• نمايشگاه خودرو اصفهان 1402

گزارش تصویری از بهترین خودروهای امسال

نمایشگاه خودرو اصفهان 1402

17 آبان 1402 17:20

غرفه اکستریم در نمایشگاه اصفهان

_ اکستریم VX

اکستریم نام برند جدید مدیران خودرو است که با سه محصول تازه در نمایشگاه اصفهان شرکت کرده است. هر سه خودرو در کلاس کراس‌اورهای خانوادگی قرار دارند و از زیرمجموعه اکسید هستند. VX ابعاد بزرگی داشته و به پیشرانه دو لیتری توربوشارژر و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک مجهز است. خوشبختانه این شاسی بلند بزرگ با سیستم دو دیفرانسیل عرضه می‌شود. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو اکستریم VX مطالعه کنید.

_ اکستریم TXL

دومین عضو خانواده اکستریم، یک کراس‌اور مشابه خانواده تیگو 8 بوده که روحیه اسپرت دارد. نیروی موردنیاز آن یک پیشرانه دو لیتری با قدرت و گشتاور 254 اسب‌بخار و 400 نیوتن‌متر تامین می‌شود. به طور کلی برند اکستریم لوکس محسوب شده و آپشن‌های فراوانی را ارائه می‌دهد. TXL نیز ویژگی‌هایی مانند سیستم صوتی سونی با هشت بلندگو، نمایشگر 12.3 اینچی، رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی و ... دارد. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو اکستریم TXL مطالعه کنید.

_ اکستریم LX

این کراس‌اور کامپکت، کوچک‌ترین عضو خانواده اکستریم محسوب می‌شود که ابعادی مشابه تیگو 7 پرو دارد. موتور آن از نوع 1.6 لیتری بوده که 197 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور دارد. مهم‌ترین نکته درباره LX، دو دیفرانسیل بودن آن است که قطعا امتیازی ویژه در بین کراس‌اورهای چینی به حساب می‌آید.

غرفه فونیکس در نمایشگاه اصفهان

_ آریزو 6 GT

این محصول در نمایشگاه اصفهان 1402 رونمایی شد که سریع‌ترین سدان فونیکس است. این محصول در بازار چین با نام آریزو 5 جی تی شناخته می‌شود. جلوپنجره X شکل، چراغ‌های باریک LED، نشان GT در جلو و عقب بدنه، دو خروجی اگزوز و چراغ سرتاسری عقب با زمینه تیره، از ویژگی‌های ظاهری آن است. این خودرو موتور 1.6 لیتری توربوشارژ و گیربکس 7 سرعته دوکلاچه دارد. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو فونیکس آریزو 6 جی تی مطالعه کنید.

_ فونیکس FX

این کراس اور درواقع چری اومودا 5 است که در ایران با این نام عرضه می‌شود. مدیران خودرو یک دستگاه فونیکس FX را با یک کاور بدنه جالب و چند رنگ در نمایشگاه اصفهان نمایش داده است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله تست خودرو فونیکس FX پریمیوم مطالعه کنید.

_ فونیکس تیگو 8 پرو e+

اولین خودرو پلاگین‌هیبرید مدیران خودرو در نمایشگاه اصفهان حضور داشت که قوی‌ترین عضو خانواده تیگو 8 محسوب می‌شود. موتور 1.5 لیتری توربوشارژ و دو موتور برقی با قدرت 55 و70 کیلووات، پیشرانه این شاسی بلند را تشکیل می‌دهند. قیمت این محصول جدید برابر 2.76  میلیارد تومان است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو فونیکس تیگو 8 پرو هیبرید مطالعه کنید.

غرفه ام وی ام در نمایشگاه اصفهان

_ ام وی ام آریزو 5 برقی

این محصول برقی سال گذشته رونمایی شده بود و اولین محصول تمام برقی مدیران خودرو است.  موتور برقی آن توانایی تولید ۱۲۲ اسب بخار قدرت و ۲۷۶ نیوتن متر گشتاور را دارد و باتری آن از نوع ۵۳.۶ کیلووات ساعت است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو چری آریزو 5 برقی مطالعه کنید.

