اولین عکس از ساینا دو رنگ پلاس!

مشخصات سایپا ساینا SR

27 شهریور 1400 14:20

شهریور 1400: براساس جدیدترین تصاویر جاسوسی از پارکینگ‌های سایپا، ظاهرا نارنجی‌پوشان جاده مخصوص، علاوه‌بر ساینا SR، می‌خواهند نسخه ارتقایافته آن با نام «ساینا SR پلاس» را نیز به تولید برسانند.

عکس ساینا اس ار پلاس

طبق تصویر فوق، ظاهرا سلیقه طراحان سایپا تغییر کرده و ستون‌های این خودرو، رنگ‌آمیزی شده است. نکته دیگر اینکه رینگ‌های آلومینیومی در خودروی فوق، از نوع «دو رنگ» است درحالیکه ساینا SR معمولی، با رینگ‌های معمولی رونمایی شده بود.

از آنجایی که هنوز، خبر دقیقی از نسخه تولید نهایی ساینا SR و ساینا +SR وجود ندارد، می‌توان چنین حدس زد که در نسخه پلاس، امکانات بیشتری از جمله روکش چرم صندلی‌ها، کفپوش فابریک و مالتی مدیا (مانیتور، دوربین عقب و نویگیشن) در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. البته هنوز چیزی قطعی نیست و همچنان باید منتظر ماه‌های آینده باشیم.

تغییرات ظاهری ساینا SR چیست؟

اسفند 1399: شرکت سایپا در حاشیه مراسم تحویل اولین سری خودرو شاهین، برای نخستین‌بار از ساینا اس با سقف رنگی، رونمایی کرد؛ خودرویی که قرار است به نام ساینا SR به بازار بیاید. حرف S بیانگر ساینا S و حرف R نیز براساس سیستم نامگذاری جدید سایپا بوده و از کلمه رنگین‌کمان (Rainbow) گرفته شده.

(عکس از اتومبیلفا)

با اینکه سایپا، هیچ چیزی درباره تولید و عرضه ساینا SR نگفته اما تجربه خوب این شرکت در فروش کوییک R و کوییک R پلاس به ما ثابت می‌کند که عرضه ساینا SR قطعی خواهد بود. اما واضح است که سایپا می‌خواهد ساینا S را به تولیدانبوه برساند و سپس عرضه ساینا SR را شروع کند. اما مهم‌ترین تغییرات ظاهری ساینا SR را می‌توان بصورت زیر خلاصه کرد:

  • سقف رنگی،
  • اضافه شدن برچسب گرافیکی SR در زیر آینه،
  • اضافه شدن برچسب گرافیکی در بالای رکاب جانبی،
(عکس از اتومبیلفا)

کابین ساینا SR چگونه است؟

کابین ساینا SR دقیقا مشابه کابین ساینا S است ولی این احتمال وجود دارد که سایپا، امکان سفارش «تریم قرمز» را هم برای خریداران ساینا دو رنگ، فراهم کند که در اینصورت، قاب دور دریچه‌های تهویه وسط، قاب دور پنل پخش و پنل تهویه و همچنین دستگیره داخلی درب‌ها و بخشی از رودری‌ها نیز به رنگ قرمز درمی‌آیند.

از آنجایی که ساینا SR برپایه ساینا S ساخته شده، در کابین این خودرو خبری از آپشن‌هایی مانند مالتی‌مدیا (مانیتور لمسی با دوربین عقب)، روکش چرم صندلی‌ها، بلوتوث، دکمه‌های کنترلی روی فرمان و ... نیست چراکه سایپا، این ویژگی‌ها را فقط برای ساینا G درنظر گرفته است. بنابراین در سال‌های آینده، احتمال عرضه ساینا GR هم وجود دارد!

مشخصات فنی ساینا SR

ساینا دو رنگ، به لحاظ فنی هیچ تفاوتی با ساینا S ندارد و همان بهبودهایی که سایپا برای موتور ساینا S درنظر گرفته (مانند دریچه گاز برقی، بهبود بالانسر شفت و ...) و منجر به یورو5 شدن آن شده، برای ساینا SR هم وجود دارد.

قیمت ساینا SR

از لینک قیمت خودرو می‌توانید جدیدترین قیمت نمایندگی سایپا ساینا و همچنین قیمت انواع مدل‌های ساینا در بازار خودرو را مشاهده کنید.


بررسی انواع ساینا در بازار

برای آشنایی با خانواده محصولات سایپا ساینا و اطلاع از مشخصات فنی هر مدل و مشاهده ویژگی‌ها و تفاوت‌های انواع ساینا در بازار، لینک‌های منتخب زیر را مطالعه کنید:

اگر شما یکی از مالکان خودروهای ساینا هستید، پیشنهاد می‌کنیم مجموعه مقاله زیر را هم مطالعه کنید:

دیدگاه کاربران
Yazdan 1400/4/19
شبیه اسباب بازیه🤣
پاسخ
0
0
2
nosrati 1400/4/17
طراحی سایپا به درد لای جرز دیوار هم نمیخوره
پاسخ
0
0
0