• دانلود اپليکيشن پليس من

پرداخت مستقیم جرایم رانندگی با پلیس من

خدمات اپلیکیشن پلیس من

2 اردیبهشت 1403 10:22

پرداخت مستقیم جرایم رانندگی با پلیس من

اردیبهشت 1403: در اپلیکیشن «پلیس من»، در بخش خدمات مربوط به پرداخت قبض‌های جریمه، فقط امکان مشاهده جرائم بود و لینکی برای پرداخت وجود نداشت؛ چندی پیش پیشنهاد گنجاندن لینک مستقیم پرداخت قبض جریمه در این اپلیکیشن به پلیس داده شد و حالا این پیشنهاد توسط فراجا اجرایی شده است.

مهدی سیدهاشمی، مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا، اظهار کرد اپلیکیشن پلیس من در واقع یک دفتر پلیس+10 مجازی است؛ همانطور که مردم برای انجام برخی خدمات مربوط به پلیس به دفاتر پلیس+10 در سراسر کشور مراجعه می‌کنند، می‌توانند به این اپلیکیشن هم مراجعه و با پرداخت هزینه‌ای مانند هزینه مراجعه حضوری این خدمات را به صورت آنلاین دریافت کنند. البته در دفاتر پلیس+10 تعداد 27 خدمت به مردم ارائه داده می‌شود؛ اما در اپلیکیشن پلیس من 35 خدمت به مردم ارائه داده می‌شود. همچنین برخی از خدمات در اپلیکیشن پلیس من قرار است به زودی افتتاح شود.

وی افزود اپلیکیشن پلیس من نسبت به نمونه اولیه ارائه شده آن سرعت بیشتری پیدا کرده است. در دستور کار داریم تا خدمات جدیدتری را بر روی این اپلیکیشن اجرا کنیم تا هر پلیسی بخشی از خدمات خود را در این اپلیکیشن به مردم ارائه دهد تا دیگر مردم برای دریافت این خدمات نیاز به مراجعه به مراکز انتظامی نداشته باشند. به عنوان مثال اکنون در این اپلیکیشن در بخش «پلیس پیشگیری» خدماتی مانند استعلام پرونده و اضافه کردن مستندات، ثبت سرقت خودرو، ثبت سرقت موتورسیکلت و ... انجام می‌شود.

آقای سیدهاشمی گفت قرار است اپلیکیشن پلیس من اکثر نیازهای پلیسی مردم را برطرف کند. امکان پرداخت جرائم راهنمایی و رانندگی به اپلیکیشن پلیس من اضافه شده است؛ در گذشته فقط امکان مشاهده جرائم وجود داشت اما با پیگیری فراجا و برگزاری جلسات با بانک مرکزی، امکان پرداخت جرائم با لینک مستقیم پرداخت نیز اضافه شده است. این اقدام در راستای سهولت پرداخت جرائم برای شهروندان ایجاد شده است؛ جرائم راهنمایی و رانندگی تماما به وسیله شناسه «بهداد» اخذ و به حساب خزانه ملی واریز می‌شود و هیچ مبلغی نزد پلیس نمی‌ماند.

با موبایل‌تان استعلام بگیرید!

یکی از پروژه‌های ناجا که در راستای هوشمندسازی پلیس انجام شده، راه‌اندازی «اپلیکیشن پلیس من» است که زیرنظر نیروی انتظامی بوده و توسط شرکت پژوهش و توسعه ناجی طراحی شده است. هدف از ایجاد اپلیکیشن پلیس من، کاهش مراجعه حضوری مردم به دفاتر پلیس+10 و همچنین دسترسی آسان و راحت به مهم‌ترین خدمات انتظامی در سراسر شهرهای کشورمان است.

خدمات اپلیکیشن پلیس من

بسیاری از خدمات پرکاربرد مانند خدمات انتظامی و پلیس آگاهی، خدمات گذرنامه و همچنین خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی، با استعلام پلیس من قابل انجام است.

خدمات اپلیکیشن پلیس من در حوزه راهور عبارتند از:

خدمات اپلیکیشن پلیس من در حوزه گذرنامه عبارتند از:

  • پرداخت عوارض خروج از کشور
  • ثبت گزارش مفقودی گذرنامه
  • ثبت درخواست صدور یا تعویض اینترنتی گذرنامه
  • استعلام ممنوع الخروجی افراد (با تعرفه مصوب)
  • استعلام گذرنامه (با تعرفه مصوب)

خدمات اپلیکیشن پلیس من در حوزه پلیس آگاهی عبارتند از:

  • ثبت گزارش سرقت وسیله نقلیه
  • استعلام خودرو و موتورسیکلت مکشوفه
  • استعلام وضعیت پرونده‌های انتظامی
دانلود اپلیکیشن پلیس من و استعلام
اپلیکیشن پلیس من

دانلود پلیس من برای اندروید

برای دانلود پلیس من، چند روش مختلف اما آسان وجود دارد. در اولین روش، باید به «سامانه پلیس من» بروید و از طریق لینک دانلود اپلیکیشن پلیس من، فایل APK این برنامه را بصورت مستقیم دریافت کنید. البته علاوه بر این روش، از دو روش دیگر نیز امکان دانلود پلیس من برای اندروید را دارید که در ادامه، به آنها اشاره می‌کنیم.

دانلود پلیس من از کافه بازار

در دومین روش برای دانلود پلیس من اندروید، یا می‌توانید اپلیکیشن کافه بازار را روی موبایل‌تان نصب کنید و سپس نسخه اندرویدی پلیس من را دریافت کنید. یا می‌توانید به سایت کافه بازار بروید و نام «پلیس من» را جست و جو کنید. سپس امکان دانلود پلیس من از کافه بازار برای‌تان فراهم می‌شود.

دانلود پلیس من از مایکت

در سومین روش برای دانلود اپلیکیشن پلیس من، می‌توانید به جای کافه بازار از استور اندرویدی مایکت اسفاده کنید و از طریق لینک دانلود پلیس من از مایکت نیز این اپلیکیشن را دریافت کنید.

دانلود پلیس من برای آیفون

علاوه بر نسخه اندرویدی، امکان استفاده از اپلیکیشن پلیس من برای آیفون نیز وجود دارد. برای این کار، کافی است به بزرگترین اپ استور ایرانی، یعنی سیپ اپ، مراجعه کرده و از طریق لینک دانلود پلیس من برای iOS نیز این اپلیکیشن را دریافت کنید. 

پلیس من نسخه وب

نسخه وب اپلیکیشن پلیس من، تا زمان نگارش این مطلب، راه‌اندازی نشده است. اما می‌توانید آخرین اخبار اپلیکیشن پلیس من را از طریق سامانه پلیس من به نشانی اینترنتی police-man.ir مراجعه کنید.

مراکز تعویض پلاک خودرو تهران

در مقاله مراکز مراکز تعویض پلاک تهران می‌توانید از آدرس مراکز تعویض پلاک تهران (ازجمله مرکز تعویض پلاک میثم، مرکز تعویض پلاک خاوران، مرکز تعویض پلاک چیتگر و ...) و همچنین شماره تلفن مراکز تعویض پلاک خودرو مطلع شوید. زمان بازگشایی مراکز تعویض پلاک و ساعت کاری مراکز تعویض پلاک را نیز در این مقاله توضیح داده‌ایم.

نویسنده : مرتضی برجسته

دیدگاه کاربران