_ ام وی ام آریزو 5 اسپرت

در این نمایشگاه، یک دستگاه آریزو 5 اسپرت نمایش داده شده که تغییراتی روی آن دیده می‌شود تا اسپرت‌تر جلوه کند. ویژگی‌های این محصول متفاوت شامل کاهش ارتفاع خودرو، کاور بدنه، لیپ سپر و ... است. به طور کلی ظاهر آریزو 5 اسپرت کمی با نسخه معمولی تفاوت داشته و جلوپنجره جدید دارد. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو چری آریزو 5 توربو اسپرت مطالعه کنید.

_ ام وی ام X22 پرو

این خودرو فیس لیفت X22 است که تغییرات اصلی آن در بخش جلویی دیده می‌شود. بخش عقب خودرو نیز اصلاح شده، اما تغییرات بسیار جزئی هستند. اما در بخش فنی با تغییری اساسی رو به رو هستیم و آن هم تغییر نوع پیشرانه به سه سیلندر توربوشارژ یک لیتری است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله تست خودرو ام وی ام X22 پرو اتومات مطالعه کنید.

_ ام وی ام X33 کراس

این خودرو یکی از محصولات جدید مدیران خودرو محسوب می‌شود که قبلا رونمایی شده بود. ام وی ام X33 کراس ظاهری مشابه یک X22 پرو فیس‌لیفت شده دارد. مدیران خودرو قصد دارد این کراس اور کوچک را با گیربکس دستی و اتوماتیک عرضه کند.  قیمت آن برای نسخه دستی برابر 850 میلیون و در نسخه اتوماتیک برابر 941 میلیون تومان است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو ام وی ام X33 کراس مطالعه کنید.

_ ام وی ام X55 پرو

پرو، نسخه فیس‌لیفت شده و ارتقا یافته X55 است که ویژگی‌هایی مانند رینگ‌های جدید، گرافیک جدید چراغ‌های جلو، طراحی مجدد سپر و تغییر ورودی هوای سپر، جلوپنجره کهکشانی، کالیپرهای قرمز، تریم قرمز بدنه و کابین و ... دارد. نوع پیشرانه عوض نشده، اما بهبودها و اصلاحاتی روی آن انجام شده است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله تست خودرو ام وی ام X55 پرو مطالعه کنید.

غرفه لاماری در نمایشگاه اصفهان

_ لاماری ایکس

لاماری ایکس درواقع نسخه کامل‌تر و فول آپشن لاماری ایما بوده که به کیت بدنه تجهیز شده و ظاهر اسپرت‌تری دارد. در این نسخه قابلیت تعویض دستی دنده‌ها، چراغ‌های LED، صندلی برقی، ماساژور صندلی راننده و ... اضافه شده و تریم کابین نیز متفاوت و اسپرت است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو لاماری ایما ایکس مطالعه کنید.

_ لاماری HEV

جدیدترین و متفاوت‌ترین مدل لاماری، نسخه هیبریدی آن است که در نمایشگاه اصفهان به نمایش درآمد. پیشرانه لاماری هیبرید، همان چهار سیلندر توربوشارژ با حجم 1.5 لیتر است که  با یک موتور برقی جفت شده است. لاماری ایما هیبرید ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد و گیربکس آن CVT است. نسخه هیبرید ایما، ظاهر متفاوتی با نسخه معمولی داشته و سپرها و دیفیوزر جدید دارد. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو لاماری ایما هیبرید مطالعه کنید.

_ لاماری ایما

شرکت آرین پارس موتور با سه مدل لاماری به نمایشگاه اصفهان 1402 آمده است. یکی از این سه دستگاه لاماری، مدل ایما بوده که همان اولین لاماری عرضه شده در ایران است. این کراس‌اور همان دانگ‌فنگ فورتینگ است که موتور 1.5 لیتری توربوشارژ و گیربکس هفت سرعته دوکلاچه دارد. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله تست خودرو لاماری ایما مطالعه کنید.

غرفه کرمان موتور در نمایشگاه اصفهان

_ کی ام سی X5

این کراس‌اور قبلا در نمایشگاه مشهد 1402 رونمایی شده بود و این بار به اصفهان آمده است. کی ام سی X5 آمده تا جایگزین جک S5 شود. نام اصلی آن در بازار چین سه‌هول ‌X6 است. این کراس‌اور طراحی گیرایی داشته و از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ نیرو می‌گیرد. دوربين ٣٦٠ درجه، سانروف پاناروما، گرمکن صندلی و ... از امکانات آن است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو کی ام سی X5 مطالعه کنید.

