موقت

گردهمایی مزداسواران در پایتخت

3 آذر 1397 16:51

درحالی‌که اواسط آذرماه امسال، مزدا می‌خواهد از چهارمین نسل مزدا3 به‌عنوان مدل 2019 رونمایی کند، اما در کشورمان سال‌هاست که بهمن موتور مونتاژ نسل دومش را در دستور کار خود قرار داده؛ نسلی که با تحریم بهمن موتور ازسوی آمریکا و خداحافظی مزدا از کشورمان، تولیدش در شرف توقف کامل است.

جذاب‌ترین نکته این گردهمایی، حضور یک دستگاه مزدا 6 با پلاک گذرموقت بود.علی‌رغم همه این اتفاقات، مزدا3 هنوز هم در صدر بهترین مونتاژی‌های سال‌های اخیر بازار کشورمان قرار دارد؛ خودرویی که به‌لطف برتری فنی نسبت به سراتوهای مونتاژی سایپا، هم‌اکنون جایگاه ویژه‌ای در بازار کامپکت‌های ایران دارد. البته توقف عرضه النترا مونتاژی کرمان موتور و همچنین ورود دیرهنگام آریزو6 به بازار کشورمان، در موفقیت هرچه بیشتر این ژاپنی در چندسال اخیر بی‌تاثیر نبوده است.

روز جمعه -2 آذرماه 97- فرصتی دست داد تا برخی مالکان مزداسوار، در بلوار پاکنژاد شهرک غرب تهران، ساعاتی را درکنار یکدیگر بگذرانند. جذاب‌ترین ویژگی این گردهمایی، حضور یک دستگاه مزدا 6 بود که با پلاک موقت در این دورهمی حضور داشت.

اگر شما هم علاقه‌مند به مدل‌های مختلف این برند ژاپنی هستید، در صفحات اختصاصی مزدا3 جدید صندوقدار، مزدا 3 هاچ‌بک و همچنین مزدا 323 نظرات و تجربیان خود را باما به اشتراک بگذارید.

نویسنده : مرتضی برجسته

منبع : باما

دیدگاه کاربران