_ کی ام سی J7

این سدان محصول جدیدی نیست و مدتی از عرضه آن می‌گذرد؛ اما کرمان موتور آن را در نمایشگاه اصفهان به نمایش گذاشته است. این سدان درواقع جک A5 است که موتور 1.5 لیتری توربوشارژ و گیربکس شش سرعته دوکلاچه دارد. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله تست خودرو کی ام سی J7 مطالعه کنید.

_ کی ام سی T8

چند سال از عرضه کی ام سی T8 می‌گذرد، اما این پیکاپ همچنان سهم خوبی در بازار ایران دارد و یکی از پرطرفدارترین پیکاپ‌ها است. این پیکاپ از موتور 2 لیتری توربوشارژ نیرو می‌گیرد و توانایی آفرود سطح متوسطی دارد. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله تست خودرو کی ام سی T8 مطالعه کنید.

_ کی ام سی A5

این کراس‌اور همان خودرو  SWM G01 است که قبلا توسط شرکت دیگری عرضه می‌شود. A5 قبلا در نمایشگاه مشهد رونمایی شده بود. تفاوت اصلی این خودرو با SWM، کیت بدنه نصب شده روی آن است که ظاهر اسپرت‌تری دارد. تفاوت‌های کابین خودرو نیز شامل تغییر رنگ تریم داخلی و موس چرخشی کنسول وسط است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو کی ام سی A5 مطالعه کنید.

غرفه خودروسازان بم در نمایشگاه اصفهان

کرمان موتور محصولات متنوعی را به اصفهان آورده که یکی از آن‌ها کراس‌اور کوچک بک X3 بوده که اولین بار اواخر سال گذشته در کرمان رونمایی شد. اکنون کرمان موتور این محصول را با رنگ جذاب و متفاوت آبی آسمانی در نمایشگاه اصفهان به نمایش گذاشته است. پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی، کابین ساده و امکانات قابل قبول، از ویژگی‌های بک X3 است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو بک X3 پرو  مطالعه کنید.

غرفه دیار خودرو در نمایشگاه اصفهان

_ بایک X55

این خودرو محصول جدید دیار خودرو است که قبلا در شهریورماه رونمایی شده بود. این کراس‌اور از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 185 اسب نیرو می‌گیرد و با توجه به ابعاد کوچکش، خودرو چابکی است. عرضه این محصول به زودی آغاز خواهد شد. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو بایک X55 مطالعه کنید.

_ تیگارد X35

کراس اور تیگارد X35 توسط سانیار موتور عرضه می‌شود و این شرکت به مناسبت هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان، شرایط فروش ویژه‌ای را برای مشتریان این خودرو در نمایشگاه در نظر گرفته است. قیمت آن یک میلیارد و 250 میلیون تومان تعیین شده است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو تیگارد X33 مطالعه کنید.

غرفه بی ام کارز در نمایشگاه اصفهان

_ هونگچی H5

شرکت بی‌ام کارز هونگچی H5 را به صورت وارداتی عرضه خواهد کرد. هونگچی، خودروهای لوکسی تولید می‌کند و بنابراین قیمت محصولاتش کمی بالاتر از خودروهای معمولی است. این اولین رونمایی هونگچی H5 نیست و قبلا نیز در شوروم بی ام کارز به نمایش گذاشته شده بود. این سدان 5 متری به موتور دو لیتری توربوشارژ تجهیز شده و قیمت آن 2.62 میلیارد تومان اعلام شده است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو هونگچی H5 مطالعه کنید.

_ هونگچی EQM5

این خودرو یک سدان تمام برقی است که طراحی متفاوتی داشته و توسط شرکت بی ام کارز وارد می‌شود. این خودرو ثبلا نیز در شوروم بی ام کارز دیده شده بود و این بار به نمایشگاه اصفهان آمده است. پیشرانه برقی هونگچی EQM5 خروجی‌ای برابر با  قدرت ۱۸۸ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر دارد. پک باتری ۵۴ کیلووات ساعتی نیز برای آن تعبیه شده است. هونگچی محصولات لوکسی را با طراحی منحصر به فرد تولید می‌کند و جزء خودروهای گران قیمت بازار چین است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو هونگچی EQM5 مطالعه کنید.

_ بستیون T77

یکی دیگر از محصولات وارداتی بی ام کارز، کراس‌اور بستیون T77 است که در سامانه یکپارچه عرضه شده است. البته این شرکت برنامه دارد تا بعدا نسخه مونتاژی آن را نیز عرضه کند. موتور آن از نوع 1.5 لیتری توربوشارژ بوده و گیربکس 7 سرعته دوکلاچه دارد. قیمت نهایی این خودرو 1.89 میلیارد تومان تعیین شده است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو بستیون T77 مطالعه کنید.

_ دانگ فنگ فنگون E5

این کراس اور توسط شرکت بی ام کارز به بازار کشور عرضه می‌شود و یک خودرو وارداتی است. پیشرانه هیبرید آن از موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی و یک موتور الکتریکی تشکیل شده است. این پیشرانه 14 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نسخه‌ای که بی ام کارز وارد می‌کند، به باتری 17.5 کیلووات ساعتی مجهز شده است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو دانگ فنگ E5 مطالعه کنید.

_ پیکاپ G9

این پیکاپ بزرگ، در نمایشگاه سال گذشته رونمایی شد. ظاهر جذاب آن طبق خودروهای آمریکایی طراحی شده و پیشرانه 2.3 لیتری توربودیزل با 163 اسب‌ بخار قدرت و 380 نیوتن‌متر گشتاور دارد. بهمن موتور به تازگی اعلام کرده که خط تولید G9 راه‌اندازی و تولیدش آغاز شده است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو پیکاپ G9 مطالعه کنید.

غرفه ایران خودرو دیزل در نمایشگاه اصفهان

_ فوتون تونلند اتوماتیک

این پیکاپ با چهره‌ای آفرودی و جذاب در غرفه ایران خودرو دیزل در نمایشگاه اصفهان 1402 به نمایش درآمد. پیشرانه توربوشارژ دو لیتری، گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ZF، حالت‌های مختلف رانندگی آفرودی، نمایشگر 10.25 اینچی و ... از ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو فوتون تونلند G7 مطالعه کنید.

خودروهای سنگین در نمایشگاه اصفهان

علاوه بر نمایش خودروهای سبک چینی که به تازگی در نمایشگاه خودروی اصفهان معرفی شدند، خودروهای سنگین هم حضور پررنگی در نصف جهان داشتند. از شایان دیزل و کامیونت برقی چنگ لانگ و دافران های باری و کشنده  و حتی دماغدار گرفته تا  کامل دیزل با P560 غول پیکرش همگی به امید پیدا کردن جایگاهی در بازار حاضر شده بودند. بهمن دیزل با امپاور های کشنده، باری و کامیونت ها هم دیواری عظیم در حاشیه نمایشگاه ایجاد کرده بود و کحصولات رنگارنگش گویا در حال زور آزمایی بودند، کشنده بایک x9  هم از طرف بهمن دیزل به نمایش در آمده بود که به نظر میرسد به زودی به بازار بیاید. ایران خودرو دیزل با آتامان و کشنده فوتون هم در نمایشگاه حاضر بود و برادر کوچک خانواده آرنا هم کنار ون وانای دوست نداشتنی پارک شده بود.آرین دیزل با طیف مختلفی از کامیونت ها و کشنده ها مثل x5000l و x5000d و کامیونت های جک سری N با کاربری های متنوع غرفه خودش را تکمیل کرده بود.

در کنار قدرت ها، ظرفیت ها و کاربری های مختلف تمامی سنگین های حاضر در نمایشگاه، چیزی که کاملا مشهود بود به کارگیری ادوات ایمنی و آسایش راننده به روز برای تمامی مدل ها بود. شاید نوید این را می دهد که برای شرایط کاری سخت رانندگان سنگین در ایران، مرهم هایی هرچند کوچک ایجاد شده باشد.

بزرگ‌ترین نمایشگاه خودرو کشور در اصفهان

آبان 1402: علیرضا عاجزی، مجری برگزاری نمایشگاه های بین المللی خودرو، از نمایشگاه خودرو اصفهان به عنوان بزرگترین نمایشگاه خودرو کشور در سال ۱۴۰۲ و یک جشن خودرویی حاصل از سیاست های دولت سیزدهم در صنعت خودرو یاد کرد.

وی عنوان کرد نمایشگاه خودرو اصفهان در فضای بالغ بر 25 هزار متر مربع سرپوشیده و باز، برگزار شده و عنوان بزرگترین نمایشگاه خودرو کشور را به خود اختصاص خواهد داد. بیش از ۲۰ شرکت خودروسازی کشور مشغول غرفه سازی و آماده کردن خود برای حضور و بروزی پرقدرت در هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان هستند. این نمایشگاه حاصل سیاست های صحیح دولت سیزدهم در صنعت خودروسازی بوده که امروز شاهد به ثمرنشستن این سیاست ها با تولیدات مطلوب و متنوع در دو بخش خودرو سواری و تجاری هستیم.

آقای عاجزی افزود خودروسازان به دنبال افزایش تیراژ و تنوع تولید بوده و باید مشتریان را نیز با خودروهای جدید آشنا کنند. با شروع نمایشگاه خودرو اصفهان، این نمایشگاه به محلی با هدف بازاریابی و بازارسازی یرای خودروهای سبک و سنگین و جدید شرکت های خودروسازی کشور خواهد شد. همکاران ما در ستاد برگزاری این نمایشگاه نیز تمام تلاش خود را برای برپایی هرچه بهتر و باشکوه تر هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان به کار خواهند گرفت تا خاطره خوبی هم برای مردم و هم تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خودرو از این نمایشگاه به یادگار بماند.

رونمایی از کشنده جدید گروه بهمن در اصفهان

آبان 1402: گروه بهمن حضوری پررنگ در هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان خواهد داشت و محصولات متنوعی را نمایش می‌دهد؛ مانند فیدلیتی پرستیژ، دیگنیتی پرستیژ، پیکاپ G9، سدان ریسپکت، کاپرا، ون اینرودز و ... .

بخش تجاری بهمن دیزل و سیبا موتور نیز محصولاتی مانند کشنده امپاور BD500 و کشنده460 FAW، کامیون امپاور BD300، فورس 12تن و فورس 6تن  را ارائه می‌دهند.

گروه بهمن برنامه دارد تا در نمایشگاه اصفهان، یک محصول ویژه تجاری را، که کشنده‌ای با قدرت 560 اسب بخار است، برای اولین بار رونمایی و معرفی کند.

ایران دوچرخ نیز با انواع موتورسیکلت‌ها حضور پیدا می‌کند. شرکت اسنا اتوبوس 18متری خود را به اصفهان می‌آورد تا مدرن‌ترین اتوبوس شهری ایران در معرض دید مدیران شهری و شهروندان اصفهان قرار گیرد.

برگزاری تست درایو کشنده X5000 در نمایشگاه اصفهان

آبان 1402: شرکت آرین دیزل، در هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان حضور یافته و غرفه آن در سالن C است.

این شرکت کامیونت جک با کاربری بالابر و آتش نشانی، کامیون کمپرسی X۵۰۰۰ D شک موتو و X۵۰۰۰ شک موتو را به نمایش می‌گذارد. یکی از برنامه های جانبی شرکت آرین دیزل در نمایشگاه خودرو اصفهان، برگزاری تست درایو کشنده X۵۰۰۰  برای بازدیدکنندگان و علاقمندان است.

بزرگ‌ترین فضای نمایشگاهی کشور در اصفهان

آبان 1402: علیرضا عاجزی، مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق و مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان 1402، در نشست خبری این نمایشگاه اعلام کرد سایت جدید برگزاری نمایشگاه اصفهان با اختلاف از بقیه سایت های نمایشگاهی کشور بزرگ تر است. بیش از 11 هزار متر فضای مفید مسقف نمایشگاهی و حدود 40 هزار متر فضای باز در اختیار شرکت های خودرویی قرار گرفته است.

وی توضیح داد 21 شرکت خودروسازی در این نمایشگاه حضور دارند و چند خودرو جدید نیز رونمایی خواهد شد. گروه ایران خودرو با سه زیر مجموعه، گروه بهمن با 5 زیرمجموعه، گروه آرین در دو بخش تجاری و ‌سواری، گروه کرمان با تمامی شرکت های زیرمجموعه و زنجیره تامین قطعات، مدیران خودرو، سانیار موتور پارسیان، گروه ماموت با سه زیر مجو‌عه، شرکت ایران خودرو دیزل، شرکت شایان دیزل و شرکت کامل دیزل به همراه دو شرکت موتورسیکلت ساز در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

احمدرضا طحانیان، مدیرعامل مرکز نمایشگاهی اصفهان، با اشاره به این که سایت نمایشگاهی جدید با سرعت زیادی در حال توسعه است، اظهار کرد در ‌نمایشگاه اصفهان سالانه بیش از 40 نمایشگاه برگزار می شود که یکی از مهم ترین آن نمایشگاه خودرو است. با توجه به اینکه استان اصفهان یک استان صنعتی است، به همین دلیل باید مرکز نمایشگاهی آن هم فضای مناسبی برای ارائه و نمایش فراهم کند. سایت جدید نمایشگاهی اصفهان با سه سالن به هم پیوسته حدود 17 هزار متر فضای مسقف دارد که حدود 11 هزار متر آن فضای مفید نمایشگاهی به حساب می آید. با اینکه این فضا نسبت به بقیه مراکز نمایشگاهی کشور بزرگ تر است، اما این سایت همچنان برنامه های توسعه ای خود را ادامه می دهد. اکنون یک سالن جدید در حال احداث است و توسعه زیر ساخت ها برای استفاده حداکثری از فضای باز هم ادامه دارد.

وی افزود سال گذشته حدود 17 هزار بازدیدکننده در نمایشگاه حاضر شدند که امسال با توجه به اطلاع رسانی های خوبی که تاکنون انجام شده و همچنین تغییر ساعت برگزاری برای جلوگیری از مشکلات ترافیکی، احتمال می رود بازدیدکنندگان امسال به بیش از 25 هزار نفر در طول سه روز برسد.

حضور 20 خودروساز سواری و تجاری قطعی شد

مهر 1402: علیرضا عاجزی، مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق و برگزارکننده نمایشگاه‌های بین‌المللی خودرو کشور، هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان در حالی قرار است در آبان ماه امسال برپا شود که میزبانی از 20 شرکت خودروسازی در بخش سواری و تجاری برای این نمایشگاه نهایی شده است.

وی افزود باید منتظر رویدادهای مختلف از سوی خودروسازان در این نمایشگاه باشیم. معرفی محصولات جدید از سوی خودروسازان سواری و تجاری حاضر در نمایشگاه خودرو اصفهان، انجام خواهد شد و انتظار داریم تا هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان همچون دوره‌های پیشین، با استقبال بازدیدکنندگان همراه شود تا بیش از پیش به غنای این نمایشگاه افزوده شود. این نمایشگاه از ساعت 11 تا 19 روزهای 16 تا 19 آبان ماه سال جاری در محل جدید نمایشگاه‌های استان اصفهان برگزار و میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

تاریخ برگزاری نمایشگاه اصفهان 1402

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان برگزار می‌شود تا خودروسازانی که در رویدادهای اخیر حضور نداشتند، در آن شرکت کنند. این نمایشگاه از تاریخ 16 تا 19 آبان‌ماه برقرار بوده و حضور خودروسازان داخلی و خارجی زیادی در آن قطعی شده است. قبل از آن نیز در سال جاری دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت نیز در اصفهان برگزار شده است.

اهمیت این نمایشگاه، از این جهت بوده که خودروسازانی مانند مدیران خودرو ، تیگارد موتور و آریادیزل، که در نمایشگاه‌های شیراز و مشهد حضور نداشتند، در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند. علاوه بر آن، انتظار می‌رود که محصولات جدیدی نیز در نمایشگاه اصفهان معرفی شود. بنابراین این نمایشگاه یکی از کامل‌ترین نمایشگاه‌های خودرو در سال جاری خواهد بود.

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان، از ساعت ۱۱ تا ۱۹ ، به مدت چهار روز، در محل جدید نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود.

دیدگاه کاربران